Jura IMPRESSA C 65 PLATIN - Reviews

Soorten koffie
americano, cappuccino, espresso

victoire22 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Heel fijn apparaat

Al heel veel half automaten gehad. Na een Bosch, Siemens en Melitta nu maar eens een Jura gekocht. De koffie die dit apparaat zet is pas echt te vergelijken met een bakkie in een restaurant. De persing van de zetgroep is beter en de pompdruk denk ik ook gecombineerd met de juiste temperatuur maakt het kopje koffie echt tot een topper. De melk-opschuim optie waar ik niet zon hoge pet van ophad is echt heel erg makkelijk te gebruiken. Ik zet (lang houdbare) melk in de koelkast in het pak en wanneer ik het wil gebruiken sluit ik de slang aan die ik in het pak laat zitten. Erg lekkere stevige melkschuim die een heerlijke cappuccino maakt. De bediening is heel makkelijk en spartaans waar ik persoonlijk van houd. Het enigste nadeel (- 1 punt) is de lek en residue bak, die is in mijn ogen te fragiel en klein gemaakt. Vooral de residuebak die in het apparaat geschoven wordt heeft een goedkope uitstraling maar geplaatst zie je er niks van.
Verder goede energiebesparing opties.

Pluspunten

• koffie kwaliteit
  • melkschuim kwaliteit
  • bediening / gemak
  • jura vormgeving
  • reiniging

Minpunten

• duur(der)
  • lek en residue bak flimsy

H2015W 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste ervaring is positief. Kwaliteit en duurzaamheid is de reden om te keizen voor het merk Jura .
De adviezen en vergelijkingen met de andere machines maakte dat we voor de Jura gingen.
Niet bij aanschaf de goedkoopste, maar gezien de 25 maanden garantie en service denken we op den duur toch goedkoper uit te zijn.