Siemens TE603209RW - Reviews

Type
espresso machine

Mark 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top aankoop!

Nu na jaren onze 3e Siemens volautomaat. Na zeer goede ervaringen met de voorgaande 2 machines weer gekozen voor een Siemens. De laatste S50 heeft ons nooit in de steek gelaten, maar gaf na ruim 17.000 kopjes de geest.

Nu gekozen voor een EQ6. Deze machine sluit goed aan bij onze koffie wensen. Mijn vrouw is van de melk specialiteiten als cappuccino en late. Voor deze machine is dat geen probleem, met 1 druk op de knop wordt er een boor je bereid. De persoonlijke smaak instellingen zijn uitgebreid. Het mooiste vinden wij het reinigings systeem voor de melk. Puur gemak!

Zelf ben ik van de espresso. Deze is goed af te stellen sterkte en hoeveelheid.

Het apparaat is een stuk stiller dan zijn voorganger (S50) en ziet er ook nog fantastisch uit.

+Plus punten:
+veel koffie mogelijkheden
+goed schoon te houden (reinigings programma's)
+mooie afwerking
+groot reservoir voor de bonen
+stil

-Punten
-voor ons tot nu toe eigenlijk geen, maar om er toch 1 te benoemen. Er had iets beter nagedacht mogen worden over de handgreep van het waterreservoir. Deze voelt wat iel aan.

Jose 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Super koffie uit een super apparaat

Zocht een apparaat wat goed maalt, wat je goed naar eigen inzicht kunt instellen en wat elke dag weer een super koffiebeleving geeft!
GEVONDEN!

Pluspunten

• Maalkwaliteit
  • Crema
  • Uitstraling

Willem 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat!

Echt handig in gebruik en heerlijke koffie en cappucino.
De chromen melkbeker is dan weer geen aanrader helaas...

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Koffie smaakt heerlijk

Minpunten

• Melkbeker is ondoorzichtig

Maurice 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige koffie

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Enkele opsommingen: lekkere koffie, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken, fijne afmetingen.

Raymond en Jacqueline Molenaar 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Vol Automaat

Makkelijk in bediening , stil , snel en een prima kop koffie en vele variatie !! Zeer mooi design in een tijdloze uitvoering. Wij zijn er super blij mee en genieten elke dag van een zeer lekker koffie variatie !

SteesNik 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat

Ongeveer anderhalve maand hebben wij dit mooie apparaat in bezit. Het is een mooi design, ziet er netjes uit in de keuken. We hebben het apparaat gekozen door het gebruiksgemak, vooral van de cappuccino. En inderdaad, hij is super makkelijk te gebruiken en reinigt na elke cappuccino de melk toevoer, wat een hoop schoonmaak werk wegneemt. Een minpuntje is de temperatuur van de cappuccino, kan soms wat koud zijn en erg veel melk, dus soms een beetje een slapbakkie, afhankelijk van de bonen. Gewone koffie vinden de gasten wel altijd erg lekker, en is ook warm genoeg! :)

• schoonmaak systeem

Minpunten

• temperatuur
  • cappuccino melk hoeveelheid te veel melk

Gerda 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige koffiemachine

Dit is onze eerste koffieautomaat. De kinderen vinden het geweldig. Die zetten nu hun eigen koffie. Werking is simpel. Je kunt de maat van de kopjes zelf instellen. De sterkte van de koffie is ook in te stellen dus voor ieder wat wils. Ik drink zelf altijd koffie met warme melk. Ik was gekookte melk gewend dus de temperatuur is wel iets lager vooral als de melk uit de koelkast komt. Dus eerst wel de melk iets verwarmen. Ik gebruik houdbare halfvolle melk als deze niet in de koelkast staat is ook het kopje voorverwarmen voldoende. Nu alleen nog de lekkerste koffiebonen zien te vinden.

Pluspunten

• voor ieder wat wils
  • lekkere koffie
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• melk niet warm genoeg
  • de hoeveelheid melk niet instelbaar

Robert 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie in een handomdraai

Dit apparaat is ideaal. Makkelijk en snel heerlijke espresso, koffie, capuchino, latte, warme melk of heeft water mee te zetten! Apparaat heeft een makkelijke bediening en is snel. Ideaal!

Pluspunten

• Snel heerlijke koffie
  • Cappuccino of latte maken is een eitje
  • Makkelijke bediening d.m.v. touchscreen

Minpunten

• Melkslang moet verwijderd worden bij heet water

JLeus 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi overzichtelijk display

Aantal weken in gebruik en eigenlijk geen minpuntjes.
Voldoet aan verwachting, makkelijk schoon te maken en heel lekkere koffie met voor mij ruim voldoende instelmogelijkheden om mee te experimenteren.

