ProUser Diamant - Reviews

Laadvermogen
60 kg
Bevestiging
trekhaak

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

gerrittijhuis 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

compacte fietsdrager

Voor mij de beste drager die er is,compleet inklapbaarmet de snelkoppeling zeer eenvoudig te plaatsen op de trekhaak,je hoeft alleen het rechter deel naar beneden te klappen en de drager zit al muur vast,doordat de linker helft nog naar boven staat kun je gemakkelijk de stekker in het stopcontact van de auto doen,nog een voordeel er zit een dubbele stekker aan voor 7 en 13 polig,op de goten zitten wiel geleiders dit is zeer handig je drukt de geleider tegen het wiel en de snelspanband zet je het wiel zeer stevig vast,ook is het ideaal dat je de trkhaak en de fietsen met een sleutel op slot kunt doen,dus rustig een kop koffie drinken zonder bang te zijn dat je fietsen gestolen worden,al met al voor mij de beste drager voor e-bikes vooral mede het lichtgewicht van de drager

Bert 03-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer goede fietsendrager

De fietsen kunnen eenvoudig op de drager gezet worden, als je eenmaal weet hoe dat het beste past, wat de trappers betreft. De bevestiging is sterk en degelijk en de drager zelf staat heel stabiel op de trekhaak. Ingeklapt leg je hem zo in de bagageruimte. Is wel wat zwaar, maar de degekijkheid komt niet vanzelf. Prima apparaat !

Pluspunten

• Eenvoudige bevestiging
  • Heel stabiel
  • Drager en fietsen met slot
  • Goede verlichting
  • Eenvoudig inklapbaar

Minpunten

• Vrij zwaar

Wim 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende keuze

Even de handleiding rustig doorlezen en de montage wordt duidelijk. Eerst eenmaal geprobeerd, hetgeen zeer nuttig is. Daarna veel makkelijker te monteren, als je de juiste volgorde aanhoudt. Al met al een goede keuze.

Guus 01-09-2017 Product paar weken in bezit

uitstekende fietsdrager

Bevestigen op trekhaak gaat zeer eenvoudig; is alleen te doen. Fietsen zijn goed vast te zetten en zelfs met slot te beveiligen evenals de drager zelf. Constructie erg solide en drager is stabiel achterop de auto.

Pluspunten

• bevestiging op auto
  • afsluitbaarheid
  • stabiliteit
  • kantelbaarheid met fietsen

Jack 26-08-2017 Product paar dagen in bezit

Aangenaam verast.

Heel stevig en stabiel. Als je het eenmaal door hebt hoe die werkt, dan is deze ook heel handig in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk op de trekhaak te monteren.
  • Compact inklapbaar.
  • Je kunt makkelijk alleen de fietsen plaatsen.