Siemens TE603209RW

Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Mark 23-05-2016

Top aankoop!

Nu na jaren onze 3e Siemens volautomaat. Na zeer goede ervaringen met de voorgaande 2 machines weer gekozen voor een Siemens. De laatste S50 heeft ons nooit in de steek gelaten, maar gaf na ruim 17.000 kopjes de geest.

Nu gekozen voor een EQ6. Deze machine sluit goed aan bij onze koffie wensen. Mijn vrouw is van de melk specialiteiten als cappuccino en late. Voor deze machine is dat geen probleem, met 1 druk op de knop wordt er een boor je bereid. De persoonlijke smaak instellingen zijn uitgebreid. Het mooiste vinden wij het reinigings systeem voor de melk. Puur gemak!

Zelf ben ik van de espresso. Deze is goed af te stellen sterkte en hoeveelheid.

Het apparaat is een stuk stiller dan zijn voorganger (S50) en ziet er ook nog fantastisch uit.

+Plus punten:
+veel koffie mogelijkheden
+goed schoon te houden (reinigings programma's)
+mooie afwerking
+groot reservoir voor de bonen
+stil

-Punten
-voor ons tot nu toe eigenlijk geen, maar om er toch 1 te benoemen. Er had iets beter nagedacht mogen worden over de handgreep van het waterreservoir. Deze voelt wat iel aan.

Familie Wiebering 16-05-2017

Wat een heerlijk apparaat!

Prijs/kwaliteitverhouding gaf de doorslag in deze.....
Alle merken nagelopen, waren bijna voor de Jura 6 gegaan, voor het dubbele, toen we dit model zagen.
Wilden keus, gemak, touch )wij zijn absoluut geen fan van knoppen.....) en meerdere kopjes tegelijk kunnen zetten.
Apparaat vinden wij absoluut meevallen qua geluid. Reinigen is een eitje en na elke capu of espresso even melkschuimreinigen, top. Uit is bij dit apparaat ook uit! Schakelt zichzelf naar je eigen wens na bepaalde tijd uit.
De koffie, espresso en cappuccino die we hebben geprobeerd met regular espressobonen 100% arabica (2000 gram, 7 euri in supermarkt....) geeft perfecte smaak! Wij zijn erg tevreden. Nogmaals, sinds gisteren het apparaat in huis maar nu al dik tevreden. 1,8 liter reservoir is zat, netsnoer is te verstellen! Erg handig, blijft er op je blad geen zichtbaar snoer aanwezig. Wij moesten wel even wennen aan de grootte... zijn gewone koffieapparaten gewend... maar das persoonlijk (ongeveer b27*l47*d47 cm). Smoelt ookk erg fijn. Wilden eerst voor geribbeld en zilver, maar hebben uiteindelijk mat zwart gekozen en das een fijne keus geweest. Siemens heeft volgens ons een gedegen concurrerend en betaalbaar product op de markt gebracht. Nu hopen dat deze minimaal 10 jaar mee zal gaan ;-)

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Verstelbaar netsnoer
  • Reservoir
  • Gebruiksgemak/touch/reiniging

Minpunten

• Even wennen aan grootte apparaat

Jose 09-01-2017

Super koffie uit een super apparaat

Zocht een apparaat wat goed maalt, wat je goed naar eigen inzicht kunt instellen en wat elke dag weer een super koffiebeleving geeft!
GEVONDEN!

Pluspunten

• Maalkwaliteit
  • Crema
  • Uitstraling

Willem 07-01-2017

Super apparaat!

Echt handig in gebruik en heerlijke koffie en cappucino.
De chromen melkbeker is dan weer geen aanrader helaas...

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Koffie smaakt heerlijk

Minpunten

• Melkbeker is ondoorzichtig

Maurice 29-06-2016

Geweldige koffie

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Enkele opsommingen: lekkere koffie, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken, fijne afmetingen.

Raymond en Jacqueline Molenaar 13-06-2016

Top Vol Automaat

Makkelijk in bediening , stil , snel en een prima kop koffie en vele variatie !! Zeer mooi design in een tijdloze uitvoering. Wij zijn er super blij mee en genieten elke dag van een zeer lekker koffie variatie !

