Siemens TI903209RW - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie+melk)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 79 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Johnoo9116 21-03-2018

Iedere ochtend snakkend naar deze koffie !

Dit apparaat maakt het weer leuk om op te staan ! We hadden een Siemens Q7 van 8 jaar oud en we twijfelden of we hem zouden laten repareren of een nieuwe Q9 te kopen.Na alles te hebben overwogen toch voor een nieuwe Q9 serie gegaan we hebben hem nu 3 weken en hij overtreft mijn verwachtingen niet alleen het uiterlijk is super geweldig met de vormgeving en het mooie display maar de koffie is ook veel beter van smaak wat een aroma komt hier vrij klasse Siemens ! Je kunt alles naar u perfecte smaak instellen echt voor de fijn proevers (proffs)dit is echt met
verrassend resultaat.Ook het reinigen is veel makkelijker geworden bv het melkreservoir spoelen hoeft maar 1 keer in de week verder regelt het app.het zelf ook de zetgroep is veel makkelijker schoon te maken en een flink stuk verbetert.Al bij al is het een juiste keuze geweest om het oude apparaat te vervangen dit is weer een verrijking van het begin van mijn dag .Niet twijfelen zoals ik gewoon doen dit apparaat is een top inverstering als u van genieten en verwennen houd.

Blauwvinger 01-02-2018

Hemelse koffie en lust voor het oog.

Zet echt fluwelen koffie en met je eigen instellingen altijd de juiste kop. Of het nu cappuccino, latte machiato of espresso is met de juiste bonen creëer jij zo je lekkerste koffie.

Raoul Maas 07-02-2018

Siemens EQ9 S300

Apparaat aangeschaft omdat we een handmatige barista hadden. Tijdens de mediamarkt actiedagen nog eens 21% korting kunnen krijgen op het apparaat (en ja, deze machine was wel degelijk goedkoper dan normaal\elders). Afwerking is top, Formaat is acceptabel, geluid is zeer stil te noemen en bovendien is de smaak van alle opties erg goed te noemen.

Pluspunten

• Afwerking
  • Smaak v.d. koffie

ACPM 27-01-2018

Espressomachine Q9

als vervanger van de Q7 is dit apparaat veel stiller, reinigen stuk simpeler, jammer van het waterreservoir dat rechts zit , apparaat moet nu iets verder naar links geplaats worden, is in ons geval niet een super oplossing maar te doen.
prachtige afwerking, kopinhoud goed af te stellen

Pluspunten

• stil
  • goed instelbaar
  • simpel in gebruik

Minpunten

• mis het klokje als toestel uitstaat

Freddie Meulenbroek 03-01-2016

de temperatuur is naar onze mening een beetje aan de lage kant ondanks de instelling op maximaal. de mogelijkheden zijn goed in te stellen en zijn ook tevreden over de smaak en bedieningsgemak.

LizzyP 18-09-2018

Geweldig apparaat!

De machine heeft een mooi design, waardoor die in iedere keuken geplaatst kan worden. Het opstarten van de machine is heel eenvoudig, naar mijn mening heb je handleiding niet perse nodig, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. De espressomachine is heel eenvoudig te bedienen en je kiest makkelijk je favoriete drank uit het menu. De koffie die de machine maakt is heerlijk en is ook nog eens snel klaar. Er zijn eigenlijk geen minpunten te noemen in onze ogen. Wij zijn heel tevreden met deze aankoop en vinden dit echt een aanrader voor koffieliefhebbers!

Ruud Cransveld 25-04-2018

Prachtig design en lekkere koffie

De keuze om dit apparaat te kopen is gevallen door de vele goede reviews of internet. Ik heb dit apparaat nu bijna 2 weken en het voldoet aan alle wensen. Het persoonlijk kunnen instellen van de sterkte van de koffie vind ik super.

Pluspunten

• degelijk
  • lekkere koffie

Minpunten

• best prijzig

Nicoo 15-04-2018

Geweldig apperaat

Ik heb dit machine bijna 14 dagen en ik ben er heel tevreden over hij geeft alles aan wat je moet doen dus een lekbak kan nooit overstromen.

Nico 08-04-2018

Fantastisch espressoapperaat

Hele goede koffie div mogelijkheden makkelijk te bedienen div soorten koffie makkelijk schoon te maken en ontkalken word helemaal uitgelegd hoe dat moet.

Minpunten

• lekbak

Math69 07-04-2018

Heerlijke koffie

Prachtig apparaat met volop keuze uit heerlijke koffiespecialiteiten. Absoluut een aanrader!

Het enige dat ik mis is een verwarmingselement om kopjes voor te verwarmen.

Moer Uitvaartplanners 21-03-2018

Tot heden zijn wij tevreden..

