Polisport Guppy Junior Dark Grey - Reviews

7,5 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

brikysa 16-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb een electrische fiets waardoor de meeste fietsstoeltjes niet passen. Deze dus wel,...hij kan volgens mij op bijna elke achterdragers. Verder is het een goed en veilig stoeltje, mijn dochter kan al zelf fietsen maar soms is het wel handig om achterop te klimmen maar dan wel op een veilige manier. Het stoeltje zit goed en stevig en de voetjes kunnen op de voetsteuntjes geplaatst worden. ( zijn bijgeleverd evenals spaakbescherming) .Ik zou het stoeltje niet voor kleintjes gebruiken omdat ze geen heupzijsteunen hebben waardoor ze kunnen gaan schuiven, er zit wel een riempje bij maar dit zal ze niet tegenhouden. Verder omdat het stoeltje makkelijk te monteren is, gewoon losschroeven kan je hem eenvoudig overzetten op een andere fiets, je kan losse voetstoentjes bijkopen, die je dan op de fietsen kan laten zitten. Deze klik je omhoog waardoor je er dan verder geen last van hebt. En hier zit ook het nadeel, omdat het stoelje makkelijk te demonteren is, kan het stoeltje dus bv bij de supermarkt ook zo meegenomen worden. Er is in het design geen rekening meegehouden dat je er een slot op kan zetten. Dit zou je kunnen oplossen door er over het geheel een ketting met slot op te leggen maar ja, moet je weer een kettingslot meenemen. Maar ondanks dit zou ik het stoeltje zeker aanbevelen.