Thule EasyFold 932

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Thule EasyFold 932 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P.Krijnen 23-08-2017

elektrische fietsen SPARTA 2 fietsen samen 54 kg

Geschreven voor: Thule EasyFold 932

alles is er goed aan ook t kleiner maken en zo in de koffer, hij is zijn geld waard alles kan op slot

Roel 15-08-2017

Thule 932

Fijne Fietsendrager makkelijke bediening
Makkelijk op de trekhaak met één beweging en de fietsen erop zetten is ook erg makkelijk door zijn brede goten

Roel 27-04-2017

Duurzame Fietsendrager

Geschreven voor: Thule EasyFold 932

Een duurzame makkelijke bedienende Fietsendrager!
Goede verlichting, fietsen staan goed stabiel.
Makkelijk op te bergen

Pluspunten

• Goed product

Minpunten

JDumortier 20-08-2015
Geschreven voor: Thule EasyFold 932

Ik zou dit product een tien geven indien de nummerplaatbevestiging beter zou zijn. Nu moet ik met koord of tie ribs de nummerplaat vastbinden. Zoniet ben je zo je kenteken kwijt.

janborghuis 21-08-2015

Ben het met deze opmerking helemaal eens !

coleman29 06-08-2015
Geschreven voor: Thule EasyFold 932

De fietsendrager is solide gebouwd hoewel er veel kunstof is gebruikt hoe dit zich gaat houden is afwachten,
Fietsen staan snel en stevig op de drager bewegen wel iets tijdens het rijden , ingeklapt is hij makkelijk op te bergen
en is met 16 kg niet licht te noemen,al met al een goede drager is misschien wel aan de dure kant even goed rond kijken voor aanbiedingen.

Ariella 19-03-2015
Geschreven voor: Thule EasyFold 932

Zeer degelijk en prima fietsendrager. Gemakkelijk op de trekhaak monteren. Is ook geschikt voor e-bikes.
De nummerplaatbevestiging zou wel iets beter kunnen.
Ik heb de nummerplaat met extra tie-ribs vastgemaakt. Met bevestiging in de klemmetjes alleen kunnen ze zo je nummerbord meenemen.

janborghuis 17-04-2014

Toen wij onze Koga's hadden omgebouwd met een goed E-pakket
(FMH voor de insider) was onze fietsendrager NIET meer geschikt voor dit werk. Wat nu ? Na lang nadenken enz. gekozen voor deze: ja duur, maar je hebt m.i. iets goeds: degelijk, simpel, beantwoordt dus aan mijn wensen ! Dus Thule, ook na de 5 jaar garantie wens ik z.m. niet in de kou te worden gezet, reken minimaal op 10 jaar feilloos functioneren !!!
Oja, het cijfer 10 geef ik nooit, heb ik van mijn onderwijzeres op de lagere school geleerd, m.v.g.