Pelgrim PF6239WIT wit - Reviews

elektrisch
Hoogte
89,9 cm

GerritJanvan 10-03-2015 Product paar weken in bezit

De panhouders zijn geweldig pannen schuiven niet lekker vlak kan je vanalles op zetten.
het geluid van de branders is wel erg groot.
ovenverlichting is gewoonweg zeer goed en hij bakt ook stabiel.
het aandoen van de branders is wel even wennen
alles ziet er stabiel uit staat ook erg stabiel dus het kantelgedeelte wat was bijgevoegd niet in gebruik genomen.
waarom men een klok heeft toegevoegd ontgaat me is erg onduidelijk is zo klein dat het bijna onmogelijk is deze af te lezen cq in te stellen.
over de duurzaamheid kan ik niets zeggen heb hem slechts 3 weken in gebruik.
de eerste indruk is heel goed, in vergelijk wat ik in winkels heb gezien waar ik gillend uit ben gelopen vanwege de kwaliteit die ik daar zag van gerenommeerde merken die de consumenten bond altijd als beste test.....maakt niet uit wat ze maken....

mhendri 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

6,8
Het geluidsignaal van de timer is heel zacht. Nog zachter dan dat van een horloge. Heb kontakt opgenomen met Pelgrim service dienst. Men zei het is de eigenschap van het apparaat. Ze kunnen er niets aan doen. Heb voorheen bijna 25 jaar ook een Pelgrim fornuis gehad en de timer deed het prima. Het geluidsignaal van de timer luidde veel harder dan dit nieuwe. Een teleurstelling dus.

dustytata 03-01-2015

wij hebben ook 27 jaar een pelgrimfornuis gehad, het alarm was inderdaad harder maar de nieuwe (27-21-14) is goed te horen, gelijk aan het alarm van de wasautomaat.
Zijn erg tevreden.