Philips HD7768 titanium - Reviews

Kleur(en)
titanium
Fabrikant kleur(en)
titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HD7768 titanium op Kieskeurig.nl.

LotteFM 17-11-2018

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Beneden komen met de geur van verse koffie, dankzij de timer staat elke ochtend de koffie klaar wanneer jij het wil. Je hoeft je niet te haasten want de warmhoudplaat houdt de koffie voor jou warm, al drink ik hem ook heel graag koud. Je kan kiezen tussen gemalen koffie of verse bonen. Juist het malen maakt veel lawaai, maar duurt niet lang. Ook kan je de koffiesterkte kiezen en dat vinden wij een pluspunt, al heb je bij de laagste stand zeker niet het gevoel van water te drinken. Het enige nadeel is dat je bij de gemalen koffie het aantal tassen niet kan kiezen. Doe je hem vol, dan laat hij al het water lopen. Kortom het perfecte toestel voor wie graag veel en lekkere koffie drinkt. Lekkere koffiebonen zijn wel prijzig, maar zijn geld waard.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Yd1310 31-12-2019

Voldoet geheel aan onze verwachtingen

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Gezocht en gevonden! De voordelen van de mogelijkheid om bonen te gebruiken en toch voor meerdere mensen in 1 tijd koffie kunnen zetten. De max!
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Paula 08-04-2019

Puik apparaat, met gewone en heerlijke gemalen bonen koffie

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Een prima apparaat, mooi van uiterlijk. Makkelijk instelbaar , zelfs instelbaar wanneer hij uit gaat, van 10 minuten tot 2 uur. Timer voor de vroege vogels, filter of bonen koffie.....net zo sterk als je maar wilt. Heeeeeeeeerlijk. Ben gelijk verslaafd aan de bonen koffie

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar
  • Automatisch uit instelbaar
  • Filter of bonen instelbaar
  • Rustig geluid, belletje als klaar is
  • Goed te zien hoeveel water erin

Minpunten

• Water rustig rechts ingieten

DJTheBoss 02-02-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Prima apparaat, simpel in gebruik en lekkere versgemalen koffie. Alhoewel de default instelling redelijk sterke koffie maakt (maar dat is persoonlijk natuurlijk); dat is goed zelf in te stellen door minder kopjes in te slecteren (en dus meer water).

Bruno62 20-12-2018

Excellent rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Au déballage, une impression immédiate de robustesse se dégage. La robe noire bien connue et la partie cuivre sont super jolies. Les coins arrondis donnent un air de machine professionnelle. En suivant le mode d'emploi, on se familiarise très vite avec son utilisation. J'en suis très content. Je la recommande en cette période de fête!

Rits1 09-12-2018

Een goed koffieapparaat

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Zet uitstekende koffie. Gaat piepen zodra de koffie klaar is, vinden wij erg fijn. Makkelijk te bedienen. Ingieten van water moet met een beetje beleid, anders giet je het er snel overheen. Dmv een blokjes systeem zie je precies hoeveel water je erin hebt gedaan. Schakelt na een half uur automatisch uit. Koffiekan terug plaatsen gaat niet helemaal vanzelf, koffiekan moet je schuin houden en dan voorzichtig erin schuiven. Verder zijn wij zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hartekke 29-11-2018

Handig voor zowel filter als bonen koffie.

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Het koffiezetapparaat ziet er erg mooi uit, maar is wel aan de grote kant. Heel handig dat hij voor zowel bonen als filter koffie te gebruiken is. Je kan zelf instellen hoe fijn je de bonen gemalen wilt hebben en vervolgens heb je 3 sterktes waar je uit kan kiezen. Wij vonden de sterksten optie het lekkerste de andere 2 waren echt te slap. Koffie zetten duurde best wat langer als dat we met onze oude gewent waren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lioneke 22-11-2018

Het product werkt zeer goed

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Ik vind het product prima. De bediening vond ik in het begin nogal ingewikkeld - ik vond nl. niet zo goed hoe ik kon wisselen tussen bonen en gemalen koffie.
Voor mezelf had ik er misschien liever een thermoskan onder gehad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Essie18 21-11-2018

Een fijn koffieapparaat met een fraai design

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Het is een gebruiksvriendelijk apparaat met erg goede koffie. Het is fijn om de keuze te hebben om gemalen koffie of koffiebonen te gebruiken. De laagste stand is voor mij persoonlijk niet sterk genoeg, maar dit kun je zelf aanpassen waardoor het erg goede koffie is.
Het design is erg fraai, waardoor het goed in elke keuken past.
Het malen van de bonen maakt veel geluid, het zetten van de koffie verloopt erg rustig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EleEle 21-11-2018

