Siemens TE607203RW - Reviews

espresso machine

9,1

Laura 08-12-2016

Mvr

Wij hebben ook al een eq6 serie 300 gehad werkte prima.
Aanbeveling waard.
Erg handig in gebruik.
Iedereen die bij ons koffie drink zegt altijd een goede bak koffie/expresso

RamonF 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie,stille, perfecte koffiemachine

Na 8 jaar een siemens koffieautomaat te hebben gehad, weer voor een Siemens gekozen.
Heerlijke koffie en andere varianten. Latte Macchiato, cappuccino, met een heerlijke schuimlaag. Echter de melk niet koud uit de koelkast gebruiken, een beetje opwarmen of op temperatuur laten komen, anders is de koffie snel afgekoeld.
Voor de rest een geweldig apparaat, wat er nog eens waanzinnig mooi uitziet.
Vooral de kopjes verlichting geeft een professionele uitstraling.
Kortom we zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Mooi uiterlijk
  • Stille machine
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Koude melkschuim

RD van der laan 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede koffie

Sinds enkele weken dit apparaat in huis. Hiervoor een Delonghi volautomaat gebruikt. Wat een verademing deze Siemens. Vergeleken met vorige apparaat erg stil in malen en pompen. zeer makkelijke bediening. In het begin wat werk om van alle koffiesoorten de milliliters van de kopjes aan te passen.

Melkschuim prima. Wel een advies om geen melk direct uit koelkast te gebruiken dan wordt deze niet heel warm. Gelukkig kan je de temperatuur van de koffie wel instellen. Met melk die niet koud is prima temperatuur melkschuim

• Makkelijke bediening
  • Warmt snel op
  • Duidelijk keuze menu

Minpunten

• temperatuur melkschuim
  • Waterfilter had er wel standaard bij mogen zitten

zonnetje 07-12-2016 Product paar weken in bezit

alle gemakken in 1 machine en gemakkelijk

gekocht voor mijn ouders die op leeftijd zijn.. een duidelijke machine en 1 die gemakkelijk is te bedienen en goede koffie geeft en allerlei andere dranken.
familie van ons had er 1 en die waren er tevreden over en heeft ook goede beoordelingen op internet ..

Pluspunten

• makkelijk
  • goede koffie
  • veel variatie

Karin 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

perfect apparaat

Heerlijke koffiemachine met veel mogelijkheden, cappuccino, latte etc en handig in het gebruik. Erg handig om twee kopjes tegelijk te zetten. 5-12 ontvangen en veel gebruik van gemaakt. Kinderen vinden de latte machiato heerlijk en zetten zelf de latte. Nu nog verschillende koffiemerken proberen. Aanrader.

D. Smit 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Siemens TE607203RW

Zeer tevreden met het apparaat. Het heeft een mooi design, makkelijk te bedienen door het touchscreen. Bij het malen van de bonen maakt het apparaat weinig lawaai, makkelijk in onderhoud en simpel te reinigen. Gekocht naar aanleiding van de vele goede reviews. Klein minpuntje; het waterreservoir had wel iets groter mogen zijn Moet bij ons vaak bijgevuld worden.

Nic 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koffiemachine

Mooi apparaat, maakt weinig lavaai. Zeer velzijdig, van espresso, normale koffie tot cappuccino, latte en koffie verkeerd. Individueel in te stellen hoeveelheid en de sterkte van het product. Ook de temperatuur kent drie mogelijkheden.

Pluspunten

• veelzijdig
  • mooi
  • weinig lavaai

Minpunten

• nog geen ontdekt

CR 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk en perfecte bereiding van dranken

Mijn vorige Siemens eq7+ heeft na vele jaren intensief gebruik uiteindelijk de geest gegeven. Ook hier was de eenvoud van gebruik en resultaten van de dranken zeer bevredigend! Mijn nieuwe eq6 heeft nagenoeg dezelfde zetgroep, mooier van design en is nu tot 15.000 koppen gegarandeerd. Wordt zeker weer jaren genieten van dit mooie produkt!

Pluspunten

• Geproduceerde dranken
  • Gebruikersgemak
  • Kwaliteit / levensduur

Willem Jan 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima koffiemachine

Lekkere koffie en een eenvoudige bediening van het apparaat.
Prima aankoop.

Tip zetgroep schoonmaken.
Dat de rode beveiligingsschuif niet verzet kan worden betekend dat de motor (en dus ook zetgroep) niet in de 0-stand staat. U kunt het apparaat resetten door alle delen weer in het apparaat te plaatsen (dus lekbak, opvangbakje, klep aan de zijkant etc). Hierna zet u het apparaat aan en daarna weer uit. De machine zou nu terug moeten draaien naar de 0-stand waarna de zetgroep weer uit te nemen is.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Gebruikersgemak
  • Prima uitleg koffiediscounter

Jolanda 05-12-2016 Product paar maanden in bezit

heerlijke koffie

super lekkere koffie, tip haal de melk op tijd uit de koelkast, anders bij erg koude melk is de koffie verkeerd niet heel erg warm

Pluspunten

• goede smaak
  • mooie vormgeving

Minpunten

• soms melk niet warm genoeg

Dennis H 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker koffie

Nu een week in het bezit van een Siemens volautomatische koffiemachine EQ6. Een fijne machine welke verschillende smaken overheerlijke koffie maakt. We hadden hiervoor een andere koffiemachine maar dit is vele malen lekkerder. Hij is handig in gebruik en eenvoudig om schoon te maken. De beste aankoop van dit jaar.

