Siemens TE603209RW - Reviews

espresso machine

9,1

René 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, eenvoudige bediening

Vormgeving erg fraai, vooral de verlichte touch-screen display met grafische voorstelling van de keuzemogelijkheden. erg stille machine.

Bediening erg makkelijk, en simpele automatische reiniging melkslangetje na gebruik.
verder kun je eenvoudig je eigen persoonlijke voorkeuren in voeren.

ben heel erg tevreden

Dennis 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koffiezetapparaat

Heerlijk apparaat, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken. Voor ieder wat wils. Ben er ontzettend blij mee.

Richard 03-07-2016 Product maand in bezit

Makkelijk apparaat voor hele gezin!

Sinds wij dit apparaat hebben maak ik vaker een bakkie koffie. Mijn vrouw die normaal geen koffie drinkt geniet nu van de latte macchiato. Zelfs mijn zoon van 7 kan het bedienen.

Maurice 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige koffie

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Enkele opsommingen: lekkere koffie, makkelijk te bedienen, eenvoudig schoon te maken, fijne afmetingen.

Fred Zwaan 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ.6 Espresso volautomaat

Het bedienings gemak, de vormgeving en het eind resultaat is geweldig. Dit is een absolute aanrader en zal hem ook aanbevelen in mijn vrienden kring.

Ad 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijn apparaat

heb eerst alle reviews gelezen wou eigenlijk niet zoveel geld voor uitgeven heb het toch gedaan met de handleiding in de hand instellen en uit proberen
conclusie een geweldig apparaat gemakkelijk te bedienen de prijs is al niet belangrijk meer m.a.w. je krijgt echt waar voor je geld

Raymond en Jacqueline Molenaar 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Vol Automaat

Makkelijk in bediening , stil , snel en een prima kop koffie en vele variatie !! Zeer mooi design in een tijdloze uitvoering. Wij zijn er super blij mee en genieten elke dag van een zeer lekker koffie variatie !

Wim Lageweg 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

gemak dient de mens

Een apparaat met alle mogelijkheden ineen. Geen gedoe meer met losse melkkannetjes. Gewoon het pijpje in het pak melk steken en klaar. De rest gaat vanzelf.
Proefondervindelijk via het menu sterkte en hoeveelheid instellen en klaar. Ook geen lauwe koffie meer. Moesten hem zelfs wat lager in temperatuur zetten. Strakke vormgeving. We zijn helemaal blij.

de Bruin 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Professionele look en taste

Sinds iets meer dan een week de machine in gebruik en is werkelijk fantastisch. Met speels gemak stel je het water gebruik, sterkte en grofheid van de koffieboon in, wat maakt dat je binnen een handomdraai je eigen perfecte "kopje koffie" maakt.

Persoonlijk vindt ik het fijn dat de machine eerst "spoelt" voor hij aan gaat. Dit zorgt voor een hygiënische manier van gebruiken. Schoonmaken is in een handomdraai geregeld, eveneens de wisseling tussen koffie, capaccino of espresso. Ik ben er echt heel blij mee !!

Alex 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie. Super gemakkelijk kiezen van de diverse soorten koffie. Makkelijk schoon maken van de melk opschuimmer en koffie deel. Ook lekker stil.

Kenneth 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en goed apparaat.

Ik deze machine sinds alfgelopen zaterdag in huis. Het is werkelijk een prachtig apparaat. Ik heb wel een minpuntje (Dit had ik overigens ook met mijn oude Siemens koffiemachine)... Aan de achterkant aan de oderkant komt er water uit.. Waar komt dit door... Dit zelfde probeel had ik ook met mijn vorige Siemens Nespresso Apparaat...

Ruud 28-05-2016 Product paar weken in bezit

Siemens EQ6 serie 300

Heerlijke koffie in een handomdraai gezet. Mooie compacte machine,die eenvoudig schoon te maken is. Voor elk wat wils.

Ruud 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens EQ6 serie 300

Gert Jan 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Echt verse koffie

Super eenvoudig in gebruik. Duidelijk programma overzicht. Met de heet water functie kan ook de aparte waterkoker de kast in. Koffie is heerlijk, maar vooral ook de koffie met de melkproducten. Ongekend aantal variaties instelbaar voor wat betreft de smaak en temperatuur. Heb de afgelopen paar dagen meer koffie gedronken dan in de hele afgelopen maand. Heerlijk.

Mark 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top aankoop!

Nu na jaren onze 3e Siemens volautomaat. Na zeer goede ervaringen met de voorgaande 2 machines weer gekozen voor een Siemens. De laatste S50 heeft ons nooit in de steek gelaten, maar gaf na ruim 17.000 kopjes de geest.

Nu gekozen voor een EQ6. Deze machine sluit goed aan bij onze koffie wensen. Mijn vrouw is van de melk specialiteiten als cappuccino en late. Voor deze machine is dat geen probleem, met 1 druk op de knop wordt er een boor je bereid. De persoonlijke smaak instellingen zijn uitgebreid. Het mooiste vinden wij het reinigings systeem voor de melk. Puur gemak!

Zelf ben ik van de espresso. Deze is goed af te stellen sterkte en hoeveelheid.

Het apparaat is een stuk stiller dan zijn voorganger (S50) en ziet er ook nog fantastisch uit.

+Plus punten:
+veel koffie mogelijkheden
+goed schoon te houden (reinigings programma's)
+mooie afwerking
+groot reservoir voor de bonen
+stil

-Punten
-voor ons tot nu toe eigenlijk geen, maar om er toch 1 te benoemen. Er had iets beter nagedacht mogen worden over de handgreep van het waterreservoir. Deze voelt wat iel aan.

Rik 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie met 1 druk op de knop!

Het apparaat is nu een paar dagen in bezit, waardoor ik nog geen oordeel kan vellen over de duurzaamheid. De opties van het apparaat zijn wat je verwacht van een volautomaat in deze prijscategorie. De koffie is lekker (uiteraard afhankelijk van de bonenkeuze) en goed op temperatuur. Tevens doet het apparaat zichzelf reinigen bij opstarten en uitzetten en kan er tussendoor ook nog middels de 'milk clean' optie een additionele reiniging plaatsvinden. Zeer handig!

Erna 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top machine

Ik heb deze machine nog maar net en ben nu al dol enthousiast. Geweldig en makkelijk te bedienen. Zeker aan te bevelen

Toontje35 13-03-2016 Product maand in bezit

Prima koffiemachine

Deze machine nu een maandje in gebruik. Zeer blij mee. Als opvolger van de Gaggia Titanium aangeschaft.
In eerste instantie wilde we een eenvoudige machine (we drinken alleen koffie en espresso). Maar deze machine heeft een ruim bonen- en waterreservoir. En dat is toch wel makkelijk.
Warmt zeer snel op. Machine is makkelijk instelbaar (temperatuur, hoeveelheid koffie, hoeveelheid water) etc. Smaak van de koffie is top.
Schoonmaken gaat makkelijk. Alleen spoelt die veel. Zal nodig zijn. Maar daardoor moet je de lekbak regelmatig legen en het waterreservoir regelmatig bijvullen.
Heel tevreden met de aankoop

Hans de Bruin 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe super tevreden, heerlijk kopje koffie, met veel mogelijkheden, en heel makkelijk in te stellen, en schoon te maken en is zeker de aanschaf waard

Dennis 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geschrokken van de prijs, maar na wat rekenwerk bleek dat deze koffiemachine bij ons na een jaar zichzelf al zou hebben terug verdiend t.o.v. een Dolce Gusto. Goed doordacht apparaat, zeer fijne bediening en dat er ook warm water voor thee uit kan komen was voor ons een dikke plus!

Het feit dat het apparaat volledige geautomatiseerd is, is ontzettend prettig. Bij andere apparaten is het maken van melkschuim vaak een lastig karwei, maar met deze volautomaat is dat een eitje.

De koffie is heerlijk, maar dat is ook zeker afhankelijk van de koffieboonsoort. Wij hebben drie merken geprobeerd voordat we een boon hadden gevonden waar we gelukkig mee waren.

Zeer happy mee en een dikke aanrader!