Siemens TI903209RW - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie+melk)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Freddie Meulenbroek 03-01-2016

de temperatuur is naar onze mening een beetje aan de lage kant ondanks de instelling op maximaal. de mogelijkheden zijn goed in te stellen en zijn ook tevreden over de smaak en bedieningsgemak.

Patje62 12-02-2018

EQ9 S300

Deze al een 5 tal maanden in mijn bezit en dit zal de laatste siemens zijn die ik koop nog nooit zo een vervelend toestel gehad. Dit is mijn derde koffiemachine wilde eens een ander merk proberen maar daar heb ik al veel spijt van ze geeft telkens melding zetgroep reinigen aan ik word er zot van ga ze verkopen en weer naar een deftig merk gaan die weten hoe ze deze toestellen moeten maken

Raoul Maas 07-02-2018

Siemens EQ9 S300

Apparaat aangeschaft omdat we een handmatige barista hadden. Tijdens de mediamarkt actiedagen nog eens 21% korting kunnen krijgen op het apparaat (en ja, deze machine was wel degelijk goedkoper dan normaal\elders). Afwerking is top, Formaat is acceptabel, geluid is zeer stil te noemen en bovendien is de smaak van alle opties erg goed te noemen.

Pluspunten

• Afwerking
  • Smaak v.d. koffie

Wendy_rene 06-02-2018

Heel te vrede met koffie apparaad

Hij is aardig stil zet heerlijk koffie

Koffiebonen maler mag wel wat groter merk dat we behoorlijk wat koffie weg drinke en aardig snel bij kunnen vullen en ook de lekbak mag wat groter ook die kunnen vaker leeg gooie

Maar ach min punten neme we voor lief want hij zet heerlijk koffie je hoort heel zachtjes

Maikel 01-02-2018

Zeer functionele koffiemachine

We hebben het apparaat nu een week en het is fantastisch. De koffie is van goede kwaliteit je kan zelf je eigen koffievoorkeur instellen. De melkproducten zijn ook van goede kwaliteit. Het is niet dat het een echte barista cappuccino is maar het komt aardig in de buurt. Makkelijk schoon te houden en reinigt automatisch bij het opstarten en uitschakelen. Kortom zeer tevreden met dit apparaat!

Pluspunten

• Goede kwaliteit koffie
  • voorkeur progameren
  • veel mogelijkheden; hoeveelheid instellen,enz

Blauwvinger 01-02-2018

Hemelse koffie en lust voor het oog.

Zet echt fluwelen koffie en met je eigen instellingen altijd de juiste kop. Of het nu cappuccino, latte machiato of espresso is met de juiste bonen creëer jij zo je lekkerste koffie.

Piet 30-01-2018

Prachtig apparaat, heerlijke koffie!

Na een Saeco die binnen korte tijd aan een 2e kostbare reparatie toe was maar eens serieus verdiept in espressomachines. Deze Siemens is heel stil, heeft een eenvoudige bediening, lekker ruim waterreservoir en een aparte melkhouder. Het allerbelangrijkste: de koffie is er in heel veel varianten en smaakt bijzonder goed! Alles ziet er prachtig uit en voelt degelijk. Of alles heel blijft kan ik natuurlijk nog niet zeggen. Wat ik alleen een beetje vreemd vond was dat een waterfilter wordt aanbevolen, maar dat die er vervolgens niet bij zit.

Pluspunten

• Heel goede koffie
  • Meerdere variaties
  • Apart melkreservoir
  • Groot waterreservoir
  • Uitstraling

Minpunten

• Waterfilter niet inbegrepen

ACPM 27-01-2018

Espressomachine Q9

als vervanger van de Q7 is dit apparaat veel stiller, reinigen stuk simpeler, jammer van het waterreservoir dat rechts zit , apparaat moet nu iets verder naar links geplaats worden, is in ons geval niet een super oplossing maar te doen.
prachtige afwerking, kopinhoud goed af te stellen

Pluspunten

• stil
  • goed instelbaar
  • simpel in gebruik

Minpunten

• mis het klokje als toestel uitstaat

Claudia 26-01-2018

Goed apparaat heel veel soorten koffie en erg mooi

Ik heb het product gekocht en het is een hele mooie machine met heel veel verschillende soorten koffie en veel mogelijkheden
Makkelijk schoon te maken
Ik ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• Veel soorten koffiev
  • Uitgebreid menu
  • Makkelijk te bedienen

Willem Jan van Driesten 25-01-2018

Top apparaat

Heerlijke koffie smaken en heel stil in het gebruik maar ook een mooi display die duidelijk aangeeft wat er moet en gaat gebeuren. De melk komt er mooi vol uit en de temperatuur voldoet prima. onderhoud fluitje van een cent alleen het filter is er wat lastig in te krijgen maar dat zal vast beter gaan na meerdere filters.

