Twinny Load Ebase - Reviews

trekhaak

2,7

• Slecht

Cor 08-09-2017

Zeer slecht product, pin van kantelmechanisme breekt af.

Bij het eerste gebruik waarbij we twee gewone fietsen op de fietsendrager bevestigden brak de pin van het kantelmechanisme af. Hierdoor schoven de fietsen deels op straat.
Ik beveel een terugroep actie aan want dit is levensgevaarlijk!
De aansluiting van de linker- en rechter richtingaanwijzer was verwisseld. De bandjes om de fietsen mee te bevestigen zijn zeer onhandig. Niet kopen dus.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• pin van kantelmechanisme breekt af
  • Bandjes om fietsen te bevestigen zijn onhandig

Gijs Hoogland 15-03-2018

Is de Twinny Load E Base Betrouwbaar?

Twinny Load E Base 2 weken geleden gekocht bij Gamma een aanbieding van 199,00 euro nu voor 159,20 euro. thuis gekomen de drager gemonteerd en nog niet gebruikt. Nu lees ik de review op deze pagina en ben dusdanig geschrokken dat ik hem niet ga gebruiken. ik durf hier mijn dure elektrische fietsen met een waarde van 5500 euro niet op te vervoeren. Gebeld met de Gamma vestiging Venray, verhaal verteld maar door het ontbreken van de doos kan ik de drager niet terugbrengen.
Mijn vraag is: zijn er meer klachten over deze drager? en wat kan ik verder nog doen?

Arie 17-10-2018

Fietsdrager twinny load ebase

Het is een levensgevaarlijk product..De kantelpen is tekort of is afgebroken..Drie keer gebruikt met E BIKE s...fietsen vielen op de rijksweg A 15...kon gelukkig snel naar de vluchtstrook rijden..DAT IS PAS SCHRIKKEN..een paar minuten later waren we bij de drechttunnel,,als het daar zou gebeuren was het leed niet te overzien geweest...

Pluspunten

• De prijs was goed

Minpunten

• Het product is toch goedgekeurd door de RDW ?