Philips EP5335 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5335 op Kieskeurig.nl.

CvD52 22-11-2018

Geweldige koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP5335

Mooie machine en is makkelijke in gebruik. Koffie is goed heet en dat geldt ook voor de Cappuccino en Latte.
De machine is een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Moniek1988 22-10-2018

Heerlijke koffie en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips EP5335

Met de Philips latte go maak je heel gemakkelijk je favoriete koffie creatie. Het apparaat is makkelijk in gebruik, het is enorm handig dat het melkbakje in de koelkast kan. En je kan de Philips latte go ook nog eens super easy schoonmaken, ook fijn dat het waterreservoir groot is en met een handige handvat zodat je deze makkelijk kan pakken uit het apparaat. Elke keer weer geniet ik van een heerlijke koffie dankzij de Philips latte go, ik kan niet meer zonder.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Groot waterreservoir
  • Diverse varianten koffie
  • Temperatuur verstelbaar
  • Melkopschuomer kan in koelkast

KR35 14-10-2018

Professionele kop verse koffie in een handomdraai

Geschreven voor: Philips EP5335

Een goede koffiemachine voor mij is makkelijk in gebruik, geeft een professioneel kopje verse koffie en behoeft weinig schoonmaak werk. ‘s Ochtends wil ik snel en Cappuccino, Caffe Latte of Espresso kunnen drinken en daarna genieten samen met een ontbijtje. De Philips LatteGo is ideaal en alles waar ik naar opzoek was. Verse koffie van gemalen bonen, ontzettend makkelijk in onderhoudt en het allerbeste: makkelijk schoon te maken, zelfs het melksysteem. Bij de meeste apparaten ben je vaak langer bezig met het reinigen van je melkschuimer dan dat je van je koffie kan genieten. Een absolute aanrader dus voor iedereen die thuis houdt van een professioneel kopje verse koffie en dat alles in een handomdraai.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • solide
  • makkelijk te reinigen

Laurie007 13-10-2018

Als koffie liefhebber een aanwinst voor de keuken

Geschreven voor: Philips EP5335

De LatteGo is een zeer gemakkelijk in gebruik te nemen machine. Dit komt mede door de zeer duidelijke beschrijving, bijna plug en play. Binnen het half uur van doos naar aanrecht had ik mijn eerste kopje koffie al.
Met zijn zeer uitgebreide programma’s en keuze mogelijkheden, wist ik in nog geen mum van tijd voor iedereen de juiste smaak en sterkte aan koffie te zetten.
Het melkschuim, op de melk-koffie producten, is een stevig schuim die je lekker kan oplepelen.
Maar ook de temperatuur aanpassen was slechts een druk op de knop.
De LatteGo heeft een ruim water reservoir zodat je de machine niet na iedere vier kopjes hoeft bij te vullen. Het melk reservoir is wat klein in vergelijking met het water reservoir maar daarentegen weer zeer makkelijk bij te vullen. Daarnaast niet iedereen drinkt zijn koffie hetzelfde dus was het over het algemeen ruimschoots voldoende.
Maar ook het schoonmaken gaat uiterst gemakkelijk. Alleen maar het melk reservoir uit elkaar halen en de vaatwasser doet de rest. Ook zijn daar functies voor in het menu. De opvang bak is gemakkelijk te verwijderen en kan je schoonmaken onder de kraan. De rest van het apparaat hoef je alleen maar af te nemen. Dus lekker snel, safe en simpel.
Voor een kleine keuken is de LATTEGO misschien wat aan de grote kant maar het gemak van de hoeveelheid kopjes koffie die je kan maken zonder hem bij te vullen maakt alles weer goed.
Het design is strak maar niet overdreven aanwezig en de onderdelen die je schoon moet maken zijn gemakkelijk en gebruiksvriendelijk te verwijderen en te herplaatsen.
De beknopte maar toch uitgebreide duidelijke handleiding maakt dat het voor iedereen een zeer prettige machine is om de perfecte koffie te zetten.
Al met al is de LATTEGO een zeer fijn apparaat waar ik nog vele jaren plezier van ga hebben. Wat mij betreft een echte aanrader als je op een makkelijke en lekkere manier goede koffie wilt drinken.

Pluspunten

• Snel en simpel schoon te maken
  • Simpel te bedienen
  • Duidelijke handleiding
  • Prima melkschuim
  • Sterkte alsmede temperatuur koffie instelbaar

Minpunten

• Ietwat aan de grote kant
  • Een wat kleiner melk reservoir

Susanne 11-10-2018

Duidelijk display,heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips EP5335

Makkelijk bedienbaar apparaat en geeft heerlijke koffie.
Alles zeer duidelijk te zien op display ,wanneer apparaat water of bonen nodig heeft.
Alles ook makkelijk bij te vullen .Sterkte koffie zelf te bepalen en warmte van de koffie ook aan te passen.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Maakt veel geluid bij bereiding
  • Verbruik melk is behoorlijk

Jaco 11-10-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5335

Een apparaat die er niet alleen mooi uitziet maar ook vele verschillende soorten kopjes koffie maakt. Voor elk wat wils dus. Pluspunt vind ik dat je de koffie sterkte en warmte kan instellen.
Minpunt: melkopschuimen maakt herrie en hij gebruikt niet al het water in het waterreservoir waardoor je hem best snel moet bijvullen.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Melkopschuimen maakt herrie
  • Waterreservoir is niet groot

Vanessa 11-10-2018

Eenvoudig heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP5335

Koffie die nog steeds heet is ook de varianten met melk. Even wennen maar daarna heel eenvoudig latte macchiato, cappuccino en espresso en heerlijke koffie zetten. Onderhoud is zo gedaan. Buitenkant blijft mooi, bij schoonmaken blijven er geen strepen achter! Fijn apparaat!

Pluspunten

• Geweldige koffie
  • Makkelijk onderhoud
  • Melkvarianten zijn ook heerlijk warm

Minpunten

• Waterreservoir wat aan kleine kant