Pluspunten

• Modern en gewoon mooi display
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Opvangbakje had groter mogen zijn

Kanters 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot gebruiksgemak

Inmiddels onze tweede Siemens koffiemachine. De eerste heeft ruim 6 jaar naar tevredenheid zijn werk gedaan.
Deze is snel en maakt weinig lawaai. De koffie is goed heet. Het grote display is duidelijk en eenvoudig in gebruik en geeft een groot aantal mogelijkheden.

Patrick 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Maak heeleke koffie

Ook mooi stil apperaat ik ben blij dat ik hem gehaald heb en het is te moeten waard om hem te kopen.

Pluspunten

• Maak leker koffie
  • Snel klaar

Simone 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Wij zijn heel tevreden met dit apparaat. Fraaie vormgeving en heel makkelijk in onderhoud. In een handomdraai maak je een heerlijke cappuccino. Koffie is goed van temperatuur. Veel mogelijkheden om persoonlijke voorkeur in te stellen. Het enige nadeel is dat je meer koffie gaat drinken ;)

Hiltjo 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen

De Siemens koffiemachine gezien bij vrienden
Waren direct verkocht. Voldoet aan onze verwachtingen.
Met zijn vele mogelijkheden en heerlijke koffie wij zijn helemaal tevreden en geen spijt. Om zijn smaak en maakt weinig lawaai, niets mis mee. Compact en zelfreinigend
Toppie

Pluspunten

• Wenig lawaai
  • Compact

Carel 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Aanwinst voor de keuken.

Het is een aanwinst voor de keuken, maar niet het belangrijkste. Als ik met mijn vorige apparaat koffie ging malen hoorde je dat door het hele huis, nu niet. Ook het display geeft duidelijk aan wat je moet doen. Je hoeft in feite de gebruikshandleiding niet te lezen. Door de verschillende manieren van instellen kun je echt jou perfecte koffie zetten. Belangrijk is om natuurlijk goede bonen te gebruiken. Ik ben blij dat ik deze aankoop heb gedaan. Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, maar als ik naar de zetgroep kijk zit dat wel goed.

Pluspunten

• Display
  • Duidelijke bediening
  • Niet veel lawaai bij malen
  • Mooi om te zien

Minpunten

• nog niet ontdekt

Wim Geurts 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Koffiemachine Siemens EQ6 300

Deze koffiemachine ziet er niet alleen strak uit maar produceert zonder veel lawaai elk denkbare koffiespecialiteit.
Ondanks dat is hij eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken.
Ook met gewone halfvolle melk komt er een zeer acceptabele cappuccino uit.
Toch blij dat we een nog functionerende Saeco van 10 jaar oud vervangen hebben!

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak
  • eenvoudig reinigen
  • stil
  • snel

jan huisman 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende koffie

simpel te bedienen koffie machine die er mooi uitziet profesioneel. maakt heerlijke koffie varianten alles even lekker en snel. goed te reinigen en lekker op temperatuur.

Pluspunten

• makkelijk keuze menu
  • goed bedieningsgemak
  • heerlijke koffie aroma
  • veel variaties mogelijk
  • goed op temperatuur.

Minpunten

• te kleine lekbak
  • te klein water reservoir

Davy 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke kop koffie

Geweldig apparaat! volautomatisch, simpel en er komt een goede kop koffie of cappuccino uit.
Het apparaat is zo uit de doos te gebruiken in 5 minuten zonder moeilijke handelingen.

René 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, eenvoudige bediening

Vormgeving erg fraai, vooral de verlichte touch-screen display met grafische voorstelling van de keuzemogelijkheden. erg stille machine.

Bediening erg makkelijk, en simpele automatische reiniging melkslangetje na gebruik.
verder kun je eenvoudig je eigen persoonlijke voorkeuren in voeren.

ben heel erg tevreden

Dennis 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koffiezetapparaat

Heerlijk apparaat, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken. Voor ieder wat wils. Ben er ontzettend blij mee.

Richard 03-07-2016 Product maand in bezit

Makkelijk apparaat voor hele gezin!

Sinds wij dit apparaat hebben maak ik vaker een bakkie koffie. Mijn vrouw die normaal geen koffie drinkt geniet nu van de latte macchiato. Zelfs mijn zoon van 7 kan het bedienen.