Krups Genio2 - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pieter73 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Echt een lekkere kop koffie, geweldig!

Dit is onze eerste Dolce Gusto en geen moment spijt van. We hebben ook een snelfilterapparaat, maar die gebruiken we als er visite is. De Genio 2 heb ik puur voor mezelf gekocht omdat mijn vrouw geen koffie drinkt en ik dan best iets meer wil betalen voor een goed kopje koffie. En eerlijk gezegd vind ik de Lungo van D.G. lekkerder dan als de koffie uit de snelfilterapparaat (roodfilter D.E.).

Het apparaat zelf voelt lekker zwaar aan en blijft mooi op zijn plek. Hij is ook heel snel op temperatuur en is je kopje koffie snel gezet. Verder is hij helemaal automatisch en schakelt hij ook na 5 minuten automatisch uit.

Ik zou hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Uitstekende koffie (Lungo)
  • Heel degelijk en niet licht
  • Is snel op temperatuur en dus zo gezet.

Minpunten

• Cups wat duurder, maar de koffie is ook uitstekend

marije157 22-06-2015 Product paar weken in bezit

Een heel fijn apparaat. Zelf geen koffiedrinker, maar de cappuccino en de latte macchiato zijn erg lekker.
We hebben de zwarte, erg jammer dat er een knalrood snoer aan vast zit.
Wat we wel missen is een indicator als het waterreservoir leeg is en of een automatische stop. De Dolce Gusto blijft aanzuigen terwijl er geen water meer in zit.

Elise 24-10-2015

Hoi Marije, het rode snoer vind/vond ik ook vreselijk! Ik heb hem met een permanent marker (Edding 500, Bruna 3.95) perfect zwart gekleurd, prima! Succes, groetjes Elise