Siemens EQ9 TI915M89RW - Reviews

Willy 28-07-2018

siemens EQ 9

wij hebben hem nu bijna twee jaar en hij is al verschillende keren terug geweest zelf ben ik al twee maal naar Tiel gereden het service centrum van Siemens en hij word er telkens keurig gemaakt omdat ik nog garantie had maar telkens na een tijd krijg je problemen met die zetgroep in het begin is hij goed maar dan begint het en je krijgt hem er ook bijna niet uit voor deze prijs mag het toch wel een goede machine zijn vinden wij maar wij hebben er spijt van

Pluspunten

• de koffie is lekkker

Minpunten

• je moet hem veel schoonmaken en op tijd

GijsKranendonk 05-05-2018

Topper met ongekende mogelijkheden

Onvoorstelbaar veel instelmogelijkheden die zelfs door "onhandige" mensen als eenvoudig worden ervaren. Niet alleen veel verschillende koffietypes maar ook nog eens per kopje vele persoonlijke instellingen (barista modus) waardoor sterkte, temperatuur en nog veel meer exact is in te stellen.

Pluspunten

• Barista modus
  • Geeft op tijd aan als water of bonen op zijn
  • ongekend veel verschillende koffiesoorten

Minpunten

perfectie in mooie verpakking 09-04-2018

sierraad

erg makkelijk in onderhoud en erg stil met malen in vergelijking met vorige machines.
en vinden het een sieraad om naar te kijken en het belangrijkste de koffie is erg goed.