Hapro Atlas 2 Premium E-bike - Reviews

Laadvermogen
60 kg
Bevestiging
trekhaak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Hapro Atlas 2 Premium E-bike op Kieskeurig.nl.

7,4

H. Stok 21-08-2015
  • Product maand in bezit

4,3
Drager is degelijk maar groot en vooral veel te zwaar. Voor ouderen zal het niet meevallen om het op de trekhaak te bevestigen.
Algemene kwaliteit is voor mij een droef verhaal. Het eerste door Fietspunt.nl geleverde exemplaar was incompleet en niet vast te zetten op de trekhaak. Het tweede veroorzaakte stevige kortsluiting aan m'n camper met fikse schade als gevolg. Ik vermoed nu waar 'ro' voor staat. Geen Hapro-drager meer voor mij.

guido de wint 08-06-2017

het geld meer dan waard

Geschreven voor: Hapro Atlas 2 Premium E-bike

Vandaag fietsendrager die ik bestelde thuis gekregen met Bpost.
Eerst instructie filmke bekeken en handleiding gelezen, waardoor het in elkaar zetten kinderspel was, dit vergt zo’n vijftien minuten tijd. Met mijn jeugdige leeftijd 64 was plaatsing van de drager op de trekhaak een eenvoudige klus, ondanks gewicht van 16,4 Kg er zijn dragers van gerenommeerde merken die zwaarder zijn 18 kg & meer, lijkt deze Atlas 2 e-bike premium toch sterk en stevig gemaakt. Zeker tegenover mijn oude fietsdrager. Kantelen vergen geen speciale handelingen zelf met fietsen erop, genoeg ruimte om achterdeur te openen. Binnen enkele dagen vertrekken we voor midweek Ardennen en gaan de e-bikes er voor de eerste maal op. Verwacht geen problemen, fietsdrager zit als een huis met stevige fundering op trekhaak, fietsen staan rotsvast op fietsenrek.

Pluspunten

• prijs kwalitrit
  • Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Minpunten

• nog geen gevonden

Ben Zijlstra 13-08-2019

Hele fijne fietsendrager die z'n prijs zeker waard is.

Geschreven voor: Hapro Atlas 2 Premium E-bike

Het in elkaar zetten ging snel. Als je het You Tubefilmpje bij de producent bekijkt dan heb je de handleiding al niet meer nodig
Binnen 30 minuten was de installatie gereed. Het plaatsen op de trekhaak gaat, met het draaiknopje om hiermee de grootte van de trekhaakbol in te stellen, heel gemakkelijk en hij zit met 2 handelingen muurvast op de trekhaak. Het plaatsen van de fietsen ging snel. Ze staan ook na een lange rit nog steeds goed vast. Het plaatsen van het nummerbord en het uitklappen van de verlichting is zo gepiept. Kortom voor het geld dat je betaald voor deze fietsendrager krijg je een mooi en stevig product met 3 jaar garantie en indien nodig onderdelennalevering als er iets mis mocht gaan.

Pluspunten

• Stevig en mooi produkt
  • Pllaatsing op de trekhaak
  • Aansluiting 13 of 7 polige stekker
  • Fietsenkantelaar met 1 handeling te doen

Minpunten

• handleiding qua opzet wat beter