Siemens TE603209RW - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 64 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mark 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top aankoop!

Nu na jaren onze 3e Siemens volautomaat. Na zeer goede ervaringen met de voorgaande 2 machines weer gekozen voor een Siemens. De laatste S50 heeft ons nooit in de steek gelaten, maar gaf na ruim 17.000 kopjes de geest.

Nu gekozen voor een EQ6. Deze machine sluit goed aan bij onze koffie wensen. Mijn vrouw is van de melk specialiteiten als cappuccino en late. Voor deze machine is dat geen probleem, met 1 druk op de knop wordt er een boor je bereid. De persoonlijke smaak instellingen zijn uitgebreid. Het mooiste vinden wij het reinigings systeem voor de melk. Puur gemak!

Zelf ben ik van de espresso. Deze is goed af te stellen sterkte en hoeveelheid.

Het apparaat is een stuk stiller dan zijn voorganger (S50) en ziet er ook nog fantastisch uit.

+Plus punten:
+veel koffie mogelijkheden
+goed schoon te houden (reinigings programma's)
+mooie afwerking
+groot reservoir voor de bonen
+stil

-Punten
-voor ons tot nu toe eigenlijk geen, maar om er toch 1 te benoemen. Er had iets beter nagedacht mogen worden over de handgreep van het waterreservoir. Deze voelt wat iel aan.

Familie Wiebering 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een heerlijk apparaat!

Prijs/kwaliteitverhouding gaf de doorslag in deze.....
Alle merken nagelopen, waren bijna voor de Jura 6 gegaan, voor het dubbele, toen we dit model zagen.
Wilden keus, gemak, touch )wij zijn absoluut geen fan van knoppen.....) en meerdere kopjes tegelijk kunnen zetten.
Apparaat vinden wij absoluut meevallen qua geluid. Reinigen is een eitje en na elke capu of espresso even melkschuimreinigen, top. Uit is bij dit apparaat ook uit! Schakelt zichzelf naar je eigen wens na bepaalde tijd uit.
De koffie, espresso en cappuccino die we hebben geprobeerd met regular espressobonen 100% arabica (2000 gram, 7 euri in supermarkt....) geeft perfecte smaak! Wij zijn erg tevreden. Nogmaals, sinds gisteren het apparaat in huis maar nu al dik tevreden. 1,8 liter reservoir is zat, netsnoer is te verstellen! Erg handig, blijft er op je blad geen zichtbaar snoer aanwezig. Wij moesten wel even wennen aan de grootte... zijn gewone koffieapparaten gewend... maar das persoonlijk (ongeveer b27*l47*d47 cm). Smoelt ookk erg fijn. Wilden eerst voor geribbeld en zilver, maar hebben uiteindelijk mat zwart gekozen en das een fijne keus geweest. Siemens heeft volgens ons een gedegen concurrerend en betaalbaar product op de markt gebracht. Nu hopen dat deze minimaal 10 jaar mee zal gaan ;-)

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Verstelbaar netsnoer
  • Reservoir
  • Gebruiksgemak/touch/reiniging

Minpunten

• Even wennen aan grootte apparaat

Jose 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Super koffie uit een super apparaat

Zocht een apparaat wat goed maalt, wat je goed naar eigen inzicht kunt instellen en wat elke dag weer een super koffiebeleving geeft!
GEVONDEN!

Pluspunten

• Maalkwaliteit
  • Crema
  • Uitstraling

Willem 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat!

Echt handig in gebruik en heerlijke koffie en cappucino.
De chromen melkbeker is dan weer geen aanrader helaas...

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Koffie smaakt heerlijk

Minpunten

• Melkbeker is ondoorzichtig

Maurice 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige koffie

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Enkele opsommingen: lekkere koffie, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken, fijne afmetingen.

Raymond en Jacqueline Molenaar 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Vol Automaat

Makkelijk in bediening , stil , snel en een prima kop koffie en vele variatie !! Zeer mooi design in een tijdloze uitvoering. Wij zijn er super blij mee en genieten elke dag van een zeer lekker koffie variatie !

Mathijs 24-05-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie

Helaas ging mijn oude koffiemachine na 5 jaar kapot. Omdat deze zo goed beviel, direct weer voor een Siemens gekozen. Nu met iets meer opties en gebruiksgemak. De koffie is heerlijk, de Macchiato- en cappuccinofuncties erg makkelijk (en lekker). Het apparaat reinigt zichzelf en moet alleen af en toe schoongemaakt worden. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Snel
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Het apparaat is vrij groot in een kleine keuken

Ronald 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Ziet er zeer mooi en compleet uit!

Zeer mooi product, heb al langer een siemens koffiemachine maar wilde graag een nieuwere versie.
Zeer content met deze nieuwe versie, touchscreen heeft toch ook wel iets en is makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• prijs

de smid 17-05-2017 Product paar weken in bezit

Lekkere capacino

Gebruiksvriendelijk, zonder de handleiding direct te gebruiken.
Niet te veel lawaai en spoelt zelf automatisch door (ook bij nieuw vullen waterreservoir

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goed display

sam 08-05-2017 Product paar maanden in bezit

Groot scherm, onderhoudsarm, instelbaar volume per kop

Aangezien ik het liefst bonen gebruik en veel espresso's drink dacht ik aan een volautomaat. Ook is het mogelijk om voorgemalen koffie te gebruiken voor decaf koffie bijvoorbeeld. Het apparaat maakt ook weining geluid tijdens vermalen van de bonen.