Ad 30-04-2018

snel defect en dure reparatiekosten voor klant

Deze volautomaat aangeschaft en gebruikt, maar binnen 6 maanden te maken met een defect aan de machine en de (maal)motor. Dit via de klantenservice en reparatieservice aangekaart en vervolgens geconfronteerd met hoge reparatiekosten voor rekening klant. Getracht om hier uit te komen met Siemens aangezien de machine nog geen 6 maanden oud is en een essentieel onderdeel van de machine het begeeft. De klant trekt bij Siemens aan het kortste eind qua service en nazorg. Wij hadden meer verwacht van een Siemens product en ook de klantenservice. Zeer klantonvriendelijke ervaring en beleving. Helaas zie ik nu dat meerdere klanten een dergelijke ervaring met Siemens hebben gehad qua gevoeligheid van storingen,, defecten en hoge reparatiekosten en klantonvriendelijke service. Voor mij te laat, heb inmiddels een Siemens koffiezetter in bezit, maar een advies aan potentiële kopers om ook naar de levensduur en service van een product te kijken.
Achteraf spijt, dat wij voor Siemens hebben gekozen na jarenlang tevreden Jura klant te zijn geweest. Voor ons geen Siemens koffiezetter meer, maar weer terug naar een ander degelijke duurzame fabrikant, zoals Jura en/of Philips die een betere (klanten) service en nazorg bieden dan Siemens.

Minpunten

• onduurzaamheid essentiele onderdelen
  • hoge reparatiekosten binnen garantie
  • llauwe cappucino en latte
  • klantenservice en nazorg Siemens

Arjan Sweers 09-01-2018

Goed apparaat dat voor een goede koffie zorg draagt.

Goed apparaat dat voor een goede koffie zorg draagt. We waren op zoek naar een bonen apparaat dat meerder standen ondersteunt zowel cappoccino als zowel latte macchiato.
Natuurlijk heb je nog veel meer mogelijkheden een voor allemaal kan dit apparaat aanbevelen.

Pluspunten

• meerder standen /latté /cappoccino/foffie etc
  • stil
  • makkelijk schoon te maken
  • goede kwaliteit koffie

Minpunten

• water ressevoir is snel op

Columbus76 31-12-2017

Perfect volautomatisch koffiezetapparaat

Dit is echt een fantastisch koffiezetapparaat. Zoveel mogelijkheden, maar heel eenvoudig te bedienen. Sterkte van de bonen kan ingesteld worden, maar ook de hoeveelheid koffie en de warmte van de koffie. Heel blij mee en het is een pronkstuk op onze aanrecht.

Pluspunten

• Overzichtelijk display
  • Alles zelf in te stellen

Herman. 27-12-2017

Mooi en goed afleesbaar display

De vorige koffieautomaat (ook een Siemens) begaf na 7 jaar de geest en vond een mooie aanbieding van deze koffieautomaat.
Heerlijke melkschuim bij de verschillende instellingen en afhankelijke van de bonen een goede smaak. Zeer makkelijk in gebruik en ook in het onderhoud. Een mooi design en door de piano zwarte kleur lijkt hij kleiner dan de vorige maar dat is gezichtsbedrog.

Pluspunten

• instellingen
  • display tiptoets.

Minpunten

• water voorraad

Jacques 27-12-2017

heerlijke cappuccino

Mooi en eenvoudig te bedienen basic koffie expresso machine met prima hete cappuccino en voldoende heet water voor theebereiding. Erg makkelijk om middels de melkslang de melk uit een pakje te halen.

Pluspunten

• Prima cappuccino

trucker64 23-12-2017

dit word mijn twede siemens kofie zet machine

zet goede koffie is goed instelbaar naar je wensen is eenvoudig schoon te maken
maakt minder geluid dan mijn vorige siemens

Skoel 23-12-2017

Perfecte koffie!

