De'Longhi Lattissima One - Reviews

Fabrikant kleur(en)
wit

Sohaib Mahmood 27-11-2017

Lekker bakkie koffie.

Ik heb gisteren de EN500W van Nespresso gekocht bij de BCC te Lisse, en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.
Ten eerste het simpele, maar luxe uiterlijk. Het kunststof materiaal is van hoge kwaliteit en het design ziet er goed uit, beter dan ooit.
Daarnaast is het onderhouden heel makkelijk. De melk - en waterreservoirs zijn makkelijk af te koppelen en schoon te maken. Dat kan gewoon in de vaatwasser. De lekbak en het bakje waar de capsules ingaan als ze gebruikt zijn, zijn ook heel eenvoudig te legen.
Verder is er geen gedoe met knopjes, je vult de melkreservoir halfvol, drukt op de knop en je krijgt een cappuccino. Je vult de merkreservoir tot de 2e lijn en je krijgt een latte.
Ik ben zelf een fan van latte en drink best vaak koffie. Ik heb veel koffie gedronken van verschillende koffieapparaten, zoals WMF, Starbucks en Senseo, maar geen enkele van deze is op het niveau van de Nespresso die ik heb gekocht. De koffie is perfect, er is een groot aantal smaken waar je uit kan kiezen en de verhouding tussen melk en koffie is on point. De melk wordt lekker en goed opgeschuimd waardoor het lijkt alsof je Sinterklaas bent met een grote schuimsnor.
Al met al is de EN500W een prachtig apparaat, ik beveel hem daarom zeker aan. Er zijn ook goede aanbiedingen op dit moment, je kunt hem al voor 224 euro halen en op de capsules kreeg ik nog eens 60 euro korting bij de BCC in Lisse. Voor mij was deze investering dus zeker waard ik ga elke dag lekker genieten van een perfect bakje koffie bij mijn ontbijt!

Pluspunten

• Goede verhouding koffie/melk
  • Melk wordt goed opgeschuimd
  • Mooi design van apparaat
  • Veel smaken van koffie
  • Bijgeleverde koffiecapsules

Minpunten

• Beetje prijzig, wel waard op lange termijn.
Geschreven voor: De'Longhi Lattissima One

Harry 21-06-2018

NespressoDelonghi en500wLattissimaOneSi

Hallo allemaal

ik schrijf een review omdat ik een tijdje geleden een Nespresso Delonghi en500wLattissimaOneSi
heb gekocht.
Ben zo tevreden dat ik nu koffie drink.
Door simpel gebruik, 1 capsule erin 2 druk op de knop, wat jij maar wil een Latte Macchiato of Cappuccino.3 aan zetten.....EINDELIJK KOFFIE.
Daarbij bij Nespresso ook allerlei smaken zijn, echt top.
en niet te vergeten die melkopschuimer, geweldig.
Dus is voor mij,en zeker voor anderen koffie drinkers een top machine.
Een goede inverstering en zeker geen weg gegooit geld.
Nespresso bedankt.

Groetjes Harry