Krups Pixie XN3006 Electric Red - Reviews

koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, espresso

Niek_2010 04-06-2013 Product half jaar in bezit

Prima apparaat. De originele cups smaken toch wel wat beter als die van de DE. Daarnaast loopt het apparaat soms niet door met de cups van DE. Verder nog steeds erg tevreden over het apparaat!

marieke215 01-05-2013 Product paar weken in bezit

Via het trnd project kregen wij een krups pixie thuisgestuurd. Het apparaatje is ontzettend makkelijk in gebruik, heel compact, snel schoon te maken en geeft heerlijke koffie. Aangezien wij niet hele grote koffiedrinkers zijn is het betaalbaar.
De koffiecups zijn duur maar als je niet te vaak/veel koffie drinkt is het een aanrader omdat je dan niet te vaak koffie moet weggooien.
Het apparaatje heeft grote voordelen ten opzichte van een senseo. Je gebruikt wat je nodig hebt aan koffie en de rest wordt niet minder in smaak wat wel gebeurd als je een pak pads opentrekt. Die zijn na een maand niet echt lekker meer.
Daarnaast is het schoonmaken van een senso omslachtiger als die van de pixie. Ideaal apparaat en aan te bevelen voor iedereen.

marbow 20-04-2013 Product kwartaal in bezit

de smaken die je rijgen zijn echt heerlijk dacht er eigenlijk dat het niet lekker was maar ik drink geen andere koffie meer

akker12 24-03-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Sinds een paar weken zijn we in het bezit van de Pixie via het trnd.nl project team, en het is een mooi en fantastisch apparaat.

de Pixie is snel op temperatuur, en de koffie is goed heet, en zeer smakelijk. Uit het proefpakket heb ik al een aantal lekkere smaken naar boven getoverd die voor herhaling vatbaar zijn en vol van smaak zijn. Ben zeer tevreden over dit product en het ziet er naar uit dat we deze Pixie gaan houden bin ons huishouden

stampinwitch 17-03-2013 Product paar dagen in bezit

Mocht voor trnd deze machine uitproberen. Het is een prachtige compacte machine. Zeer snel klaar voor eerste gebruik. Uiteraard hebben we gelijk de koffie geproefd en deze is zeer lekker. Wel een wat lawaaierige machine dat viel even tegen, maar ook de koffiepad machines zijn erg luid. Dus dat zien we door de vingers. Je kan mindere sterke koffie maken door de knop vast te houden zodat je wat meer koffie krijgt.
Voor de echte koffiedrinker die op een dag veel koffie drinkt is deze koffie behoorlijk duur. Wel voor speciale gelegenheden zoals naar een etentje zal die uitermate geschikt zijn, dus dat gaan we van de week even verder testen.

Niek_2010 14-02-2013 Product maand in bezit

Aangekocht bij BCC via de BTW actie. Prima apparaat. Heerlijke koffie. Apparaat zelf maak bij de eerste momenten het nodige geluid. Maar uiteindelijk wordt dat minder.
Tot nu toe geen spijt van gehad.

marcel12345 21-12-2011 Product maand in bezit

De smaak van senseo begon mij steeds meer tegen te staan, daarom naar alternatieven gezocht. Dit nespresso apparaat voldoet prima, want ik heb snel een lekker bakje koffie. Voordeel is inderdaad dat het app. snel warm is en erg compact is.
Nadeel is dat het app. wat lawaai maakt en dat ook bij mij het kopje weg loopt van het plaatje.
De kosten zijn voor mij acceptabel en waren bekend bij aanschaf, de lage aanschafprijs (via wehkamp en de 50 euro terug actie van nespresso) maken een hoop goed. Ik ben thuis de enige die koffie drinkt en dan nog alleen 's avonds (decaf) en in weekenden dus ach ...........
De DE-cups zijn mij niet goed bevallen, de smaak is aanzienlijk minder (lijkt wel iets op senseo), het app. maakt meer lawaai en geeft kleinere hoeveelheden koffie. Het prijsverschil is idd minimaal dus ik koop geen DE-cups meer maar de echte Nespresso.
Leuk detail, mijn vriendin die geen koffie lust vindt Nespresso beter ruiken dan Senseo.

falcon 1 20-09-2011 Product paar weken in bezit

dit is m'n 2e Nespresso apparaat, hiervoor had ik een Magimix "le cube" waarvan bekend is dat deze binnen 3 jaar stuk zijn.en dat is helaas uitgekomen. Dit apparaat is een stuk kleiner dan z'n voorganger,maar de kwaliteit van de koffie is nog steeds als vanouds: super. Toch zijn er enkele minpuntjes; de bedieningsknoppen zitten nu achterop i.p.v. voor, de opvangbak voor cups is nogal klein, en de watertank is ook niet bepaald groot. Pluspunt is een automatische uitschakeling na 9 minuten,en een snelle opwarmtijd.