Saeco HD8916/01 - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie)
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

FDA 12-02-2017 Product paar weken in bezit

compact apparaat met lekkere koffie

We hebben voor dit apparaat gekozen omdat hij lekker compact is en meerder soorten koffie kan zetten. Hij is ook gebruiksvriendelijk en met het waterfilter hoef je niet meer zo vaak te ontkalken.
In het begin is het even wennen en moet je e.e.a. afstellen op jouw smaak. Maar tot op heden zijn we erg tevreden. Makkelijke machine voor een lekkere espresso, cappuccino en gewone koffie. Melkkan is ook handig. Heet water voor de thee vinden we niet echt lekker (waarschijnlijk niet heet genoeg).

Pluspunten

• lekkere hete koffie
  • gebruiksvriendelijk
  • compact

Minpunten

• thee water niet lekker / heet genoeg

uitgeest 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede aankoop

lekker hete koffie en cappucino, apparaat nu een paar dagen in ons bezit maar nu al helemaal blij. ook de service die we bij koffiediscounter kregen draagt hier aan bij

Jan 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

saeco incanto

Makkelijke machine voor een lekkere espresso of cappuccino. Geen moeilijke handelingen of ingewikkeld menu alles duidelijk weergegeven op het led scherm. Makkelijk schoon te houden en bij te vullen, heel gemakkelijk is het melkreservoir. Kortom een fijne machine voor iemand die zonder te veel poespas een lekkere cappuccino wil maken.