Uebler F22 - Reviews

Laadvermogen
60 kg

7,4

john56133 30-03-2016 Product half jaar in bezit

in- en uitvouwen toch wat minder

Op zich tevreden over de fietsdrager, fietsen staan muurvast op de drager.
Alleen de constructie van de snelspanners is toch wat vreemd, bij het inklappen draai je de snelspanners gemakkelijk geheel los van de bout, dan kost het weer veel moeite om de snelspanner op de bout te zetten.
Of de bout is te kort of de constructie moet herzien worden.

Jonkheer55 11-08-2014 Product half jaar in bezit

Veel dragers gehad, zwaar en onhandig, zeker als je hem moet opbergen. Viavia gehoord van Uebler de F22. Nu een half jaar in bezit en gebruikt met vervoer van 2 mountainbikes en 2 E-bikes. Perfect. Het opbergen? Gewoon opvouwen en in de kofferbak van de auto. In de winter in de kast. Zo simpel is het. Kan hem aanraden.

herman uit leek 15-10-2013 Product jaar of meer in bezit

goede hanteerbaarheid,werkt gemakkelijk. Onze e-bikes [cannondale] staan solide en stevig verankert. [dit was met onze vorige spinder urban wel wat anders.

vdbsta 09-08-2013 Product maand in bezit

Begin juli 2013 kocht ik een Uebler F22 drager. Daags nadien gebruikte ik hem voor de eerste maal om twee koersfietsen van elk minder dan 9 Kg mee te vervoeren.
Bij het laden van de tweede fiets raakte het achterwiel ervan heel even de achterkant van het rechterachterlicht waarbij het bevestigingsplaatje van dit laatste meteen afbrak. De bevestigingssteun moet dus vervangen worden. Ik heb de verkoper schriftelijk geïnformeerd en gevraagd om een herstelling onder garantie. Toen ik hem opbelde een week nadien vertelde hij mij dat hij dat dit geen garantiegeval was en dat ik naar de invoerder kon bellen voor verder gevolg. Een telefoontje naar deze persoon (in NL, want dat is ook de invoerder voor BE) leverde alleen onmiddellijke ruzie op maar geen herstelling onder garantie. Dan maar een telefoontje naar UEBLER zelf waar een dame mij antwoordde dat ik alles via de invoerder en verkoper moest zien te regelen. Zover staan de zaken, de cirkel is rond...
Deze fietsdrager is voor 80% vervaardigd uit plastic dat reeds bij de geringste onhandigheid breekt als glas. Het was toen 25°C, wat bij 5°C of minder???
Voor mij dus nooit meer iets van UEBLER, en dit kleef ik onder de vorm van een sticker naast de firmapubliciteit op mijn fietsdrager.