Krups Espressomachine handmatig zilver XP5620 XP5620 zwart, titanium - Reviews

Kleur(en)
zwart, titanium
Fabrikant kleur(en)
titanium, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Espressomachine handmatig zilver XP5620 XP5620 zwart, titanium op Kieskeurig.nl.

cora la Sarda 15-04-2017

goede espresso, handige piston

Geschreven voor: Krups Espressomachine handmatig zilver XP5620 XP5620 zwart, titanium

waterreservoir los omhoog tillen om te vullen zonder lastige slangen erin: fijn! En piston met vaste zeef die bij uitkloppen er niet uitvalt: ook erg fijn. Meteen afspoelen onder de kraan is geen enkel probleem. Mooie vormgeving van het apparaat en handig dat de aan-uitknop aan de voorzijde zit. Er komt uitstekende espresso uit - niet te onderscheiden van een espresso uit een ander merk machine. Ik hoop dat hij lang meegaat.

Pluspunten

• vullen waterreservoir eenvoudig
  • in piston vastzittend 'zeefje'

Minpunten

• slaat vrij snel af
  • kopjes warmen dus homaar!

J. Houtsma 02-01-2017

Ondeugdelijk apparaat

Sorry, niet eens met andere reviewers. Mijn apparaat is gekocht in september 2015; inmiddels is er drie keer op verschillende manieren een defect geweest.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Ondeugdelijk aparaat