Na 11 jaar trouwe dienst een opvolger gezocht voor onze Siemens S40. Nog even rondgekeken bij andere merken maar je komt voor de prijs-kwaliteit toch uit bij Siemens. Goed apparaat, gebruiksvriendelijk, stil en degelijk. Prima koffie, naar wens in te stellen en stiller dan z´n voorganger. Ook de melkvarianten als latte en cappuccino zijn gemakkelijk te bereiden met 1 druk op de knop (veel beter dan we gewend waren met een stoompijpje). Een klein minpunt is de spoeling, deze drupt op de metalen onderplaat waar de kopjes op staan. Hierdoor blijft deze nat en vies zodat een volgend kopje nat wordt van de onderkant. Telkens schoonmaken dus... Of een kopje er onder zetten tijdens de spoeling.

Pluspunten

• Keuze verschillende koffievarianten
  • Instelmogelijkheden voor sterkte en hoeveelheid
  • One touch voor makkelijke varianten met melk
  • Schoonmaakcyclus na melkgebruik
  • Kwaliteit en geluidsniveau

Minpunten

• Spoeling drupt op de plaat van de koffie.

Willy 14-12-2017

zeer goede kwaliteit machine

Na diverse andere apparaten in het gebruik gehad te hebben, is dit apparaat een verademing. Stille koffiemolen. goede koffie met een goede temperatuur, duidelijk en overzichtelijk menu en bedieningspaneel. makkelijk schakelen tussen verschillende producten. goed te reinigen

Pluspunten

• duidelijk menu
  • goede prijs kwaliteitsverhouding

Sam 08-12-2017

Kwaliteit en gemak in 1 machine

Dit is een ideale koffiemachine voor mensen die snel een lekker vers-gezet bakkie willen maken. Groot gemak meerdere soorten koffie en makkelijk te gebruiken met de touch-bediening.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk keuze menu
  • Kwaliteit koffie

S.Hilbrink 06-12-2017

Mooie en lekkere koffiemachine

Mooie makkelijke machine met heerlijke koffie cappuccino en café latte. Mooi groot water reservoir en groot koffiebonen bak. Gemakkelijk reinigen en schuimmelk.

Pluspunten

• Lekker melkschuim

Minpunten

• Melkbeker nog apart kopen

Jacqueline 03-12-2017

Perfecte machine

Mooie machine maakt niet te veel geluid. De koffie is perfect. Melkopschuimer mooi verwerkt in de machine.
Top.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Behuizing is mooi

Han 30-11-2017

Heerlijke koffie

Voor ons is Siemens koffie espresso machine de beste in kwaliteit, levensduur en gebruiksvriendelijkheid.
Dit is ons tweede koffie machine en ik moet zeggen de kwaliteit en smaak van de koffie is nog beter dan de vorige.

Pluspunten

• Alle koffie smaken die je wilt hebben
  • gebruiksvriendelijk
  • schakel automatisch uit dus geen verloren energie

Theetje62 25-11-2017

Super handige espressomachine

We zochten een machine die álles kon: koffie, espresso, cappuccino, latte macchiata, melk opschuimen, heet water. Graag volautomatisch. Hij doet wat we willen, in de smaak die we snel kunnen instellen, makkelijk in te stellen hoeveelheid. Hij reinigt zichzelf voordat hij uitgaat.
Hadden we eerder moeten hebben.

Pluspunten

• Smaak in te stellen
  • Hoeveelheid instelbaar
  • Melkpijpje zelfreiniger
  • Kan ook gemalen koffie aan
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Lekbak snel vol.
  • Geen kopjes warmer

Edward Schrijvers 18-11-2017

Van de hel in de hemel

Van de hel (senseo) naar de hemel!!! Wat een heerlijk apparaat en dito super smakelijke koffie!!! Eenvoudig in te stellen en daarna keer op keer genieten! Jammer dat jullie Nederland verlaten, maar gelukkig de heerlijke koffiemachines achterlaten!

Pluspunten

• Eenvoudig in te stellen
  • Weinig lawaai
  • Grote watertank
  • service aan huis