Bosch TCA5608 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TCA5608 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

cuneytsongul 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch TCA5608 rvs

TCA5608 is super duur. Ik gebruik deze apparaat nu al 4 jaar. Koffie was in het begin lekkerder maar nu helaas niet meer. Al 4 maanden heb ik last van minder koffie stroming. 1 kopje duurt minstens 3 minuten. Ik raad jullie om een andere apparaat te kopen, geen bosch!

Officiële reactie van Bosch 28-01-2014

Beste Cuneytsongul,

We raden je aan de zetgroep te reinigen door deze uit het apparaat te halen en onder de kraan met lauw water en afwasborstel schoon te maken. Hierna het calc&clean programma te laten lopen met een reinigingstablet. (Hoe je de zetgroep uit het apparaat haalt staat in de gebruiksaanwijzing.) Als dit niet afdoende helpt raden we je aan ons contactcenter te bellen via 088 424 4011. Natuurlijk kun je ook een e-mail sturen met daarin je telefoonnummer naar infocentrum-bosch@bshg.com zodat we contact met jou op kunnen nemen.

Bosch Consumentenzaken

smafferik 24-01-2010
Geschreven voor: Bosch TCA5608 rvs

Nu een paar dagen ons eerste Espresso apparaat in bezit en bevalt prima.

Van te voren een selectie gemaakt en kwam uit op dit Bosch apparaat (TCA5608).

Door het moderne design is het geen vierkante bak die in je keuken staat.

Simpel te bedienen en de koffie die eruit komt is heerlijk heet met een mooie cremelaag.

We zijn er nog niet uit welke bonen het beste zijn. Op dit moment de DE en de Hema bonen aan het testen, maar suggesties zijn welkom.