Een top koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

De Philips Grind & Brew HD7768 koffiemachine is een leuk apparaatje. Zeker als je van bonenkoffie houdt. De koffiezetapparaat doet alles voor je, je moet alleen nog even water en een filter toevoegen. Wat mij flink zoet heeft gehouden, is het instellen van de koffiesterkte en de grofheid van de gemalen koffie. Toppunten voor mij waren de timer (het is toch geweldig dat je een tijdstip instelt en wat er ook gebeurt, op dat tijdstip staat je koffie klaar) en de warmhoudfunctie.
Ook het oog wil wat en de Philips Grind & Brew ziet er leuk uit bij ons op het aanrecht.
Enige punten van kritiek die ik heb, is dat hij veel lawaai maakt als de koffiebonen gemaald worden. En als de koffie klaar is, dan hoor je een luide piep. Niet iets waar je mee wakker wilt worden. Gelukkig maakt de geur van verse koffie een hoop goed.

Al met al een top koffiezetapparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tester18 20-11-2018

Fijn apparaat, prima koffie!

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Mooi apparaat, wel aan de grote kant voor een gemiddelde keuken.
Het duurde even voordat ik het apparaat goed begreep. De bonen worden door het apparaat gedoseerd maar water moet je wel zelf doseren ondanks dat je aan kan geven hoeveel kopjes je wil zetten.
Fijn dat er gekozen kan worden tussen losse bonen of koffie die al gemalen is. De sterkte is makkelijk in te stellen en aan te passen.
Het malen maakt veel lawaai maar is gelukkig maar van korte duur. De geur en smaak van vers gemalen bonen maakt veel goed.
De timer is makkelijk in te stellen waardoor de koffie 's ochtends bij het opstaan al (bijna) klaar is.
De koffie is lekker heet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tess21 20-11-2018

Echt verse koffie!

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Dit apparaat is een eyecatcher in mijn keuken! Die koperkleur: wow! En ook nog eens een prachtig ontwerp!
Je kunt deze koffiemachine ook gewoon gebruiken met gemalen koffie, maar mijn voorkeur gaat uit naar het gebruik van koffiebonen. Want dan heb je pas echt verse koffie! Lekker hoor! Door de goede afsluiting van de container, blijven de bonen prima.
Een pluspunt vind ik dat je de koffiesterkte naar je eigen smaak kunt instellen door middel van diverse maalstanden.
Tijdens het bijvullen van water is op de indicator duidelijk te zien of je het niveau voor het gewenste aantal kopjes bereikt hebt.
Heerlijk is het als de geur van koffie je al tegemoet komt als je ’s ochtends uit bed komt. De timerfunctie maakt dit mogelijk.
Je kunt programmeren hoe lang het apparaat aan dient te blijven na het koffiezetten. Gedurende die tijd blijft de koffie op perfecte temperatuur.
De bediening is supermakkelijk.
Ik ben er zeer tevreden over! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tonnnnnn 20-11-2018

Erg fijne machine.

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Een erg fijn koffiezetapparaat wat ook nog eens een super design heeft.

Een kan overheerlijke koffie zetten is zo gebeurd maar ook voor een paar kopjes is deze machine ideaal. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cantodea 20-11-2018

De smaak van versgemalen koffie, heerlijk!

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Als echte koffiedrinker, zowel slow koffie als lungo en espresso, was ik toch een beetje argwanend. De grote doos gelijk uitgepakt toen die aankwam. Een mooie degelijk gebouwd koffiezetapparaat kwam te voorschijn, met afwerkingsdetails in koperkleurig metaal. Het apparaat heeft een tijdloos design en staat mooi in iedere keuken. Bovenop de koffiezet bevindt er zich een reservoir om verse koffiebonen in te plaatsen. Deze koffiezet kan immers zelf bonen malen. Je kan het ook gebruiken met voorgemalen koffie, zoals ieder ander gewoon koffiezet apparaat. Bij het koffietoestel zat alvast een pakje gemalen koffie en ik kon, na het doorlezen van de gebruiksaanwijzing meteen aan de slag. Het toestel is simpel in gebruik, zeker bij het gebruik van gemalen koffie. Je kiest de hoeveelheid kopjes die je wenst te maken. Je vult het toestel met vers water tot aan de markering van het gewenste aantal kopjes. Een filterzakje in de filterhouder, de gewenste hoeveelheid gemalen koffie erin en vervolgens draai je aan de grote centrale draaiknop tot je het gewenste aantal kopjes op het display ziet. Nog een druk op de draaiknop en de koffiezet gaat aan het werk. Enkele minuten later geeft het apparaat een biep om te laten weten dat de koffie klaar is. Resultaat een heerlijke perfect gemaakte kop koffie. De echte koffieliefhebber die gebruikt natuurlijk liever verse bonen en dit is precies wat dit apparaat zo uniek maakt. Je kan eindeloos experimenteren met allerlei soorten bonen, van goedkoop tot duur. Ik heb een drietal soorten geprobeerd, waarbij telkens de smaak verschillen duidelijk waren. Je vult gewoonweg het reservoir met de gewenste bonen. Binnenin het reservoir zit er een draaiknop waarmee je de malingsgraad kan in stellen, van grof tot zeer fijn. Hoe fijner de maling, hoe sterker de koffie zal zijn; je kan de koffie dus precies naar eigen smaak en sterkte maken. Ik drink mijn koffie graag sterk, dus ik plaats de maling iets fijner. Nadat je het aantal kopjes hebt ingesteld en vers water hebt geplaatst in de machine (gouden tip: gebruik altijd gefilterd water), start de koffieautomaat met het malen met de exacte hoeveelheid bonen. Na enige tijd heb je werkelijk een perfecte kop koffie. Hierbij valt op dat er niks van de aroma’s verloren gaat en dat de koffie perfect op temperatuur is. Ook vrienden en kennissen waren unaniem, dat het heerlijke koffie was, vol van smaak en geur!
De koffiemachine kan uiteraard met de timer geprogrammeerd worden, zodat je wakker wordt met de geur van perfecte koffie.

Ik vind dat deze koffiezet met geïntegreerde koffiemolen een perfecte aanvulling is op mijn espresso machine. Ben je met meerdere personen, dan heb je zo een 8 tot 10tal kopjes koffie gezet, die perfect op smaak en temperatuur is. Het enige minpuntje is dat molen wat lawaai maakt, maar dat weegt niet op tegen al de andere voordelen.

Het onderhoud is verder niet anders dan een andere koffiezet: koffiekan en filterhouder na gebruik goed omspoelen met heet water (gebruik geen afwasmiddel, dit kan de smaak aantasten van de koffie) en om de zoveel tijd (ik doe dit om de 2 weken) ontkalken volgens de gebruiksaanwijzing. Probeer ook altijd om gefilterd kraantjes water te gebruiken, dit komt de smaak zeker ten goede! Drink, als de koffie klaar is, die ook direct uit. Koffie die je laat staan, wordt vlug bitter en onsmakelijk.

Conclusie:deze Phillips Grind & Brew doet wat het beloofd, maakt zowel met voorgemalen bonen als met verse bonen een perfecte kop koffie. Een aanrader voor iedere koffiedrinker zowel thuis als op het werk/kantoor! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bruno62 19-11-2018

Pot vol verse koffie

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

De timer functie is perfect, als ik uit bed stap staat de verse koffie klaar.
De warmteplaat is regelbaar tot 120 minuten
Bediening is eenvoudig, je went er snel aan.
Heerlijke machine in gebruik, ik kan al niet zonder.
De machine oogt luxueus, mooi om te zien!
Een nadeel is dat de koffiekan weggedrukt wordt als de filterklep wordt geopend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk122343 19-11-2018

Scheelt een extra apparaat in de keuken

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Voornamelijk erg makkelijk dat er geen extra bonenmaler meer nodig is en toch vers gemalen bonen koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wuitz 19-11-2018

+Dit product heeft alles, zoals beloofd.

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Het is heerlijk 's morgens wakker te worden met de geur van koffie, met versgemalen koffiebonen gemaakt.
Ook de reeds gemalen koffie uit een pakje smaakt geweldig. Alles aan het apparaat werkt perfect en ik beveel het dan ook ten zeerste aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sara03 19-11-2018

Elke ochtend heerlijk verse koffie.

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Ik word elke dag enthousiaster over dit apparaat. Als ik 's ochtends opsta, staat de verse koffie klaar. Heel fijn om verschillende soorten bonen te testen. Ook de intensiteit van de koffie kan ik regelen.
Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk en de handleiding heel duidelijk. Op 1,2,3 heb ik mijn koffiezet gevuld en ingesteld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

sanseiru 19-11-2018

degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

ziet er heel mooi uit en werkt goed, allen de prijs ligt naar mijn mening te hoog [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Knarfie12 18-11-2018

Zeer nette en prima koffiezetter

Geschreven voor: Philips HD7768 titanium

Dankzij deze koffiezetter is er eindelijk een einde gekomen aan het giswerk met het maatschepje! Altijd heerlijke koppen koffie waarbij de sterkte goed is in te stellen, in de ochtend een paar sterke kopjes om vervolgens in de avond weer een paar te zetten die wat zachter smaken. Echt een goeie investering voor iemand die van een lekkere kop koffie in de ochtend houd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]