Bosch TAS3205GB

Bosch TAS3205

capsules
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe crema, caffe latte, cappuccino, chocolademelk, espresso, latte macchiato, thee
Bosch TAS3205

Jura Z6 Aluminium

gemalen koffie, koffiebonen
combi-apparaat
Soorten koffie
cappuccino, espresso, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato
Jura Z6 Aluminium

Litavicos 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

lekker en snel koffie. De cups van plastic kunnen misschien nog van bio plastic gemaakt worden dan is het een top machine.

Quincy18 27-06-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat met groot gebruiksgemak. Door de barcode weet het apparaat welke pad geplaatst is en past water, watertemperatuur etc. hierop aan. Ben blij dat we de Tassimo Suny genomen hebben vanwege het grotere waterreservoir.
Door alle beschikbare smaken is er voor iedereen wel iets bij, van verschillende soorten koffie tot thee tot diverse smaken chocolademelk en zelfs een beker warme melk is mogelijk.
Kortom zeer tevreden.

Erwinnos 13-06-2015 Product paar weken in bezit

De pads zijn handig te gebruiken. Je hoeft het apparaat slechts met 1 knop te bedienen. De keuze is reuze. van chocolademelk tot cappucino. alles kan gemaakt worden met de tassimo. Of het appparaat lang meegaat weet ik niet. daarvoor heb ik de tassimo nog te kort.

madame1970 09-06-2015 Product kwartaal in bezit

Ik vind het apparaat handig,licht en mooi. Tevens neemt het niet veel ruimte. De dranken smaken ook lekker. Trouwens het maakt ook veel indruk op mijn familie en vrienden!!!! Ik maak al gratis reclame voor Bosch.

Beetje S. 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, zet heerlijke koffie en diverse andere warme dranken! Na eerst bij moeders geprobeerd te hebben, nu eindelijk zelf een Tassimo aangeschaft:)

Carl Stevensz 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik was erg blij dat eindelijk koffiemachine die altijd willen hebben en pas met mijn persoonlijkheid..
De smaak van de koffie, de varianten , de kleur die bij mij pas.. Tenslotte ben erg happy ..

Ester1979 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven apparaat met het gewenste resultaat! Lekkere drankjes en goed heet , wat bij andere apparaten vaak toch tegenvalt. Echt een topper deze Tassimo en een plaatje om te zien op mijn aanrecht.

Aroen 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is gemakkelijk in gebruik wij genieten ervan heerlijk. Het is zelf weinig te reinigen en koffie/thee enz. het is zo snel klaar wij genieten ervan ik ben heel erg blij met dit apparaat het is echter aan te raden. Smaakvol koffie, espresso, milka en nog veel meer echt heerlijk.

steefje1202 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
De koffie of thee is erg goed warm.
Goede smaak en goede hoeveelheden.
We zijn er erg te vreden over en we zullen niet snel een ander apparaat kopen.

Priscilla1988_ 29-05-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn vanaf april de trotse eigenaren van de Tassimo 3205 en willen niet meer anders !! De koffie's, chocolademelk en de thee zijn supersnel klaar en heerlijk van smaak. Nog niet eerder zo'n lekkere koffie thuis gehad als van onze Tassimo en hij staat ook nog eens heel mooi in onze keuken !

Eefje07 27-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind het een prettig apparaat, hij is makkelijk te bedienen en ziet er goed uit. De temperatuur van de koffie is goed. Echter smaken de producten die ik heb geprobeerd wel een beetje waterig.

Laminta 25-05-2015 Product maand in bezit

Leuk apparaat best lekkere koffie... de thee daarentegen is erg sterk en je kan dit dus niet instellen. Niet zo groot wat erg handig is.. Gaf wel al heel snel een foutmelding maar na ontkalken deed hij t weer al had de verkoper aangegeven dat dit pas gebeurde na een ong 300 kopjes en bij ons was dit na 10 kopjes het geval

Calcu 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben in de gelukkige positie dat ik de Bosch kan vergelijken met de Dolce Gusto van Krups. Op alle gebied smaak, bedieningsgemak etc. wint de Tassimo van de Krups.
Ik moet wel opmerken dat ook bij de Tassimo het aantal ml zoals vermeldt op de verpakking niet wordt gehaald, maar dit doet verder geen afbraak aan het apparaat, bijvoorbeeld als op de verpakking 190 ml staat dan wordt er uiteindelijk 160 tot 170 ml klaar product gemaakt

Kim Lente 21-05-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Super apparaat en makkelijk in gebruik. Mooi klein en veel mogelijkheden. Snel warm en ook te gebruiken voor alleen warm water

Hans Noordhuis 20-05-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Super makkelijk apparaat heerlijke koffie en voor de kids milka choco en Oreo helemaal geweldig in 1 woord TOP!!!!

Johnny1979 16-05-2015 Product maand in bezit

7,4
Super mooi machine makelijk in gebruik
Zou het iedereen aan raden
Lekker koffie veel smaken
Mooi kleur apparaat

dirk slokker 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een prima apparaat, compact en goed in gebruik. Lekker van smaak en goed schoon te houden .Ik zou anderen het ook kunnen aan raden.

mkalksma 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat maakt heerlijke koffie, thee en chocolade melk, makkelijk in gebruik. ik begrijp soms apparaten niet. maar deze is heel makkelijk in gebruik

mossi 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben sinds een paar dagen in het bezit van Bosch tas3205,

tot nu toe ben ik erg tevreden over de smaak van de koffie, het is makkelijk in gebruik, wel jammer dat de cupjes zo duur zijn.

koffie26 27-04-2015 Product paar dagen in bezit

super makkelijk ding in gebruik
smaak beter als Senseo
koffie
wij hopen dat die wel net zo lang mee gaat als de ander koffie zet apparaat