Krups EA8025PE zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8025PE zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Roel1999 10-02-2012
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Heb inmiddels ook mijn tweede....de eerste lekte als een zeef. Koffie is nog steeds lauw, net als in de eerste..hoort niet, en is fout ergens in de constructie want ook bij mij staat de temperatuurinstelling op maximaal....
Voor de rest wel mooi compact apparaat, maar ben benieuwd hoe lang deze meegaat....

Jan Lenaerts 01-09-2011
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Heb in 2008 een type 7220 aangekocht na enkele maanden toestel lekte water e.a.. Is 5 x in reparatie geweest, telkens onder garantie en telkens het terug werd afgeleverd was er nieuw mankement bij gekomen. In totaal toch 'n 8-tal weken zonder expresso. Heb dan gebeld met de invoerder en na een week besliste men om me een neiuw type ter vervanging te geven > EA 8025. Na enkele maanden opnieuw dezelfde miserie... 2 x in herstelling (laatste keer begin dit jaar). Ni is het opnieuw stuk > koffiemolen deze keer + waterlek. Fantastische koffie... maar als merk de grootste miserie ever. Mijn verkoper is top... de mensen die me te woord staan bij Krups ook... maar daar blijft het bij. Ben uitermate nieuwsgierig wat men nu gaat doen Bij Krups...?

Krups AE 8025 gebruiker 20-10-2010
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Heb dit apparaat nu bijna twee jaar in mijn bezit. Drink ongeveer twee kopjes per dag. Heb hem volgens alle richtijnen onderhouden.
Vanmorgen na het schoonmaakproces kwam het water ineens niet meer in mijn kopje, maar verliet het water het apparaat aan de onderkant...
Krups gebeld, ze komen hem morgen ophalen om te repareren. Die service vond ik dan wel weer goed.

Vind gezien het gebruik dat het apparaat TE snel defecten vertoont, helemaal gezien het aankoopbedrag. Al met al een duur kopje koffie.

Wessel33 30-09-2010
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Heb hem nu 4 jaar waarvan hij nu alweer 1,5 jaar kapot is. In de garantie periode is hij zeker 4 keer gerepareerd en een keer heb ik en nieuwe ontvangen. Dit was aan het einde van mijn garantieperiode, dit nieuwe apparaat heeft het wel 1 week goed gedaan. Het water liep er weer onderuit, de koffie word niet goed gemaald......maar ja geen garantie meer volgens Krups. Binnenkort toch maar een nieuwe kopen maar dat wordt zeker geen Krups!

RobertJan 26-01-2010

---------- update review, 26-01-2010 ----------
Wel, was ms te snel met mijn goede oordeel... want na 1,5 jaar liep er water onder uit toestel bij het koffiezetten, ipv in het kopje.
Gelukkig: werd door Krups opgehaald en gerepareerd terug bezorgd... maarrrr machine doet het wel weer, maar maakt zoveel herrie dat de buren komen vragen of ik aan t boren ben.... Ben niet echt tevreden... sorry.

---------- 1e review, 07-09-2008 ----------
Net een paar dagen in gebruik. Ben zeer tevreden. Goede hete koffie en heet water. Wordt geleverd met enkele hulpstukken, waaronder een waterfilter. Koffiesmaak afhankelijk van de soort bonen.
Goede indictatie, duidelijke display, goed aangegeven wanneer bakjes te legen, of wanneer water op is. Melkstoom functie niet getest.
Nadelen: maakt wat herrie (malen bonen) en de knop waarmee je door de info op het display kunt scrollen, is nogal rammelig en goedkoop uitgevoerd voor de prijs die ik voor deze machine heb betaald. Zonde!!

carla1948 24-01-2010
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Na veel ellende met de voorganger de 7040 is deze door Krups vervangen door de 8025. Deze hebben we nu ongeveer een jaar zonder problemen in gebruik.
Machine zet lekkere koffie. en is makkelijk in gebruik.Ook het lawaai wat de vorige machine maakte en het trillen is een stuk minder. De uitvoering van het toestel is nagenoeg hetzelfde dus wat duurzaamheid betreft is het nog maar afwachten.

pvds666 22-12-2009
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Goede koffie, maar niets dan ellende. De goede koffie kwam uit mijn vorige toestel (Eur 1.000 aankoopprijs, dan na 2.5 jaar kapot). Na veel ellende uiteindelijk dit gekocht - kapot bij levering.
Krups klantendienst is een ramp, zelfs moeten aangetekend dreigen vooraleer ik mijn geld terugkreeg.
Als je waar voor je geld wil, koop dan geen Krups, gewoon waardeloos.

H. blom 22-07-2009
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

fijn appararaat. werkt snel en gebruikt minder koffie dan ons vorige apparaat en toch een pittig bakje dat lang in je 'huig' blijft hangen. melkunit gebruiken we niet, zonde van de koffiesmaak

RW1 12-03-2009

Duurzaamheid erg slecht.
Na vier reparaties, wil ik nu mijn geld terug.
Iedere keer is er iets met de maal inrichting.
Dan maar weer een senseo, al zal ik de heerlijke koffie van de krups EA8025 wel missen

Richard1966 25-02-2009
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

wat een rot apparaat, inmiddels ben ik naar ruim 2 jaar al toe aan het 3e apparaat. krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met de helpdesk. wel snel weer een nieuwe of gerepareerd. maar het blijft een apparaat wat veel gebreken vertoont. kijk ook bij zijn voorloper de XP7040. je verwacht toch als er een neiuwe versie komt dat dan de gebreken eindelijk opgelost zijn, maar niks hoor. voor iets meer euro's heb je ws een beter apparaat. wel jamemr dat hij nu teruggaat want hij zette wel lekkere koffie. maar om nu om de 2 maand een nieuw apparaat te krijgen. vraag nu mijn geld terug, dit kon ook vertelden ze.

ChrisC 01-01-2009
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Prachttoestel! Zéér lekkere koffie. Bedieningsgemak is zéér voortreffelijk - alle instructies komen op het display. Koffie is goed warm. Koffiesterkte doseerbaar middels waterhoeveelheid.
Anderhalve week in bezit. Een aanrader.

Jan Nugteren 11-09-2008
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Krups 8025 nu een week in bezit. Bevalt prima. Goede smaak, die uiteraard wordt beinvloed door de soort koffebonen die je kiest. Goede (instelbare) temperatuur van de koffie. Schuimen doe ik niet met het hulpstuk. Indien gewenst doe ik dit via de traditionele methode op het gasfornuis in een roestvaststalen kannetje. Dit is makkelijker schoon te maken dan het hulpstuk. Het hulpstuk gebruik ik alleen om superheet water in het kopje te laten lopen ter verwarming. Daarna een kwalitatief prima kopje koffie.
Goede keuze!