Deze automaat staat in onze kleine rouwcentrum in de familie kamer en wordt veel gebruik van gemaakt, familieleden zijn ondanks hun verdriet zeer tevreden over de koffie....

Hester 18-03-2018

Lekkere koffie

Lekkere koffie. De melk schuimt goed waardoor er lekkere cappuccino’s gemaakt kunnen worden. Gebruiksvriendelijk en alles is goed schoon te maken.

Pluspunten

• Alles is schoon te maken

Jurgen 10-03-2018

Aantal maandenlang bezit , top apparaat

Perfecte cappuccino en goed van smaak , erg makkelijk is de persoonlijke voorkeur die in te stellen is . Iedereen geeft zijn eigen instelling en kunt er je naam aan geven .
Ook in het onderhoud erg makkelijk , dit apparaat is erg goed en makkelijk schoon te maken , niet geheel onbelangrijk .

Pluspunten

• Onderhoud
  • Smaak

Smul 06-03-2018

Geweldige machine met heerlijke koffie

Mooie stille machine , makkelijk en divers in te stellen geheel naar eigen smaak met een persoonlijke menu. De producten smaken overheerlijk en zeer makkelijk in onderhoud

• Makkelijke bediening
  • Schoonmaken is kinderspel
  • Afneembare melkkan

Koffieleutje 04-03-2018

Heerlijke perfecte koffiemachine

Dit is onze 2de koffiemachine van hetzelfde merk en type omdat we in ons 2de huis ook van een heerlijke cappuccino willen genieten. Alles is helemaal naar jouw smaak instelbaar, in je eigen profiel kan je van elk product de instelling opslaan.
Dit is koffiedrinken zoals het bedoeld is.

Pluspunten

• Stille machine
  • Zelfreinigende melk functie na gebruik
  • Zet groep makkelijk reinigen onder de kraan
  • Makkelijke bediening
  • Uitneembare melkkan in 1klik

Minpunten

• Je blijft koffie drinken, zo lekker

Patje62 12-02-2018

EQ9 S300

Deze al een 5 tal maanden in mijn bezit en dit zal de laatste siemens zijn die ik koop nog nooit zo een vervelend toestel gehad. Dit is mijn derde koffiemachine wilde eens een ander merk proberen maar daar heb ik al veel spijt van ze geeft telkens melding zetgroep reinigen aan ik word er zot van ga ze verkopen en weer naar een deftig merk gaan die weten hoe ze deze toestellen moeten maken

Wendy_rene 06-02-2018

Heel te vrede met koffie apparaad

Hij is aardig stil zet heerlijk koffie

Koffiebonen maler mag wel wat groter merk dat we behoorlijk wat koffie weg drinke en aardig snel bij kunnen vullen en ook de lekbak mag wat groter ook die kunnen vaker leeg gooie

Maar ach min punten neme we voor lief want hij zet heerlijk koffie je hoort heel zachtjes

Maikel 01-02-2018

Zeer functionele koffiemachine

We hebben het apparaat nu een week en het is fantastisch. De koffie is van goede kwaliteit je kan zelf je eigen koffievoorkeur instellen. De melkproducten zijn ook van goede kwaliteit. Het is niet dat het een echte barista cappuccino is maar het komt aardig in de buurt. Makkelijk schoon te houden en reinigt automatisch bij het opstarten en uitschakelen. Kortom zeer tevreden met dit apparaat!

Pluspunten

• Goede kwaliteit koffie
  • voorkeur progameren
  • veel mogelijkheden; hoeveelheid instellen,enz

Piet 30-01-2018

Prachtig apparaat, heerlijke koffie!

Na een Saeco die binnen korte tijd aan een 2e kostbare reparatie toe was maar eens serieus verdiept in espressomachines. Deze Siemens is heel stil, heeft een eenvoudige bediening, lekker ruim waterreservoir en een aparte melkhouder. Het allerbelangrijkste: de koffie is er in heel veel varianten en smaakt bijzonder goed! Alles ziet er prachtig uit en voelt degelijk. Of alles heel blijft kan ik natuurlijk nog niet zeggen. Wat ik alleen een beetje vreemd vond was dat een waterfilter wordt aanbevolen, maar dat die er vervolgens niet bij zit.

Pluspunten

• Heel goede koffie
  • Meerdere variaties
  • Apart melkreservoir
  • Groot waterreservoir
  • Uitstraling

Minpunten

• Waterfilter niet inbegrepen

Claudia 26-01-2018

Goed apparaat heel veel soorten koffie en erg mooi

Ik heb het product gekocht en het is een hele mooie machine met heel veel verschillende soorten koffie en veel mogelijkheden
Makkelijk schoon te maken
Ik ben er zeer tevreden over

Pluspunten

• Veel soorten koffiev
  • Uitgebreid menu
  • Makkelijk te bedienen