De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio CYCLO Discover op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob Summits 15-05-2023
Geschreven voor: Mio CYCLO Discover

Waardeloos qua aansluiten op computer en Mio-share. Computer herkent het apparaat nooit. Cyclo-agent wordt niet vanzelf gestart. In Mio-share is geen apparaat te vinden.
De App van de Android telefoon vraagt om een QR-code op het apparaat, maar die is niet op het apparaat te vinden.
Dezelfde shit had ik ook al op een andere computer met de Mio 200. Echt waardeloze zooi.

Minpunten

• Aansluiten op computer
  • Aansluiten op App

b**************@x******** 31-03-2022

waardeloos apparaat doe het niet

Geschreven voor: Mio CYCLO Discover

nog nooit z'n waardeloos ding gekocht je kunt er niks mee wat je ook probeert je krijg het product niet verbonden met mio share waar wel een andere mio navigatie op staat maar de connect wilde ik daarnaast gebruiken ,nog een min punt je moet op allerlei abonnementen afsluiten om een leuke route te kunnen downloaden, tip van mij koop dat ding niet waardeloos product zonde van je geld

Minpunten

• niet te verbinden met je account
  • je moet allerlei abonnementen afsluiten
  • krijg alleen Vaticaanstad invoeren