Pluspunten

• Onderhoudsarm
  • Ook decaf voorgemalen koffie

Minpunten

• Geen aansluiting op waterkraan

Bram 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie, precies zoals je het 't liefste drinkt

Al een week lang veel te veel koffie gedronken. Als echte liefhebber van koffie is de smaak erg belangrijk en daar heeft dit apparaat alles voor in huis. Het is gebruiksvriendelijk, het melksysteem eenvoudig schoon te maken en de koffie tot op volume en sterkte compleet in te regelen.

Pluspunten

• Alles instelbaar
  • Heerlijke koffie
  • degelijk
  • stil
  • snel

Gerard Corbier 07-05-2017

Beste aankoop van het jaar. Heerlijke koffie.

Fantastische koffiezetmachine. Het is nu aan de gebruiker hoe hij zijn koffie het liefst drinkt. De instellingen voor een heerlijk bakkie koffie lijken wel eindeloos. Machine geeft zelf aan wanneer de lekbak geleegd moet worden, zichzelf moet reinigen of als het water moet worden aangevuld.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

SteesNik 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat

Ongeveer anderhalve maand hebben wij dit mooie apparaat in bezit. Het is een mooi design, ziet er netjes uit in de keuken. We hebben het apparaat gekozen door het gebruiksgemak, vooral van de cappuccino. En inderdaad, hij is super makkelijk te gebruiken en reinigt na elke cappuccino de melk toevoer, wat een hoop schoonmaak werk wegneemt. Een minpuntje is de temperatuur van de cappuccino, kan soms wat koud zijn en erg veel melk, dus soms een beetje een slapbakkie, afhankelijk van de bonen. Gewone koffie vinden de gasten wel altijd erg lekker, en is ook warm genoeg! :)

• schoonmaak systeem

Minpunten

• temperatuur
  • cappuccino melk hoeveelheid te veel melk

Gerda 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige koffiemachine

Dit is onze eerste koffieautomaat. De kinderen vinden het geweldig. Die zetten nu hun eigen koffie. Werking is simpel. Je kunt de maat van de kopjes zelf instellen. De sterkte van de koffie is ook in te stellen dus voor ieder wat wils. Ik drink zelf altijd koffie met warme melk. Ik was gekookte melk gewend dus de temperatuur is wel iets lager vooral als de melk uit de koelkast komt. Dus eerst wel de melk iets verwarmen. Ik gebruik houdbare halfvolle melk als deze niet in de koelkast staat is ook het kopje voorverwarmen voldoende. Nu alleen nog de lekkerste koffiebonen zien te vinden.

Pluspunten

• voor ieder wat wils
  • lekkere koffie
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• melk niet warm genoeg
  • de hoeveelheid melk niet instelbaar

Robert 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie in een handomdraai

Dit apparaat is ideaal. Makkelijk en snel heerlijke espresso, koffie, capuchino, latte, warme melk of heeft water mee te zetten! Apparaat heeft een makkelijke bediening en is snel. Ideaal!

Pluspunten

• Snel heerlijke koffie
  • Cappuccino of latte maken is een eitje
  • Makkelijke bediening d.m.v. touchscreen

Minpunten

• Melkslang moet verwijderd worden bij heet water

JLeus 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi overzichtelijk display

Aantal weken in gebruik en eigenlijk geen minpuntjes.
Voldoet aan verwachting, makkelijk schoon te maken en heel lekkere koffie met voor mij ruim voldoende instelmogelijkheden om mee te experimenteren.

Pluspunten

• Modern en gewoon mooi display
  • Makkelijke bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Voelt degelijk aan

Minpunten

• Opvangbakje had groter mogen zijn

Kanters 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot gebruiksgemak

Inmiddels onze tweede Siemens koffiemachine. De eerste heeft ruim 6 jaar naar tevredenheid zijn werk gedaan.
Deze is snel en maakt weinig lawaai. De koffie is goed heet. Het grote display is duidelijk en eenvoudig in gebruik en geeft een groot aantal mogelijkheden.

Patrick 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Maak heeleke koffie

Ook mooi stil apperaat ik ben blij dat ik hem gehaald heb en het is te moeten waard om hem te kopen.

Pluspunten

• Maak leker koffie
  • Snel klaar

Simone 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Wij zijn heel tevreden met dit apparaat. Fraaie vormgeving en heel makkelijk in onderhoud. In een handomdraai maak je een heerlijke cappuccino. Koffie is goed van temperatuur. Veel mogelijkheden om persoonlijke voorkeur in te stellen. Het enige nadeel is dat je meer koffie gaat drinken ;)

Hiltjo 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen

De Siemens koffiemachine gezien bij vrienden
Waren direct verkocht. Voldoet aan onze verwachtingen.
Met zijn vele mogelijkheden en heerlijke koffie wij zijn helemaal tevreden en geen spijt. Om zijn smaak en maakt weinig lawaai, niets mis mee. Compact en zelfreinigend
Toppie

Pluspunten

• Wenig lawaai
  • Compact