Remington 45359.560.100 - Reviews

Ionische functie

8,1

Dk 25-10-2016 Product paar maanden in bezit

Compleet

Heel compleet! Perfect voor krullen en beschadigd het haar niet! Droogt het haar super snel en het is makkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Ideaal voor krullend haar
  • Ideaal voor lang haar

Minpunten

• Groot

A. Jagesar 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne fohn

Fijne fohn. Mijn haar is na het föhnen niet pluizig. De hulpstukken zijn makkelijk te wisselen. Enige nadeel het is beetje groot de fohn daardoor ook een beetje zwaar. Maar zijn functies erop ben ik zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Goeie functies
  • Geen pluizig haar na het fohnen

Minpunten

• Formaat groot
  • Gewicht beetje zwaar

Derya ozcelik 21-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooiste en snelste remington

Droogt snel. Mooi design en kleur. De haardroger lijkt zwaar in de hand maar dat js het niet. Het had wel een extra warmtestand mogen hebben

Pluspunten

Minpunten

• Beetje groot

rose-tara 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

mooi design, ligt goed in de hand

Ben tevreden met mijn aankoop, is makkelijk te hanteren, krijg goed de krullen uit mijn haar, en is niet te warm op mijn hoofd zodat mijn haar niet beschadigd wordt.

Pluspunten

• voelt niet warm op het hoofd aan
  • mooi design
  • verschillende hulpstukken

Trudie Tentij 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

goede vormgeving

De haardroger ligt goed in de hand waardoor het makkelijker wordt om het haar te drogen. Is wel wat aan de zware kant . De diverse standen geven meer mogelijkheden om het haar te drogen en/of te feunen. In 1e instantie deze haardroger gekocht omdat deze in de aanbieding was. Geen spijt van de aankoop. Voldoet aan mijn eisen en mijn verwachtingen van de haardroger.

Pluspunten

• goede warmte
  • ligt goed in de hand
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• te zwaar qua gewicht

Monique 17-10-2016 Product paar maanden in bezit

Een fijne en degelijke fohn.

Prijskwaliteitsverhouding is goed.
Een fijne föhn met diverse accessoires.
In een mum van tijd mooie gladde glanzende haren.

Pluspunten

• degelijk product
  • droogt snel

Minpunten

• zwaar

Linda krullen 11-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Keratin therapy pro

De föhn is super mooi en de verschillende standen werken erg goed. De föhn ligt echter wel echt zwaar in de hand en is niet handig te vervoeren (groot). Daarbij komt dat de diffuser en te gemakkelijk vanaf gaat, waardoor deze vaak een paar keer tijdens het föhnen er vanaf valt (kan toevallig zo zijn met mijn föhn)
Klantenservice van Remington is overigens top!!

• Verschillende standen

Minpunten

• Zwaar
  • Diffuser laat los

Inge 10-10-2016 Product paar maanden in bezit

Een van de goedkoopste met alles erop, alleen erg zwaar

De fohn heeft alles erop zitten, maar hij is erg zwaar en na een aantal minuten fohnen voel je dit echt aan je arm.. Niet ideaal dus. Wel was het een van de goedkopere opties die werkelijk alles had wat een fohn kan hebben.

Pluspunten

• veel opties

Minpunten

• erg zwaar

Maantje86 10-10-2016 Product paar weken in bezit

Proffesionele föhn

Deze föhn besteld nadat mijn oude kapot is gegaan. Deze föhn is fantastisch! Mijn lange haren zijn heel snel droog. Super stijl, glans & volume. Mijn moeders haar heb ik ook geföhnd, zij heeft krullen. Met opzetstuk waren de haren snel droog & de krullen ook prachtig. Ik ben meer dan tevreden.

Pluspunten

• Snel droog
  • Glans

Minpunten

• Voor kort haar blaast het te hard

Wennndy 10-10-2016 Product paar maanden in bezit

Remington föhn, super föhn met de perfecte standen!

Het is een fijne föhn die goed in de hand ligt. De föhn snelheid is ideaal en op de hoogste stand is je haar zo droog en met een stand lager kan je het goed stijlen. Ook is je haar heel zacht erna.

Pluspunten

• Lichte föhn
  • Perfecte snelheden

Liselotte 10-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Glad resultaat

Ik heb heel fijn, broos haar dat snel pluist of statisch wordt. Föhnen deed ik eigenlijk nooit hierdoor, maar toen kreeg ik het advies om deze Remington föhn te proberen. Geeft een hele mooie glans aan mijn haar en een super glad resultaat. Beschadigd mijn haar niet. Geen pluis meer! Blij mee!

Pluspunten

• Geeft mooie glans
  • Droogt snel
  • Uitgebreide opties voor temperatuur en snelheid

Minpunten

• Iets zwaar als je lang moet föhnen

Eline 10-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeker aanrader voor dik en lang haar

Het is een zeer krachtige haardroger. Ik heb zelf dik en lang haar. Hij is perfect ervoor. Binnen 5 minuten is grootste deel van mijn haar droog. Misschien is de haardroger op de laagste stand nog zelf iets te krachtig voor kort haar.

Hij is redelijk zwaar als je eerst altijd een kleine haardroger bent gewend, maar het is prima te doen.

Daarnaast vind ik het top dat het een keramische functie heeft. Hierdoor raakt mijn haar niet beschadigd.
Ik merk alleen geen verschil dat mijn haar meer gaat glanzen door de ionentechnologie.

Pluspunten

• krachtig
  • mooi design

Minpunten

• zwaar

Goede vervanging voor oude Remington 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede vervanging voor oude Remington

Mijn oude Remington föhn was mij erg goed bevallen, vooral vanwege de ionentechnologie. Toen deze stuk ging, ben ik op zoek gegaan naar een föhn van hetzelfde merk met dezelfde functies. De AC8000 is ook in het bezit van ionentechnologie en heeft daarnaast een keramische functie waardoor je haren niet beschadigen. De föhn is vrij stil, heeft een mooi design en ligt makkelijk in de hand. De föhn heeft tevens een krachtige motor wat zorgt dat het haar in korte tijd droogt.

W Miedema 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heel fijn product

Ik heb dit product in april aangeschaft en ik ben meer dan tevreden. Binnen enkele minuten zijn zijn mijn lange lokken droog gefohnd. Het eindresultaat is superglad en glanzend. Ook ideaal om het haar in model te krijgen.

Annelies 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooi kapsel zonder kroesel

Deze haardroger is helemaal zijn prijs waard. Het geeft een mooi en professioneel resultaat. Ik merk het verschil met mijn vorige haardroger: geen kroesel meer. Ik gebruik ook de luchtverspreider voor meer volume. Dit is handig in gebruik en het resultaat is zichtbaar.
Enige nadeel: de haardroger is redelijk zwaar

Licosa 28-09-2014 Product half jaar in bezit

Was redelijk tevreden van deze haardroger. Roostertje achteraan is kapotgegaan. Blijft niet meer op haardroger zitten. Ik heb lang haar en vond hem krachtig blazen. Mensen met kort haar vinden hem te fel. Hij is ook vrij zwaar.
Ik neem toch opnieuw een remington.

Anoniem 14-05-2013 Product paar weken in bezit

Een fohn die goed in de hand ligt en een krachtige blaasfunctie heeft. Voor mensen met kort haar had er misschien nog een stand met een minder krachtige blaasfunctie bij mogen zitten.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden.