Philips EP5310 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

RonaldS 19-06-2018

Super aankoop

Wat een fantastische aankoop
Een verrijking voor je koffie lust.
Thuis verse bonen koffie, deze gekocht ter vervanging van ons pads apparaat.
1 druk op de knop en je hebt verse koffie.
Ook espresso en thee met hetzelfde gemak
Mooie aankoop, een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig schoon te maken
  • Heerlijk verse koffie
  • Water inhoud
  • Gebruiksgemak

RoAb 17-06-2018

Prachtig apparaat, heerlijke koffie!

Ik heb de Philips EP5310/10 nu ruim twee weken in gebruik en zeer tevreden over het apparaat. De koffie is heel nauwkeurig aan je persoonlijke voorkeur in te stellen qua sterkte. Je kan de waterhoeveelheid per kopje, de hoeveelheid bonen en de maalgraad instellen. De temperatuur van de koffie is perfect!
Het type bonen dat je gebruikt maakt dat de koffiesmaak onbeperkt gevarieerd kan worden. Dit vergt uiteraard enige tijd en onderzoek maar dit is ook een apparaat voor koffieliefhebbers.
Het apparaat ziet er prachtig uit, mooie chroom accenten en een duidelijk en mooi display. Nadeel vind ik persoonlijk dat de vulopeningen voor water en bonen aan de bovenzijde zitten van het apparaat. Beide reservoirs mogen best wat groter zijn.
Onder de uitloop kan je een verhoger zetten voor kleine kopjes. Dit werkt echt perfect echter de vlotter voor het niveau van de afvalwaterbak onder de machine is helemaal afgedekt. Je wordt hieraan herinnerd als de afvalwaterbak overloopt….. op dat moment zie je ook dat de afval ’koffietabletten’ geleegd moeten worden.
De machine maakt tijdens het koffiezetten en malen uiteraard geluid. Het valt mij op dat buiten deze geluiden ook allerlei onbestemde pieptonen, borrelende geluiden en mechanische ‘knak’-geluiden te horen zijn.
Overall ben ik echter een zeer tevreden gebruiker!

Pluspunten

• Compact
  • Snel

Minpunten

• Afmeting reservoirs

michelledehaan 15-06-2018

Mooi compact en veelzijdig apparaat

Dit is een goede en mooie koffiemachine van Philips. Hij is niet erg zwaar en makkelijk in gebruik. Sinds ik dit apparaat heb, gebruik ik bijv mijn waterkoker al een tijdje niet meer. Ik ben hier zeker tevreden mee. Alles wijst zich vanzelf en de kwaliteit koffie is ook uitstekend. Alles is goed in te stellen voor een kop koffie naar je eigen smaak. Uiteraard weet je dit pas na enkele kopjes proberen. Als ik een minpuntje moet noemen is dat het reservoir wat aan de kleine kant is. Met bezoek moet ik deze al snel bijvullen.

Pluspunten

• mooi design
  • compact
  • handig en makkelijk

Minpunten

• klein reservoir

Jacqueline88 14-06-2018

mooi, gebruiksvriendelijk apparaat

Het is een mooi, gebruiksvriendelijk appraat. Je kan de sterkte en de maling aanpassen, dit is erg fijn voor de verschillende koffiedrinkers onder ons. Tevens kan je ook de temperatuur aanpassen. Het enige nadeel is de waterklep die niet open blijft staan tijdens het vullen van de waterbak, dit kan soms lastig zijn.

Pluspunten

• Mooi
  • Gebruiksvriendelijk
  • Temperatuur aanpasbaar

Minpunten

• Klepje waterbak

Jacquelibe88 14-06-2018

Gebruiksvriendelijk product

Het is een mooi, gebruiksvriendelijke bonenmachine, het zetten van een kop koffie of espresso is vanzelfsprekend. Het enige nadeel is de klep van het water wat niet open blijft staat en dat maakt de waterbak eruit halen soms wat lastig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Annemieke58 13-06-2018

Mooi apparaat voor lekkere koffie!

Het apparaat is eenvoudig in gebruikt en heeft diverse opties om de sterkte individueel in te stellen. Het malen van de bonen verloopt zonder te veel geluid. De lekbak is groot genoeg en hoeft niet na iedere kop geleegd te worden. Het bonen residu is compact en niet vochtig, waardoor dit makkelijk schoon te maken is. Enige opmerking is het relatief kleine bonenreservoir.
Het apparaat heeft een mooie uitstraling, is niet al te groot en voelt uiterst degelijk aan.

Pluspunten

• Eenvoudig schoon te maken
  • Goed formaat
  • Degelijk
  • Grote lekbak

Minpunten

• relatief klein bonenreservoir

RonaldS 12-06-2018

Geweldige koffie apparaat met mooie uitstraling

Dit apparaat is top, wat een aankoop!
Heerlijke koffie, espresso of gewoon even een kopje thee.
Het apparaat maakt het met gemak.
Door het royale water reservoir niet meer na 2 kopjes water bij vullen.
Makkelijk vullen en drinken maar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Suus28 12-06-2018

Mooi apparaat, heerlijke koffie en super gebruiksvriendelijk

De volautomatische espressomachine is een heel mooi apparaat, welke echt perfect staat op het aanrecht in een mooie keuken. Daarnaast is het apparaat erg gebruiksvriendelijk en zijn er veel mogelijkheden qua instellingen. Zo heb ik de sterkte aangepast, waardoor je perfecte koffie zet naar je eigen smaak. De koffie is echt heerlijk. Het display werkt erg gemakkelijk en snel. Het reservoir is redelijk klein, dus moet best snel aangevuld worden. De melkopschuimer gebruik iets minder gebruikt, gezien het best veel werk is, ook met schoonmaken etc. Verder is het schoonhouden van het apparaat prima bij te houden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel instellingsmogelijkheden

Minpunten

• Klein waterreservoir

Dennis19802018 08-06-2018

Super fijn apparaat zonder poespas

Ik heb de Philips EP5310/10 nu een aantal weken in bezit en ben heel erg tevreden!! Wat een super fijn apparaat van Philips is dit!! De Philips EP5310/10 is een apparaat dat van degelijk kwaliteit is, makkelijk in gebruik en te onderhouden en de koffie is heerlijk en snel klaar!! Natuurlijk wordt dit gedeeltelijk bepaald door je eigen voorkeur en welke bonen je gebruikt. De Philips EP5310/10 is makkelijk naar je hand in te stellen. Hiermee bedoel ik de maalgraad , temperatuur van de drank en de sterkte! Alles is voor iedereen makkelijk te begrijpen zonder heel veel knoppen te moeten indrukken. Het apparaat spoelt netjes door bij in standby gaan. Het extra bakje om deze spoeling op te vangen is ook erg handig. In vergelijking met zelfde soort apparaten is de lekbak en de opvangbak van de koffie erg ruim dus niet na elke bak koffie vol. Ik kan dit apparaat alleen maar aanbevelen en zal er nog lang plezier van hebben!!!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken