Siemens TI903209RW - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie+melk)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 70 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TI903209RW op Kieskeurig.nl.

9,1

Hester 18-03-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Lekkere koffie. De melk schuimt goed waardoor er lekkere cappuccino’s gemaakt kunnen worden. Gebruiksvriendelijk en alles is goed schoon te maken.

Pluspunten

• Alles is schoon te maken

Koffieleutje 04-03-2018

Heerlijke perfecte koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Dit is onze 2de koffiemachine van hetzelfde merk en type omdat we in ons 2de huis ook van een heerlijke cappuccino willen genieten. Alles is helemaal naar jouw smaak instelbaar, in je eigen profiel kan je van elk product de instelling opslaan.
Dit is koffiedrinken zoals het bedoeld is.

Pluspunten

• Stille machine
  • Zelfreinigende melk functie na gebruik
  • Zet groep makkelijk reinigen onder de kraan
  • Makkelijke bediening
  • Uitneembare melkkan in 1klik

Minpunten

• Je blijft koffie drinken, zo lekker

Raoul Maas 07-02-2018

Siemens EQ9 S300

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Apparaat aangeschaft omdat we een handmatige barista hadden. Tijdens de mediamarkt actiedagen nog eens 21% korting kunnen krijgen op het apparaat (en ja, deze machine was wel degelijk goedkoper dan normaal\elders). Afwerking is top, Formaat is acceptabel, geluid is zeer stil te noemen en bovendien is de smaak van alle opties erg goed te noemen.

Pluspunten

• Afwerking
  • Smaak v.d. koffie

ACPM 27-01-2018

Espressomachine Q9

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

als vervanger van de Q7 is dit apparaat veel stiller, reinigen stuk simpeler, jammer van het waterreservoir dat rechts zit , apparaat moet nu iets verder naar links geplaats worden, is in ons geval niet een super oplossing maar te doen.
prachtige afwerking, kopinhoud goed af te stellen

Pluspunten

• stil
  • goed instelbaar
  • simpel in gebruik

Minpunten

• mis het klokje als toestel uitstaat

Freddie Meulenbroek 03-01-2016

de temperatuur is naar onze mening een beetje aan de lage kant ondanks de instelling op maximaal. de mogelijkheden zijn goed in te stellen en zijn ook tevreden over de smaak en bedieningsgemak.

Drost 21-11-2018

mooie en goede koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

eerst even uit proberen, maar nu perfect!!!
goede cappucino, goede koffie, uiteraard een goede machine
is zijn geld waard

Pluspunten

• makkelijk te bedienen en goede cappucino

Minpunten

• duurt beetje lang voordat je een kop koffie hebt

F. van den Berg 14-11-2018

helder display, zeer stil, groot waterreservoir

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Na mijn defecte andere merk, deze mooie Siemens gekocht en moet zeggen "fantastisch".
Over het algemeen vind ik de bonen-machines nogal herrie maken maar deze is wel heel erg stil.
heldere display prettige bediening en groot waterreservoir is echt een groot pluspunt.
ook het melkreservoir en schoonmaken is een fluitje van een cent.
perfecte machine.

Pluspunten

• stil
  • heldere display
  • groot waterreservoir

Minpunten

• uitnemen waterreservoir zou makkelijker kunnen

jer 10-11-2018

siemens eq9 vol automaat espresso machine

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Vandaag de machine na een paar maanden onderzoek toch maar gekocht... En wat een genot om dan heerlijke koffie espresso en latte's temaken en drinken. En o ja ook de cappuccino is heerlijk.
Maar wat een machine ben zelf van beroep barista en weet dus hoe een goeie kop koffie moet smaken . Nu hangt het ook af welke koffie je gebruikt maar een blend leent zich daar heel goed voor . Dus al met al een top machine met kwaliteit geruisloos malen. Haast je naar de winkel en koop er gewoon een prijs en kwaliteit is zeer goed op de langeduur spaar je het weer uit.

Pluspunten

• maler is heel stil
  • goed heet
  • goeie melk op schuimer
  • en zelfs heet water voor de thee
  • mooi op het keuken aanrecht

Minpunten

• je drinkt er teveel koffie door
  • je blijft koffie drinken
  • geen slechte eigenschappen gevonden
  • veel geld maar dan heb je ook wat

Fons 29-10-2018

Je persoonlijke barista!

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Ik had een echt espresso apparaat met een aparte bonenmaler. Veel gedoe, lang opwarmen en veel schoonmaken. Met dit apparaat kun je je persoonlijke instelling maken en heb je er, eenmaal ingesteld, geen omkijken meer naar. Mijn instelling: fijne maling, dubbele ristretto en melkschuim. Met een lekkere arabica boon. Heerlijk!

Pluspunten

• Gemak
  • Lekkere koffie
  • Persoonlijke instellingen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

LizzyP 18-09-2018

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

De machine heeft een mooi design, waardoor die in iedere keuken geplaatst kan worden. Het opstarten van de machine is heel eenvoudig, naar mijn mening heb je handleiding niet perse nodig, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. De espressomachine is heel eenvoudig te bedienen en je kiest makkelijk je favoriete drank uit het menu. De koffie die de machine maakt is heerlijk en is ook nog eens snel klaar. Er zijn eigenlijk geen minpunten te noemen in onze ogen. Wij zijn heel tevreden met deze aankoop en vinden dit echt een aanrader voor koffieliefhebbers!

Ruud Cransveld 25-04-2018

Prachtig design en lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

De keuze om dit apparaat te kopen is gevallen door de vele goede reviews of internet. Ik heb dit apparaat nu bijna 2 weken en het voldoet aan alle wensen. Het persoonlijk kunnen instellen van de sterkte van de koffie vind ik super.

Pluspunten

• degelijk
  • lekkere koffie

Minpunten

• best prijzig

Nicoo 15-04-2018

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Ik heb dit machine bijna 14 dagen en ik ben er heel tevreden over hij geeft alles aan wat je moet doen dus een lekbak kan nooit overstromen.

Nico 08-04-2018

Fantastisch espressoapperaat

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Hele goede koffie div mogelijkheden makkelijk te bedienen div soorten koffie makkelijk schoon te maken en ontkalken word helemaal uitgelegd hoe dat moet.

Minpunten

• lekbak

Math69 07-04-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Prachtig apparaat met volop keuze uit heerlijke koffiespecialiteiten. Absoluut een aanrader!

Het enige dat ik mis is een verwarmingselement om kopjes voor te verwarmen.

Moer Uitvaartplanners 21-03-2018

Tot heden zijn wij tevreden..

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Deze automaat staat in onze kleine rouwcentrum in de familie kamer en wordt veel gebruik van gemaakt, familieleden zijn ondanks hun verdriet zeer tevreden over de koffie....

Johnoo9116 21-03-2018

Iedere ochtend snakkend naar deze koffie !

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Dit apparaat maakt het weer leuk om op te staan ! We hadden een Siemens Q7 van 8 jaar oud en we twijfelden of we hem zouden laten repareren of een nieuwe Q9 te kopen.Na alles te hebben overwogen toch voor een nieuwe Q9 serie gegaan we hebben hem nu 3 weken en hij overtreft mijn verwachtingen niet alleen het uiterlijk is super geweldig met de vormgeving en het mooie display maar de koffie is ook veel beter van smaak wat een aroma komt hier vrij klasse Siemens ! Je kunt alles naar u perfecte smaak instellen echt voor de fijn proevers (proffs)dit is echt met
verrassend resultaat.Ook het reinigen is veel makkelijker geworden bv het melkreservoir spoelen hoeft maar 1 keer in de week verder regelt het app.het zelf ook de zetgroep is veel makkelijker schoon te maken en een flink stuk verbetert.Al bij al is het een juiste keuze geweest om het oude apparaat te vervangen dit is weer een verrijking van het begin van mijn dag .Niet twijfelen zoals ik gewoon doen dit apparaat is een top inverstering als u van genieten en verwennen houd.

Jurgen 10-03-2018

Aantal maandenlang bezit , top apparaat

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Perfecte cappuccino en goed van smaak , erg makkelijk is de persoonlijke voorkeur die in te stellen is . Iedereen geeft zijn eigen instelling en kunt er je naam aan geven .
Ook in het onderhoud erg makkelijk , dit apparaat is erg goed en makkelijk schoon te maken , niet geheel onbelangrijk .

Pluspunten

• Onderhoud
  • Smaak

Smul 06-03-2018

Geweldige machine met heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Mooie stille machine , makkelijk en divers in te stellen geheel naar eigen smaak met een persoonlijke menu. De producten smaken overheerlijk en zeer makkelijk in onderhoud

• Makkelijke bediening
  • Schoonmaken is kinderspel
  • Afneembare melkkan

Patje62 12-02-2018

EQ9 S300

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Deze al een 5 tal maanden in mijn bezit en dit zal de laatste siemens zijn die ik koop nog nooit zo een vervelend toestel gehad. Dit is mijn derde koffiemachine wilde eens een ander merk proberen maar daar heb ik al veel spijt van ze geeft telkens melding zetgroep reinigen aan ik word er zot van ga ze verkopen en weer naar een deftig merk gaan die weten hoe ze deze toestellen moeten maken

Wendy_rene 06-02-2018

Heel te vrede met koffie apparaad

Geschreven voor: Siemens TI903209RW

Hij is aardig stil zet heerlijk koffie

Koffiebonen maler mag wel wat groter merk dat we behoorlijk wat koffie weg drinke en aardig snel bij kunnen vullen en ook de lekbak mag wat groter ook die kunnen vaker leeg gooie

Maar ach min punten neme we voor lief want hij zet heerlijk koffie je hoort heel zachtjes