Krups Nescafé Dolce Gusto Genio II mat zwart KP1608 - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nescafé Dolce Gusto Genio II mat zwart KP1608 op Kieskeurig.nl.

Pieter73 03-06-2017

Echt een lekkere kop koffie, geweldig!

Geschreven voor: Krups Nescafé Dolce Gusto Genio II mat zwart KP1608

Dit is onze eerste Dolce Gusto en geen moment spijt van. We hebben ook een snelfilterapparaat, maar die gebruiken we als er visite is. De Genio 2 heb ik puur voor mezelf gekocht omdat mijn vrouw geen koffie drinkt en ik dan best iets meer wil betalen voor een goed kopje koffie. En eerlijk gezegd vind ik de Lungo van D.G. lekkerder dan als de koffie uit de snelfilterapparaat (roodfilter D.E.).

Het apparaat zelf voelt lekker zwaar aan en blijft mooi op zijn plek. Hij is ook heel snel op temperatuur en is je kopje koffie snel gezet. Verder is hij helemaal automatisch en schakelt hij ook na 5 minuten automatisch uit.

Ik zou hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Uitstekende koffie (Lungo)
  • Heel degelijk en niet licht
  • Is snel op temperatuur en dus zo gezet.

Minpunten

• Cups wat duurder, maar de koffie is ook uitstekend

J. Ramakers 28-12-2016

Koffie app

Geschreven voor: Krups Nescafé Dolce Gusto Genio II mat zwart KP1608

Dit is een koffie app dat ik gekocht heb voor cado te doen, zelf heb ik ook zo,n app en meer dan 1 jaar in mijn bezit. Ik vind het een fijn app. Makkelijk en snel klaar. Een nadeel is dat je niet in alle supermarkten de padjes kunt krijgen. Verder vind ik het watertankje wat moeilijk los gaan verder is het een goed app. Een nadeel van de winkel is dan weer dat het app voor een lagere prijs wordt aangeprezen kom je aan de kassa is het veel duurder je kunt dan wel weer geld terug krijgen maar dat moet je aanvragen. Vind dat een rompslomp. Maar met het app is niets mis. Goede keuze

Pluspunten

• Bediening
  • Snel warm
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Waterreservoir
  • Verkrijgbaarheid koffiepads

marije157 22-06-2015

Een heel fijn apparaat. Zelf geen koffiedrinker, maar de cappuccino en de latte macchiato zijn erg lekker.
We hebben de zwarte, erg jammer dat er een knalrood snoer aan vast zit.
Wat we wel missen is een indicator als het waterreservoir leeg is en of een automatische stop. De Dolce Gusto blijft aanzuigen terwijl er geen water meer in zit.

Elise 24-10-2015

Hoi Marije, het rode snoer vind/vond ik ook vreselijk! Ik heb hem met een permanent marker (Edding 500, Bruna 3.95) perfect zwart gekleurd, prima! Succes, groetjes Elise