Siemens TE515201RW - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,6

piet 04-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima apparaat, zet een lekker bakje leut.

Het was eerst wat onwennig door al die knoppen en het uitzoeken naar de juiste smaak. Maar nu we dat allemaal weten zet de machine echt een perfect bakje koffie. Je moet hem wel regelmatig schoon maken, maar dat doe je met jezelf ook, en dat is ook zomaar klaar.
Dus in 2 woorden, geweldige machine.

Pluspunten

• groot water reservoir
  • makkelijk te bedienen
  • gebruikt weinig stroom tussen zetbeurten

JC Stiekema 13-05-2015 Product paar weken in bezit

Voor een volautomaat een prima schuim! Bovendien lekkere koffie als je eenmaal de juiste bonen hebt gevonden. Automaat is makkelijk in gebruik en eenvoudig te reinigen! Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

jsmophof 13-09-2015

welke bonen gebruikt u?

Vreugd 20-01-2016

Ik heb de machine nu een week en denk er over om hem terug te sturen. De melk komt bijna koud uit de machine, zodat de cappucino eerst in de magnetron moet, anders drink je lauwe koffie.

Hunder 26-07-2016

Wij hebben dit apparaat sinds afgelopen zaterdagavond en zijn zeer tevreden. Ik ben geen gewone koffie drinker alleen capucino en latte machiato en ze smaken heerlijk. De melk en het water is bij ons wel heet. Welke bonen gebruikt u JC Stiekema ? Alvast bedankt.