Siemens TE501201RW - Reviews

Kleur(en)
zilver
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,5

• Slecht

Melanie 16-07-2017

miskoop

in eerste instantie waren we enthousiast over het apparaat. Zette prima koffie en was makkelijk te bedienen. Echter na een half jaar kwamen de eerste haperingen. Onder de garantie teruggestuurd naar Siemens, maar die konden niets ontdekken. Dus kregen wij hetzelfde apparaat terug.
Ondanks dat wij erg trouw zijn met schoonmaken en ontkalken kwamen er steeds meer haperingen (een van de koffietuitjes zit verstopt, hij blijft hangen in het schoonmaakprogamma, maalt soms koffiebonnen, maar zet geen koffie, water loopt tijdens het schoonmaakprogamma langs de brouwunit, waardoor alles in het opvangbakje loopt ipv door de tuitjes). Het apparaat is inmiddels twee jaar oud en eigenlijk al aan vervanging toe... Zonde voor zo'n duur model wat mijn inziens langer dan twee jaar mee zou moeten gaan.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen

Minpunten

• kwalitatief slecht product

Jerry 26-02-2017

Matig apparaat

We hebben dit apparaat ruim een half jaar in ons bezit. Hiervoor hadden we een Senseo apparaat die ons nooit in de steek heeft gelaten. Deze machine dwingt ons om dingen te moeten doen. Moet regelmatig worden schoongemaakt. En dan ben je wel eventjes zoet, zeker als je net trek heb in een kop koffie. Over de kwaliteit van het kopje koffie ligt meer aan de merk koffiebonen dan aan het apparaat. Op de meest ongelegen momenten moet er wat met dit apparaat worden gedaan. Daarnaast werkt het opschuimen van melk erg matig. De ene keer is het redelijk, de andere keer niet goed. Dus cappucino wordt bij ons bijna niet gedronken. We vinden de kwaliteit van dit apparaat matig.

Pluspunten

• Niet echt

Minpunten

• Regelmatig schoonmaken
  • Te vaak gebruiksaanwijzing pakken
  • Melkopschuimer slecht

petervanbeek24 11-08-2016

Redelijke kenmerken

Ik heb dit product vorige maand gekocht ,aangezien mijn vorige nagenoeg hetzelfde Bosch apparaat het na 3 1/2 jaar had begeven.Ik vond het Bosch apparaat duidelijker, omdat er een tekst in het scherm werd weergegeven, terwijl er op dit apparaat alleen maar kleine tekens staan.

Dnka 27-02-2016

Jammer

Dit is de tweede Siemens espresso machine, maar de kwaliteit van deze machine stelt teleur. De koffie is te koud. Machine staat in de warmste stand maar de temperatuur is niet hoger dan ca 45 graden! Machine wordt nu,na een week gebruik,opgehaald voor reparatie

NeRu12 20-11-2015

Geweldig apparaat en heerlijke koffie

Sinds 2 weken in huis. Eerst even geëxperimenteerd met het zetten van de koffie. Momenteel super eenvoudig in gebruik en superhandig om twee kopjes tegelijk te zetten. Ook de warmtegraad is heel goed.
Kortom hebben we een geweldig makkelijk espressoapparaat dat geweldige goede en smakelijke koffie(espresso) maakt.
Ook het reinigen van het apparaat is kinderlijk eenvoudig.

Lange120 28-08-2015

Wat een prima machine

Geweldig apparaat nu 2 maanden in ons bezit werkt prima makkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik en zet een heerlijke bak koffie