Siemens TI903209RW - Reviews

ja (koffie+melk)

9,1

Veroniek 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekkere koffie

Ik als latte macchiato fan ben echt super blij met dit apparaat. De sterkte is ook regelbaar waardoor je zelf kunt instellen of je een lekker sterk bakkie of juist een mild bakkie wilt zetten. De 'gewone' koffie heeft na het zetten een mooie 'schuimlaag'. Ook kun je genieten van alleen warme melk of heet water waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Denk hierbij aan 'gewone' thee, chai tea (met melk) of heerlijke chocolademelk. Ik heb de machine nog maar een paar dagen in mijn bezit, maar kan nu al niet wachten om alle mogelijke creaties te proberen.

Koffieleutje 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

eerste indruk Siemens TI903209RW

na aanschaf van onze Siemens TI903209RW zijn we uiteraard direct begonnen om het apparaat uit te proberen, na de ingebruikname procedure te hebben gevolg wat eigenlijk niet veel inhoud (taal keuze,water hardheid instelling), hebben we de machine eerst wat koffie en melk laten maken en die vervolgens weg gegooid om het apparaat op smaak te laten komen, vervolgens kon het uitproberen starten we hebben verschillende sterkten espresso en verschillende instellingen voor cappuccino getest door de vele instel mogelijkheden kun je jou koffie helemaal naar eigen smaak maken en dit ook nog opslaan in een persoonlijke instelling heerlijk toch.
mijn vrouw is ook erg blij met het eenvoudig onderhoud en het zelf reinigende melkschuim systeem kortom onze eerste indrukken zijn erg goed als de beloofde levensduur minimaal 10 jaar ook uitkomt zou dit het aankoop bedrag van € 1500 ook goed maken dit zou neerkomen op een afschrijving € 0,41 per dag geen slechte keuze toch

Ben 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Wat een fijn apparaat, hele lekkere koffie, supper makkelijk in gebruik met name het opschuimen van melk!

Fam Baalemans 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hey

Wij zijn erg blij met deze machine!
De koffie smaak heerlijk en Vers,zelfs met goedkopen koffie bonen toch een heerijk vers bakkie.

Een Gebruiksvriendelijk en makkelijk display 1 druk op de toets,Machine geeft alles zelf aan wat wil je nog meer?

Vormgeving: cool lekker makkelijk zijn ook de lampjes in de machine, zodat je in het donker kan zien wat je doet.
Spooky en fun is het wanneer je in het donker een latte of een cappuccino maakt de stoom en de verlichting maakt het griezelig.
Mooi zijn ook de Display en de koffie bonen op de bovenkant.
De machine ziet er erg stoer uit!

Duurzaamheid: kunnen we nog weinig over zeggen want we hebben hem net.
Maar je kan wel zien dat hier kwaliteits matriaal gebruikt is.
Dus wij zijn niet bezorgd daarom.

Freddie Meulenbroek 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

de temperatuur is naar onze mening een beetje aan de lage kant ondanks de instelling op maximaal. de mogelijkheden zijn goed in te stellen en zijn ook tevreden over de smaak en bedieningsgemak.

Rob 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat pas een paar dagen in ons bezit en zijn hier nu al zeer enthousiast over. Nog nooit hebben wij zo'n mooie koffiemachine gehad met zoveel mogelijkheden.

Hans 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk product! installeren is kinderlijk eenvoudig. Koffie zetten idem! Als enig minpuntje is het wat onhandige waterreservoir. Maar niet heel storend. Zeer tevreden.

Richard 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zijn blij met ons Siemens apparaat...Makkelijk in gebruik,en ook nog eens mooi om te zien.Hopen dat wij er nog vele kopjes koffie van mogen genieten.

LM 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

De latte machiatto is lekker dan menigeen restaurant. :-P
Het menu is erg gebruikersvriendelijk en de persoonlijke instellingen erg makkelijk in gebruik.

de Jong 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

je kunt verschillende soorten koffie maken en naar eigen smaak aanpassen, het apparaat heeft een mooie vormgeving en is gebruiksvriendelijk.