Pluspunten

• Heerlijke koffie, veel zijdigheid
  • Maakt weinig herrie
  • 2 koppen tegelijk
  • Helder en duidelijk display

Minpunten

• Inzet waterfilter

LvS 12-01-2018

Prima apparaat met veel keuzemogelijkheden

Een zeer stil apparaat, in tegenstelling tot eerdere espressomachines die we gehad hebben. Lekkere koffie en makkelijk in gebruik te nemen. Het duurt wel even voordat je de juiste instelling voor het perfecte kopje koffie hebt gevonden in verband met de veelzijdigheid van de mogelijkheden.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Veel keuzemogelijkheden

Minpunten

• Erg duur

Bjor 10-01-2018

Fantastische koffie

Omdat wij als als klein bedrijfje geen barista in dienst kunnen nemen moesten wij een andere goede oplossing vinden. Deze hebben wij zeker gevonden in de Siemens TI903209RW. En ook de vormgeving geeft extra allure aan ons bedrijf.

• Groot water reservoir
  • Heerlijke koffie
  • In te stellen naar persoonlijke voorkeur

Minpunten

• Ietwat klein afval bakje voor koffie prut
  • klein bonen reservoir

carla 09-01-2018

lekker bakkie koffie, jongens ik lust wel een kop!

na even te hebben nagedacht, want het kost best wat dit apparaat, besloten er toch één aan te schaffen, met name voor mijn man die een echte koffieliefhebber is.
en zowaar...ook ik ben een koffieliefhebber aan het worden, echt heerlijke koffie komt eruit het apparaat.

Pluspunten

• lekker koffie, makkelijk in te stellen.
  • stil, snel, veel "soorten bakkies"in te stellen

Rob 08-01-2018

Top apparaat, makkelijk in gebruik en schoonmaken

Top apparaat, makkelijk in gebruik en schoonmaken. Je kunt er makkelijk 2 koppen koffie (of iets anders) mee zetten. Tevens maakt de machine weinig herrie. Een aanrader.

Pluspunten

• geluid
  • koffiekwaliteit

Minpunten

• prijs

ArjenH 03-01-2018

tot op heden echt een topper!

in gebruik genomen en vanaf de 2e kop perfecte koffie ! wat een heerlijke machine! Hij maakt alles; je bent even bezig e.e.a. in te stellen maar dit is zo simpel dat 'een kind de was kan doen'. Echt een aanrader!

Marco van Harten 29-12-2017

Prachtig apparaat, lekkere koffie, zeer goede keus!

Na grondig onderzoek een keuze gemaakt voor dit apparaat van Siemens. Het resultaat is heerlijke koffie producten. Groot voordeel is het los te nemen reservoir voor de melk. Ideaal, bij toepassing van verse melk, kan het reservoir eenvoudig in de koelkast worden bewaard. Het apparaat staat erg chique in de keuken, een werkelijke eye-catcher.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Los te nemen melk-reservoir
  • Zeer moderne bediening

Minpunten

• Nog niet ontdekt

LVH 27-12-2017

Siemens espresso apparaat

Het is een super koffiezetapparaat !!! Erg stil, makkelijk in gebruik en in een handomdraai twee heerlijke koppen cappuccino of latte macchiato ... erg lekker..

Christine 23-12-2017

Heel erg stil!

Heerlijke koffie en het ziet er allemaal heel goed uit.
Maakt bijna geen geluid,heerlijk,we hadden eerst een Philips maar die maakt vreselijk herrie.
Deze is fluisterstil!

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Fluisterrstil

Henk 22-12-2017

Fijn espresso apparaat

Makkelijk in gebruik, en lekker bakkie koffie ook zoveel keuzes. Vanaf het eerste moment een pareltje in de keuken

Pluspunten

• Goed display
  • Makkelijk in gebruik
  • Persoonlijke instelling vast te leggen

Minpunten

• Tot nu toe geen

marcel van brummen 19-12-2017

geweldig design en kwaliteit kan dus prima samen

ik kocht deze schitterende siemens koffie automaat met een achterliggende gedachten hij kan eigenlijk alles, inmiddels nu in gebruik genomen en super makkelijk te installeren , en het gebruik van de keuze is echt simpel.

ik vind het een geweldig designvolle koffieautomaat

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • nederlandse taal

Minpunten

• niet