Pluspunten

• Variatie koffie
  • Eenvoudig te reinigen
  • Zelfrenigingsfunctie

Ellen 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Koffie met een heerlijke schuimlaag

Apparaat aangeschaft ter vervanging van een andere. Dit hadden we veel eerder moeten doen! Ben in de zevende hemel met mijn cappuccino en latte macchiato. De opgeklopte melklaag is echt fantastisch.
Koffie kan iets sterker en warmer, misschien nog een kwestie van afstellen. Verder zeer tevreden!

Pluspunten

• Heerlijke opgeklopte melklaag
  • Twee cappuccino's tegelijk
  • Simpele bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Opbergmogelijkheden voor handleiding/koffieschepje

Minpunten

• Waterbak mag iets groter

Een lekker bakkie koffie 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een lekker bakkie koffie

Ik heb al veel espresso apparaten gehad, maar nog niet zo een perfecte zoals de siemens die ik nu heb aangekocht. Ik hoef niet meer naar de starbucks.Zoveel instel mogelijkheden zodat je een perfecte bakje koffie kan zetten en drinken. Hij is stil, vriendelijk in gebruik en simpel te bedienen. Voor mij altijd een siemens.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Perfecte teamparatuur

Minpunten

• Kan niets bedenken

jmy 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie machine, lekkere koffie

Bij iemand anders kennis gemaakt met de Siemens koffiemachines en was daarvan zeer onder de indruk. Onze eigen machine was wel aan vervanging toe en daarom naar een Siemens koffiemachine uitgekeken. Daar hebben we geen spijt van. De machine is gemakkelijk in gebruik, de koffie smaakt prima en de mogelijkheden zijn eindeloos. Al met al een goede koop

Pluspunten

• Prima koffie
  • Veel mogelijkheden
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niet gevonden

Miranda 02-12-2016

Lekkere koffie

Zojuist een eq6 gekocht. Alle koffiesoorten geprobeerd nog even uitproberen welke sterkte het beste past maar er komt nu al heerlijke koffie en cappuccino uit. Apparaat werkt simpel naar verwachting en melkschuim doet het perfect. Reinigen melkbuisje is ideaal.
Walterbos 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Heerlijke koffie , goed warm ook de cappacino .makkelijk in gebruik .heel fijn dat je twee latte of cappacinos tegelijk kan zetten .we zijn er super blij mee .

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Lekkere koffie

Paul de Bruijn 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Excellent bakkie cappuchino

Na 12 jaar een T4500 surpresso te hebben gehad. Was 1 ding zeker !! weer een Siemens dus. Na wikken en wegen gekozen voor de EQ6. En na een eenvoudige installatie en instellingen direct een goed gevoel bij deze aankoop. Alles werkt direct, bediening is eenvoudig, het apparaat oogt heel degelijk en het belangrijkste natuurlijk de smaak van de koffie verbluffend. Je ziet het verschil in de apparaten direct, wat een verbetering is deze machine. Wij hopen er in elk geval weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• heel weinig geluid
  • Degelijke uitstraling
  • enorm verschil met oude apparaar

Minpunten

• in een lichte ruimte de display verlichting

i ten hoor 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

na veel wikken en wegen ,ter vervanging van een negen jaar oude bosch,gekozen voor de siemens TE607203 RW,het apparaat ziet er fraai uit met zijn rvs front.
Nog maar een paar dagen in mijn bezit,maar ben er zeer tevreden mee.
Temperatuur van de koffie is prima,ook van de cappuccino,melkschuim ook goed,duidelijke en eenvoudige bediening,voldoende mogelijkheden.
Stevige prijs,maar je krijgt er ook wat voor.

Pluspunten

• temperatuur koffie
  • melkschuim
  • smaak koffie
  • goede cappuccino

Minpunten

• prijs

Martin Franken 01-12-2016 Product paar weken in bezit

complete machine

Ben verhuisd naar een kleinere woning waar een kleine keuken in zit, hierdoor was voor mijn koffie apparaat en waterkoker en Senseo weinig of geen plaats.
Dus kwam ik op idee koffie machine waar je mee alles kunt doen, kan nu al zeggen een hele goede keus Siemens TE607203RW. Ben uiterst te vrede, gemakkelijke bediening en onderhoud. Dus is voor ieder een aanbeveling waard

TE607203RW 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner

Super goed koffiezetapparaat kan alles Heel snel klaar maakt niet veel geluid en qua smaken voor ieder wat wils. Makkelijk te bedienen simpel niet moeilijk. Hele mooie uitstraling heeft het apparaat kortom mooie aanwinst in de keuken. Je kopje koffie is klaar binnen een minuut. Ben er heel erg blij mee. En ontkalken en reinigen geeft hij zelf aan en is het goedkoopste van alle apparaten die ik heb gezien. Ook niet onbelangrijk

Pluspunten

• Koffie snel klaar
  • Makkelijke bedienng

Minpunten

• Er zit geen filter bij