Philips DryCare BHD177 - Reviews

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

YMen 18-11-2016

Goede blaaskracht

Ik heb de föhn gekocht vanwege de goede recensies. Hij is zwaar, maar ik vind dit zelf prettig. De blaaskracht is goed, voor dik & zwaar haar is dit ideaal.

Marianne 12-12-2015

De fohn is wat zwaarder dan mijn vorige maar ligt goed in de hand. Een enorme power, mijn lange dikke steile haar is snel droog. Voor modelleren gebruik ik het smalle opzetstuk en de snelheid een standje lager. De koudknop moet je aan en ook weer uitzetten, die hoef je dus niet ingedrukt te houden. Ik denk dat ik een goede aankoop heb gedaan!

Nicole 10-12-2015

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van mijn nieuwe DryCare Pro Hairdryer. Door de 4x meer ionen dan andere föhnen zou er meer glans komen in mijn haar en na een paar keer testen kan ik ook zeggen dat dit echt klopt en daarnaast ben ik ook zo klaar met föhnen! Een top aankoop en zeker een aanrader

Henkyboy 08-12-2015

mooi vormgegeven, zeer robuust, enorme blaaskracht en de coolfunctie werkt perfect. Heel erg blij met de aankoop.

Betty 20-11-2015

Super föhn, mijn lange haar is super snel droog! Ik heb dik stijl haar maar krijg er genoeg volume in met de diffuser, kan het modelleren, fantastisch gewoon, echt heel blij mee!!!
Enige nadeel zou kunnen zijn dat hij redelijk zwaar is maar dat weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de voordelen.

Sabine 09-11-2015

Een mooie, goede föhn. Doet wat hij moet doen en is zijn geld waard. Ik had voorheen een goedkopere föhn en ik zie duidelijk verschil in de kwaliteit van mijn haar na het föhnen. Mijn haar glanst en oogt een stuk minder droog!

feetje 07-11-2015

Ik wilde een goede krachtige föhn met niet teveel standen. wel met ionische functie en coolshot. Zeer belangrijk is het aantal Watt percentage en wat deze föhn bovenal heeft is een krachtige AC motor. Ik was dus ook blij verrast toen ik hem aanzette en dit ervoer. Wat hebben mijn haren gemist al die jaren?! dacht ik gelijk. Dus vanaf nu alleen nog maar super snel föhnen, mooi en glanzend haar, af en toe de diffuser voor volume of een krullenbol, van deze krachtige föhn ga ik jaren plezier hebben!

Breivrouwtje 27-03-2018

spierballen vereist

1) fohn doet wat hij moet doen, maar
2) hij is veel te zwaar! mijn rsi polsen lijden er enorm onder
3) waarom moet hij zo ongelooflijk veel herrie maken???
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Anouk 17-06-2017

Veel vermogen

De föhn heeft veel vermogen en slaat in de warmere standen niet af. Omdat de föhn zoveel vermogen heeft, kunnen je haren (ondanks het filter) aan de achterkant wel opgezogen worden en klem komen te zitten. Daar moet je wel even op letten. Je haar is daardoor echter wel zo droog. Je kunt zelf kiezen hoe warm (3 standen) en hoe hard (ook 3 standen) je je haar wilt föhnen. Er is zelfs een speciale koude stand (dus in totaal 9 standen) als je je haar minimaal wilt beschadigen. Bovendien is er keuze uit twee opzetstukken (blaasmond en diffuser). Complete en fijne föhn in het gebruik.

Pluspunten

• Veel vermogen
  • Veel standen
  • Diverse opzetstukken
  • Slaat niet af in warmere stand(en)

Minpunten

• Ligt zwaar in de hand
  • Haren kunnen opgezogen worden

Anouk 27-02-2017

Krachtige föhn

Komt overal als beste uit de test. Goede prijskwaliteitsverhouding. Heb de föhn slechts 1x gebruikt, maar is erg fijn in het gebruik en droogt snel. Het rooster aan de achterkant is vrij dicht, waardoor je haar niet meegezogen wordt in de föhn.

Pluspunten

• Complete opzetstukken
  • Dicht rooster aan achterkant
  • Sterke motor, droogt snel

Mariëtta 24-02-2017

Blaast prima. Ik vind hem lastig vasthouden.

Prima föhn, ziet er mooi en degelijk uit. Als ik mijn haar föhn zit ik alleen altijd met mijn handen op de knopjes. Dat vind ik lastig. Hij is ook best zwaar.

Pluspunten

• stevige blow

Minpunten

• voor mij knoppen op verkeerde plek
  • zwaar

Styler44 19-12-2016

Blaast te hard. Niet mee te stylen

Deze föhn droogt het haar goed en snel. Maar voor mijn vrouw is stylen van haar fijne haar nauwelijks mogelijk. Zelfs op de laagste stand wordt het haar weer uit model geblazen. Ze is overgestapt op een oude föhn, die we nog hadden liggen. De volume schakelaar is erg gevoelig. Regelmatig gaat de föhn, onbedoeld harder of zachter blazen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

R 26-11-2016

Heel erg tevreden!

Ik heb dik en lang haar. Voorheen was ik altijd 30 minuten bezig met föhnen en dan was het nog steeds niet helemaal droog. Met deze föhn is het binnen 10 minuten helemaal droog! Wel een beetje zwaar en maakt ook erg hard geluid, maar de rest maakt het goed.

Pluspunten

• Snel droog

Minpunten

• Zwaar
  • Hard geluid

Lwai 20-11-2016

Geweldige fohn

Deze fohn heeft een zeer goede blaaskracht, een lekker lang snoer en een mooie vormgeving. De verschillende standen zijn makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Goede blaaskracht

Judit 17-11-2016

Goed werkende fohn!

Goed werkende fohn, heel goed voor mijn haar en werkt heel snel!
Zit er mooi uit, beetje zware product!

suzan 16-11-2016

prima fohn, mooi design

Ziet er goed uit, werkt fijn, en mijn haar droogt snel. Fijn diffuser opzetstuk voor mijn krullen, top!

Pluspunten

• design
  • extra tools
  • makkelijk in gebruik

T 16-11-2016

Goede ac motor

Blaast hard en warm genoeg. Koppen blijven goed zitten en ziet er mooi uit. Zou wel graag naast de twee bestaande standen nog een zwakkere willen hebben.

Pluspunten

• Hitte
  • Sterkte

Minpunten

• Standen

Janine 14-11-2016

Mooi Apparaat

Zelf heb ik de föhn nog niet vaak gebruikt, maar ik vind hem wel fijn vasthouden en me haar droogt snel en ik krijg er een mooie glans is.

Mariëtta 04-11-2016

Lekker windje

Ligt goed in de hand, prima mondstuk. Haar is in no time droog. Uitstekende aankoop tegen uitstekende prijs!!

lena 30-10-2016

Heel goed

Echt goede kwaliteit. Ik vind het echt leuk dat deze fohn heeft koele lucht. Ook een difussor is echt goed.

Pluspunten

• Koele luch