De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FG190RVS rvs op Kieskeurig.nl.

linushki 27-02-2022

Fijne gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Hele fijne fornuis met vijf gasplaten, en een hele grote oven. Enige jammer is dat de knoppen van plastic zijn en dat er geen schoonmaakfunctie voor de oven is.

Pluspunten

• groot
  • werkt fijn

Minpunten

• plastic knoppen
  • geen schoonmaakfunctie voor oven

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste Linushki,

Dank voor deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met het fornuis.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

D**4@o**k.com 25-02-2022

Top fornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Waren toe aan een nieuw fornuis, keuze was snel gemaakt ETNA FG190RVS mooi fornuis met alles er op en er aan.
Lekker overzichtelijk en werkt prima, voor ons is dit een top fornuis..

Pluspunten

• mooi / netjes
  • bediening prima

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met de werking van het fornuis.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

j**n@k**l.nl 28-12-2021

Een hebbedingtje voor een kookfan!

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Het is een prima functionerend product. De dimensies van de branders zijn goed.
De kleinste pit moet af en toe wat getemperd worden als je iets kleins wil sudderen. We leggen er dan een vlamverdeler tussen.
De onderzijde van de frames waarop de pannen staan zijn wat te grof. Dat leidt makkelijk tot krassen op het RVS oppervlak. Jammer.
Dat is ook meteen het enige minpuntje.

Pluspunten

• Branders
  • Uitstaling
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Grof frame voor de pannen
  • Kwetsbare RVS finisch (Typisch voor RVS)

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor. “Een hebbedingetje voor een kook fan” dat lezen wij graag. Fijn dat je zo tevreden bent over het fornuis.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

anjascholtenpeters@hotmail.com 24-12-2021

Mooi gastfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Mooi gasfornuis, er zitten zoveel functie op.
Het instellen van de tijd van de klok , hoelang iets moet bakken lukt nog niet, dit komt omdat er verschillende mogelijkheden op zitten
Maar sinds 23 dec. Ben ik met vroegpensioen en heb nu veel tijd om het uit te gaan zoeken, het lukt zeker.
Fijn apparaat.
Gr.

Pluspunten

• Mooi model
  • Veel mogelijk heden
  • 90 cm. Lekker groot
  • Wokbrander

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste mevrouw Scholten Peters,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis. Het is natuurlijk altijd even wennen en zoeken naar de juiste instellingen e.d. Mocht je vragen hebben helpen wij je uiteraard graag verder. Onze serviceafdeling is te bereiken via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Wij wensen je veel plezier met het fornuis en natuurlijk ook met het vroegpensioen.

marcia.groot@gmail.com 17-12-2021

etna oud en vertrouwd gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

na de aankoop van de miskoop blenq gasfornuis terug naar etna . oud en vertrouwt merk die werkt naar behoren . gaspitten verdelen het vuur gelijkmatig . wokbrander verwarmt de wok gelijk matig . heerlijk om je gerechten te bereiden.

Pluspunten

• vuur gelijk matig
  • goed werkende oven

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Marcia,

Bedankt dat je wederom voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Het is fijn om te lezen dat het fornuis werkt naar behoren, zoals je mag verwachten van ETNA.

​Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

J**n@k**l.nl 09-09-2021

Prima apparaat! Geen negatieve ervaringen.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

De prijs/kwaliteitverhouding is ok. Er zijn geen storingen en het apparaat is gemakkelijk te reinigen.
Naar aanleiding van een opmerking over de ovendeur is door Etna meteen actie ondernomen en er is een monteur gestuurd.
Het is wel heel prettig indien een service organisatie goed bereikbaar is.
Het vorige apparaat was van een grootwinkelbedrijf van Scandinavische oorsprong en daar was een kleine storing (kortsluiting) niet op te lossen...

Pluspunten

• is makkelijk te reinigen
  • De serviceorganisatie is perfect
  • Grote oven
  • Goede wokbrander

Officiele reactie van Atag 10-09-2021

Hallo,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd hebt genomen om onze producten en onze service te beoordelen.
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over je fornuis en over onze service.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

J.L. Jongen 22-05-2021

Mooi en degelijk apparaat.

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Goed functionerend, toegankelijk en mooi apparaat.
de pannensteunen lopen in het midden van de pan positie niet door. Daardoor wiebelt een pan met een ietwat bolle bodem niet. Goede vinding.
Helaas zijn de ovendeur en de klep van de opbergruimte scheef gemonteerd. Is toch jammer!

Officiele reactie van Atag 25-05-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het fornuis. Inderdaad jammer dat de ovendeur en lade niet goed gemonteerd zijn.
Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com, zodat we een monteursbezoek kunnen plannen om het te laten beoordelen.
Chantal webcareteam ETNA

Giancarlo 17-02-2021

5 kookzones

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

De Etna FG 190RVS is een uitstekende gas fornuis ik heb er een heerlijke grote paella op gemaakt dankzij de 5 kookzones.
De oven vindt ik ook uitstekend mooi 90 cm breed, ook vind ik dat de Etna FG190 RVS een heel mooi design heeft en is uitgevoerd in roestvrijstaal.

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Giancarlo,

Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Irving 16-12-2020

Geleverd door de Mediamarkt met kapotte roosters

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Ik heb dit fornuis afgelopen weekend geleverd gekregen van de Mediamarkt. Helaas waren bij levering de linker en rechter gietijzeren roosters stuk. Mediamarkt biedt een bedrag aan als compensatie maar ik kan dit onderdeel nergens online vinden. Op de onderdelen site van Etna kom ik dit type fornuis niet tegen.

Pluspunten

• functioneel in orde
  • mooi fornuis

Minpunten

• matige kwaliteit gietijzeren rooster

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Irving,

Bedankt voor uw bericht. Het is ontzettend vervelend dat de gietijzeren pandragers gebroken zijn geleverd. Inmiddels hebben wij ook contact via Facebook. Zodra ik een bericht heb ontvangen van onze inkoop laat ik dit u gelijk even weten.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Dirk-Jan 14-11-2020

grote binnenruimte in de oven

Geschreven voor: ETNA FG190RVS rvs

Voorganger was 20 jaar en kreeg mankementen.Oven is snel warm en de branders idem dito.Het is echt een blikvanger in de keuken

Pluspunten

• oven snel op temperatuur
  • Koken op gas gaat nog sneller

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Dirk-Jan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat dit fornuis zo naar wens is. Veel kook en bak-plezier gewenst, uitgaande van wederom 20 jaar ;-)

Groet Ursula van Webcareteam ETNA