Melitta Caffeo Solo Perfect Milk - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

lianvermeer 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat makkelijk in gebruik en geeft een heerlijk kopje koffie met een lekkere crema laag.
Het apparaat zuivert het water bij het aanzetten en doet dit ook weer voordat hij automatisch uitschakelt, dus zet er wel altijd een bekertje onder

Ralph Ligtenberg 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ben erg tevreden over de kwaliteit en het gebruiksgemak van het apparaat. Wel jammer dat na een onderhoudsbeurt opeens geen water meer in de zetgroep terecht kwam, waardoor er dus ook geen koffie meer gezet kon worden. Dit gebeurde na twee jaar, dus net buiten de garantietermijn. Volgens Melitta zou de reparatie het standaardtarief van 175 Euro kosten. Duur geintje dus, maar uiteindelijk heb ik mijn toestel toch maar ter reparatie aangeboden. Er bleek inderdaad een onderdeel stuk te zijn dat de watertoevoer naar de zetgroep regelt. Dit is vervangen en het apparaat is goed doorgetest om eventuele andere problemen uit te sluiten. Inmiddels heb ik het apparaat alweer een aantal maanden in gebruik, maar ik heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag wat dit probleem veroorzaakt heeft...

Essie34 02-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer fijn apparaat, veel opties. Koffie smaakt heerlijk! Daarbij makkelijk te reinigen (dus een plus voor het gebruiksgemak).

raymund 01-02-2016 Product half jaar in bezit

Bijna 1 jaar in bezit. Prima apparaat waarmee je snel een koffie klaar kan maken. Instellingen qua sterkte en hoeveelheid voldoende. Heet genoeg zeker als je het kopje van tevoren verwarmt. Melkopschuimer gebruik nagenoeg nooit. Teveel werk om het schoon te maken en de schuim is niet zo goed (ligt misschien aan de melk: langhoudbare melk). Wel regelmatig schoonmaken (1 maal per week) en ter voorkoming van schimmel het zetgedeelte laten drogen (bv 's-nachts) voordat deze weer terug gezet wordt.

Joost 25-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Eindelijk het goede en fijne apparaat gevonden, geen gezeur, makkelijk functionerend en schoon te houden. Temperatuur goed en vooral Een kop koffie is geheel naar eigen smaak te zetten, snel en eenvoudig en daar was ik op uit. Mijn favoriete koffie gevonden bij koffie voordeel, de Maestro Café Grand Cru Classé. Bij hen ook het apparaat gekocht. Bezoekers loven "mijn" koffie ! Voor écht geen ander apparaat.

M.G.Luitwieler 24-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit apparaat nu twee jaar en onze koffiemomenten behoren tot de beste momenten van de dag. Leuk is nu ook het uitproberen van verschillende koffiebonen totdat je je eigen smaak gevonden hebt. Goede goedkope bonen vind je bij de Lidl en als je perfectie wil kun je die bij bocca.nl uitzoeken. Wij houden van de Braziliaanse koffiebonen. Het schoonhouden van het apparaat kost wat routine en tijd, maar dat hoort erbij. Wel denk ik dat een toekomstige gladde vloeiende vormgeving het apparaat makkelijker schoon houdt. Eindconclusie is dat we er na twee jaar nog steeds heel erg blij van worden om hier koffie mee te zetten.

John 10-01-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne machine,lekkere koffie makkelijk intestellen.
Maar wel wat werk als de machine gereinigd moet worden.

ritavandeputte 07-04-2014 Product paar weken in bezit

We zijn super positief verrast over de mogelijkheden die dit expresso-apparaat heeft, nog te meer wanneer we prijs/kwaliteit vergelijken met onze vorige machine JURA die veel te prijzig is! De smaak van de koffie is subliem, het aroma is verbluffend! ZEKER nu al aan te bevelen...