De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 6704E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mmm69 04-02-2020

practische fohn

Geschreven voor: BaByliss 6704E

fijne fohn, erg handig omdat hij lekker in de hand ligt, hoog vermogen, erg handzaam. fijn in gebruik

Pluspunten

• handzaam
  • hoog vermogen

Vosje 18-01-2020

Mooie degelijke fohn

Getest voor de Reviewclub:
De babyliss föhn heeft een mooi design, is klein maar erg handig en functioneert prima! Heeft super blaas/droog kracht en dat je meerdere standen hebt qua warmte en snelheid is voor het gebruiksgemak erg prettig!
Zeker een aanrader, ik wil hem graag in mijn bezit hebben!

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig
  • Meerdere standen
  • Lang snoer

Suzan 11-01-2020

Degelijke föhn

Geschreven voor: BaByliss 6704E

De uitstraling van de föhn vind ik mooi. Het mat zwarte met een beetje goud zorgt voor een luxe uitstraling. Het is een grote en degelijke föhn, maar helemaal niet zwaar. Dus makkelijk in het gebruik! Het lange snoer draagt hier ook aan bij. Je kunt er alle kanten mee uit omdat hij heel wendbaar is. De smalle blaasmond zorgt ervoor dat je gericht kunt drogen, hierdoor gaat het föhnen sneller. Ik gebruik over het algemeen de hoogste snelheid, dan is mijn haar lekker snel droog. Maar ik kan mij voorstellen wanneer je je haar aan het stijlen bent, dat de verschillende snelheden goed van pas komen. Daarnaast heb je ook nog de optie voor koele lucht, deze heb ik gebruikt wanneer mijn haar al droog maar pluizig was. Hierdoor lijkt het pluizige over te gaan of iniedergeval een stuk minder te worden. Al met al vind ik het een hele fijne föhn, hij doet me een beetje denken aan de föhn die mijn kapper gebruikt.

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Warme en koude lucht
  • Licht
  • Wendbaar

Minpunten

• Groot om op te bergen

mm69 09-01-2020

mooie vormgeving, ligt lekker in de hand

Geschreven voor: BaByliss 6704E

doordat de fohn lekker in de hand ligt en lekker licht is is het prettig in gebruik. ook de meerdere standen en het mondstuk maken dat het prettig is om te gebruiken. krachtige motor.

Pluspunten

• licht
  • krachtige motor
  • licht lekker in de hand