ProUser Diamant 2015 - Reviews

Bevestiging
trekhaak

gerrittijhuis 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

compacte fietsdrager

Voor mij de beste drager die er is,compleet inklapbaarmet de snelkoppeling zeer eenvoudig te plaatsen op de trekhaak,je hoeft alleen het rechter deel naar beneden te klappen en de drager zit al muur vast,doordat de linker helft nog naar boven staat kun je gemakkelijk de stekker in het stopcontact van de auto doen,nog een voordeel er zit een dubbele stekker aan voor 7 en 13 polig,op de goten zitten wiel geleiders dit is zeer handig je drukt de geleider tegen het wiel en de snelspanband zet je het wiel zeer stevig vast,ook is het ideaal dat je de trkhaak en de fietsen met een sleutel op slot kunt doen,dus rustig een kop koffie drinken zonder bang te zijn dat je fietsen gestolen worden,al met al voor mij de beste drager voor e-bikes vooral mede het lichtgewicht van de drager

Wim 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende keuze

Even de handleiding rustig doorlezen en de montage wordt duidelijk. Eerst eenmaal geprobeerd, hetgeen zeer nuttig is. Daarna veel makkelijker te monteren, als je de juiste volgorde aanhoudt. Al met al een goede keuze.