Siemens TE501205RW - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
koffie

elvy 10-06-2016 Product jaar of meer in bezit

van begin al water onder apparaat

5,6
vanaf het begin al water onder het apparaat na gebruik, bijna om de 3 weken reinigen, al worden er maar 6 bakjes per dag gedronken, in een woord, waardeloos, liever een duurdere.

Nicol-66 27-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Mijn ervaring na nog geen 3 jaar in gebruik te hebben. Wij waren in het begin erg tevreden. Maar na twee en half jaar kwamen er al gauw problemen. Bijna 3x in de week moeten wij de zetgroep reinigen. en de koffie is zeker niet heet meer. Na gebeld te hebben met Siemens wordt er gezegd dat je de koffiezetapparaat kan laten updaten voor 169 euro en schoon laten maken voor 20 euro. Dus 200 euro extra voor een apparaat die al ruim 600 euro heeft gekost. Tevens wordt er gezegd dat het heel normaal is dat je deze apparaten na 3 jaar deze servicebeurt moet geven. Maar dat wordt bij de verkoop er niet bij gezegd. Dus mijn advies is koop dan maar een goede koffie zetter van rond de 250 euro als deze kapot gaan na 2 a 3 jaar koop je gewoon een nieuwe. Beter dan 600 a 700 euro in de prullenbak te gooien. Dus voor ons geen duur koffiezet apparaat meer.

john vd burg 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
Heb deze machine nu twee jaar en is al 4 keer terug naar Siemens geweest voor reparatie .
Het is nu nog garantie maar vraag me af hoelang ie nog mee gaat .
Voor het geld wat deze machine kost vind ik het slecht dat deze zo vaak kapot gaat.

Martin1154 08-06-2015 Product maand in bezit

Mooi aparaat , makkelijk te bedienen overzichtelijk en geluidsarm.
Goede cappucino melkopschuimer.
Makkelijk schoon te maken.

AJK64 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk in gebruik te nemen, eenvoudig te onderhouden, maakt niet te veel lawaai en de koffie smaakt geweldig (afhankelijk van de bonen natuurlijk)

Rien00000 12-01-2015 Product paar weken in bezit

zeer handig geen pads , stelt hem op smaak en de gewenste hoeveelheid kopje koffie, zeer tevreden .
Is voor vrienden en kennissen aan te bevelen

ronald pothuizen 04-01-2015 Product paar weken in bezit

prachtig apparaat wel wat groot qua vorm koffie smaakt prima en de melkopschuimer werkt ook heel goed mogelijkheden zijn prima en we hopen de duurzaamheid ook. Wel heel jammer dat er zoveel toestanden uitgehaald moeten worden voor de 30,00 retour.Ik heb zelfs de kilo koffie maar laten zitten aangezien ik anders weer ruim een half er mee bezig ben om alles in te vullen.

BBQmarc 03-01-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat aangeschaft naar aanleiding van de reviews op Kieskeurig. De Siemens EQ.05 voldoet volledig aan de verwachting. Het is een mooi apparaat, werkt snel om koffie te zetten. Geluid van het malen heb je geen last van. Koffie smaak erg lekker. (smaak afhankelijk van de bonen)
Al met al zijn wij erg blij met dit apparaat en en als je ons advies wilt volgens schaf deze dan aan.

Batonhomme 27-12-2014 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie. Goed op temperatuur. Goed bedieningsgemak. Makkelijk in te stellen naar je eigen wensen.

internetkabouter 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie uit dit apparaat. Goed van smaak en temperatuur. Gebruiksvriendelijk en mooi van vorm.

geruis 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Onze Delonghi machine maakt me teveel herrie, deze een stuk rustiger. Wel jammer dat hij voor 2 kopjes ook twee keer moet malen (dat was bij die Delonghi dan weer niet).
We hebben dit apparaat een paar dagen, kunnen dus nog niet veel zeggen over degelijkheid. Wel waren we ontevreden over de temperatuur van de koffie: die was ook lauw op de heetste stand (handig, dat kun je in drie temperaturen instellen). Daarom hebben we het apparaat teruggebracht en omgeruild voor een ander. Die lijkt warmer te zijn.

frankaenrini 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heb het apparaat pas gekocht, ziet er heel degelijk uit en we hebben al diverse mogelijkheden uit geprobeerd.
De mogelijkheden zijn genoeg om een lekkere smaak te maken. Tot dusver bevalt hij prima en het is een prima prijs kwaliteit verhouding.

Eric.S 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Een kind kan de was doen. Elke keer weer opnieuw een heerlijk kopje koffie. Makkelijk in gebruik en gemakkelijk schoon te maken.

Wim van Sl. 23-12-2014 Product maand in bezit

Vanwege de vele mogelijkheden is het zeker belangrijk de gebruiksaanwijzing gedetailleerd te bestuderen. En dan ben je er nog niet .... O.a. het instellen van de sterkte moet je proefondervindelijk vaststellen. Ook de hoeveelheid bijvoorbeeld. Om vervolgens te experimenteren met de diverse soorten bonen.
Maar als het dan lukt: Het bakkie koffie is goddelijk !!

Hypotheekje 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben de espresso-automaat nu een paar dagen in bezit. De handleiding is redelijk helder en het gebruiksgemak van de machine is goed. Opvallend is het wel dat de lekbak snel vol is, terwijl wij ervoor gekozen hebben om een plastic opvangbakje onder de uitloopkraantjes te plaatsen.
Over de vormgeving kunnen we heel kort zijn: een sieraad op de aanrecht.
De temperatuur van het bakje koffie valt ons echter wat tegen. Je kunt de zettemperatuur wel instellen, maar dan nog vinden wij de koffie niet erg heet.

Ric895 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Een goede makkelijk te bedienen machine Degelijk uitgevoerd en zet een lekkere bak koffie (espresso)Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent Een aanrader dus

Dniezze88 14-12-2014 Product paar weken in bezit

Smaak: prima, je proeft echt verschil tussen verschillende merken bonen. Het is dus zoeken welke je lekker vindt.
Mogelijkheden: top, veel in te stellen maar toch makkelijk in gebruik.
Gebruikersgemak: 1 druk op de start, even wachten en je kopje koffie is klaar.
Vormgeving: simpel en strak.
Duurzaamheid: lastig te zeggen, hebben dit apparaat pas 2 weken in huis. Tot nu toe zeer tevreden.

Michael_K. 10-12-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is onze tweede volautomatisch koffiemachine van Siemens. De vorige hebben wij in 2008 gekocht en heeft bijna 15.000!!! kopjes koffie gezet en werkt nog steeds. De enige reden dat we een nieuwe hebben gekocht, is dat de zilverkleurige (Surpresso S50) niet meer in het keukeninterieur past.

Fam. Pourchez 23-11-2014 Product maand in bezit

We hadden hiervoor een soresto, waar we heel tevreden mee waren , maar deze overtreft in smaak, mogelijkheden en gebruikersgemak. Er staat echt een apparaat in je keuken... ik zou niet weten wat de opvolgende modellen zouden moeten toevoegen. maar wij zijn super tevreden gebruikers van deze machine

M.77 15-11-2014 Product paar dagen in bezit

Veel verschillende mogelijkheden wat sterkte en hoeveelheid water betreft. Rustig geluid. Pas een paar dagen in bezit dus duurzaamheid is nog niet beoordeelbaar.