Krups Nespresso - Expert Black XN6008 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso - Expert Black XN6008 op Kieskeurig.nl.

3,2

• Slecht

RemcoK 04-01-2017

Mooi maar dramatisch apparaat

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert Black XN6008

Dit is ons 5e Nespresso-apparaat in 10 jaar tijd en ook de slechtste. Ook dit is weer een voorbeeld, hoe meer knopjes hoe meer er kapot kan. Niet dat de knopjes kapot zijn maar deze machine leidt volstrekt een eigen leven. Erg "hip" natuurlijk dat je alles via een app kan instellen maar eigelijk volstrekt nutteloos.
Een grote vorm van ergernis is dat je tijdens gebruik niets meer bij kan stellen of veranderen. Dus even iets meer water er doorheen laten gaan is niet mogelijk. Hij verwijdert de cup en die is vervolgens niet meer bruikbaar. Verder geeft hij om de haverklap aan dat het opvangreservoir vol zit terwijl er maar 1 of 2 cupjes in zitten. Of hij gaat gewoon opeens op storing. Nee hoor, de voorgaande mechanische versies waren veel beter. En gelukkig hebben we het 4e exemplaar nog.

• Compact

Minpunten

• Veelvuldig storing
  • maximaal 130 ml instelbaar

Elvira 24-03-2017

Waardeloos apparaar

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert Black XN6008

Prachtig apparaat om te zien en als.die koffie geeft smaakt het goed. Ik zeg als... machine 1 ging na 3 dagen en zo'n 8 koppen koffie in storing en ging daar niet meer uit. Mocht een nieuw apparaat meenemen. Nu een week later exact hetzelfde probleem. Hij staat in storing en komt er niet meer uit. Waardeloos systeem. Kost een hoop geld maar nog meer ergenis.

John1971 27-02-2017

Nespresso Expert

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert Black XN6008

Het design is echt top. De weg die ze nu ingeslagen zijn vind ik super. De koffie is superieur. De temp instelling werkt super. Lees dat het water lekt. Uit ervaring weet ik dat het uit de cups komt. Dus is normaal.

Pluspunten

• De temp instelbaar
  • Super mooi design
  • Superieure koffie

Mark van Leeuwen 01-12-2018

Erg slecht ervaring

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert Black XN6008

Binnen 1,5 jaar al 3x defect. Het mechanisme dat de cupjes automatisch moet doorboren werkt wederom niet. Je bent beter af als je een goedkoop handmatig model aanschaft. Wij zijn er ondertussen klaar mee en eisen nu een stevige korting op een mechanische machine. Overigens gebruiken wij altijd de originele Nespresso cupjes dus daar kan het niet aan liggen

Minpunten

• Slecht doordacht automatisch mechanisme.
  • Veel te duur

Joop 29-10-2017

Ding maakt meer water dan de Titanic

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert Black XN6008

Product bij Mediamarkt gekocht, 1-2 maanden: geen klachten, daarna begon het feest. Er loopt ergens water weg , maar niet altijd. Soms ligt er een plens water onder het apparaat na het maken van koffie, soms loopt het afvoer bakje snel vol ( moet geleegd worden na twee koppen koffie ). Regelmatig zijn er vastlopers met de cupjes. Voor twee honderd euro had ik kwalitatief iets beters verwacht. Ik doe niks af aan de smaak van de koffie hoewel ik vermoed dat dit meer aan de makers van de koffie ligt, dan aan Krups.

Pluspunten

• simpele bediening
  • koffie smaakt goed

Minpunten

• veel lekkage, in en buiten de machine
  • vastlopers met kupjes
  • hoeveelheid koffie wisselt