Hapro Atlas 2 Premium E-Bike - 13 polig - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

H. Stok 21-08-2015 Product maand in bezit

4,3
Drager is degelijk maar groot en vooral veel te zwaar. Voor ouderen zal het niet meevallen om het op de trekhaak te bevestigen.
Algemene kwaliteit is voor mij een droef verhaal. Het eerste door Fietspunt.nl geleverde exemplaar was incompleet en niet vast te zetten op de trekhaak. Het tweede veroorzaakte stevige kortsluiting aan m'n camper met fikse schade als gevolg. Ik vermoed nu waar 'ro' voor staat. Geen Hapro-drager meer voor mij.

guido de wint 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

het geld meer dan waard

Vandaag fietsendrager die ik bestelde thuis gekregen met Bpost.
Eerst instructie filmke bekeken en handleiding gelezen, waardoor het in elkaar zetten kinderspel was, dit vergt zo’n vijftien minuten tijd. Met mijn jeugdige leeftijd 64 was plaatsing van de drager op de trekhaak een eenvoudige klus, ondanks gewicht van 16,4 Kg er zijn dragers van gerenommeerde merken die zwaarder zijn 18 kg & meer, lijkt deze Atlas 2 e-bike premium toch sterk en stevig gemaakt. Zeker tegenover mijn oude fietsdrager. Kantelen vergen geen speciale handelingen zelf met fietsen erop, genoeg ruimte om achterdeur te openen. Binnen enkele dagen vertrekken we voor midweek Ardennen en gaan de e-bikes er voor de eerste maal op. Verwacht geen problemen, fietsdrager zit als een huis met stevige fundering op trekhaak, fietsen staan rotsvast op fietsenrek.

Pluspunten

• prijs kwalitrit
  • Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Minpunten

• nog geen gevonden