Siemens TE501201RW

Bekijk alle Espressomachines

5,7

jerome 28-03-2018

prima koffie

heerlijke koffie. gekocht voor €125 op Marktplaats. Reinigingsprocedure is erg omslachtig, aar koffie is perfect. Een groot nadeel: koffie elders smaakt meestal niet meer.

Melanie 16-07-2017

miskoop

in eerste instantie waren we enthousiast over het apparaat. Zette prima koffie en was makkelijk te bedienen. Echter na een half jaar kwamen de eerste haperingen. Onder de garantie teruggestuurd naar Siemens, maar die konden niets ontdekken. Dus kregen wij hetzelfde apparaat terug.
Ondanks dat wij erg trouw zijn met schoonmaken en ontkalken kwamen er steeds meer haperingen (een van de koffietuitjes zit verstopt, hij blijft hangen in het schoonmaakprogamma, maalt soms koffiebonnen, maar zet geen koffie, water loopt tijdens het schoonmaakprogamma langs de brouwunit, waardoor alles in het opvangbakje loopt ipv door de tuitjes). Het apparaat is inmiddels twee jaar oud en eigenlijk al aan vervanging toe... Zonde voor zo'n duur model wat mijn inziens langer dan twee jaar mee zou moeten gaan.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen

Minpunten

• kwalitatief slecht product

Jerry 26-02-2017

Matig apparaat

We hebben dit apparaat ruim een half jaar in ons bezit. Hiervoor hadden we een Senseo apparaat die ons nooit in de steek heeft gelaten. Deze machine dwingt ons om dingen te moeten doen. Moet regelmatig worden schoongemaakt. En dan ben je wel eventjes zoet, zeker als je net trek heb in een kop koffie. Over de kwaliteit van het kopje koffie ligt meer aan de merk koffiebonen dan aan het apparaat. Op de meest ongelegen momenten moet er wat met dit apparaat worden gedaan. Daarnaast werkt het opschuimen van melk erg matig. De ene keer is het redelijk, de andere keer niet goed. Dus cappucino wordt bij ons bijna niet gedronken. We vinden de kwaliteit van dit apparaat matig.

Pluspunten

• Niet echt

Minpunten

• Regelmatig schoonmaken
  • Te vaak gebruiksaanwijzing pakken
  • Melkopschuimer slecht