De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic op Kieskeurig.nl.

e**k@i**d.com 28-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Prima Donna soul. Makkelijk in gebruik. Lekkere koffie. Eerder al een de lounghi gehad. Jaren lang plezier gehad.

J. Numan 04-07-2021

kwaliteit

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

De vorige koffiemachine was ook een Delonghi koffiemachine die we tien jaar gebruikt hebben. Er zijn meer dan dertigduizend kopjes koffie mee gezet. We hebben daarom weer voor een Delonghi koffiezetmachine gekozen met meer mogelijkheden.

Pluspunten

• DE smaak van de koffie
  • Het gemak van bediening

Minpunten

• In zeven dagen nog geen negatieve punten ontdekken

Bernadette Nout 08-06-2021

Groot scherm, makkelijk en erg duidelijk.. Super

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Geweldig apparaat makkelijke bediening en voldoet aan onze wensen. Zeker aan te bevelen
En makkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Makkelijke in gebruik
  • Grote watertank en melk reservoir

Minpunten

• Nvt

Astrid 31-05-2021

Makkelijk, veel keuze mogelijkheden.

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Mooie machine. Veel keuze mogelijkheden. Goede koffie. Goede melkschuim. Makkelijk schoonmaken. Kortom een top apparaat.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig schoonmaken

Minpunten

• Nog niet gevonden

R.Vleghert 24-05-2021
  • Product gekregen

Mooi scherm duidenlijk en eenvoudige werking

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Het is een mooi Apperaat de prijs vrij hoog maar soms mag je je best eens verwennen er zijn veel mogelijkheden dus je krijgt er ook wat voor terug

Pluspunten

• warmt snel op
  • Goede smaak
  • mooi dat je ook je eigen smaak kunt instellen
  • Ook een vrij stil apperaat

Minpunten

• Geen minpunt gevonden

Danny 23-05-2021

Mooi luxe appraat fijne stille en snelle machine

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Het machine moet doen wat die moet doen machine is gebruiksvriendelijk en mooie grote touch display en met veel mogelijkheden

J. Bezuijen 03-05-2021

Mooi digitale display, op afstand bedienbaar via app.

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Sinds gisteren de Delonghi Prima Donna Soul in gebruik. Zeer verrassend veel soorten koffie te bereiden. Met gemak en daarbij ook de app van Delonghi om de koffiemachine op afstand te bedienen, heerlijk!
Ook de bereiding van de melk voor o.a. capuccino zeer snel bereidt.
Je kunt zelfs in de app een koffie aanmaken op je eigen naam, hoe leuk!
Daarnaast ook de actie van 3 jaar garantie aan huis met een koffie workshop, super leuke actie!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • veel aanbod

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Marcel 01-05-2021

Erg goed!

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Vandaag gekocht en direct ermee aan de slag. Uit de doos, waterreservoir gevuld, stekker in stopcontact en de computer vertelt je wat te doen (of je hebt je ingelezen in de gebruiksaanwijzing en loopt er dan nog vlotter doorheen. App op mobiel geïnstalleerd en het apparaat op wifi-netwerk aangesloten (wijst zich vanzelf, erg makkelijk mits je het wachtwoord van je 2.4 wifi-netwerk bij de hand hebt) Nu kun je of op het apparaat de diverse koffiemogelijkheden (hoeveelheid water, koffie, melk) instellen of nog makkelijker op je mobiel middels de app met nog meer mogelijkheden wat sterktes en hoeveelheden betreft. Temperatuur is instelbaar, koffie is goed heet, kon zelfs nog heter gezet worden. Schuim cappuccino is mooi en luchtig. Verder nog stoeien met de andere mogelijkheden. Waterfilter gaat 2 maanden mee bij veel kalk in het water. Staat hier op stand 1 ingesteld, schijnt hier niet veel kalk in het water te zitten. Zit een teststrookje bij het apparaat om je waterhardheid te testen. Komende maanden de juiste bonen en maling ontdekken.

Pluspunten

• Uitgebreide instellingen
  • Mogelijkheid in te stellen via de app
  • bonenreservoir 500 gr
  • waterreservoir 2.2 ltr
  • koffiedikbakje van het goede formaat

Minpunten

• beker van 14 cm is net te hoog voor cappuccino

ron 10-04-2021

heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

al bij het eerste kopje ruik je het aroma. makkelijk in onderhoud, groot reservoir. nu de juiste bonen nog vinden. je proeft ook gelijk het verschil in smaak.

MIchael 07-03-2021

Keuken juweeltje

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Net de machine in bezit nadat onze vorige machine veel problemen had en ook lauwe koffie maakte, hebben wij besloten deze terug te sturen en verder te kijken naar een ander model en merk.

Na tijd wikken en wegen toch maar deze aangeschaft. Nu net vandaag ontvangen en wauw wat ziet hij er mooi uit!

Onze eerste ervaring met ingebruikneming van het apparaat was vrij makkelijk de stappen volgen in het boekje en op het scherm. Gelijk alles netjes ingesteld incl de app die ook goed werkt met een beetje geduld.

De koffie is goed heet en smaakt super! Tot nu toe super tevreden over het algemeen, het is nog even afwachten en uitproberen hoe het apparaat verder in loop der tijd gaat werken. We hebben goed vertrouwen in dat hij ons veel koffie plezier zal leveren!

Pluspunten

• Koffie temperatuur
  • Schoonmaken
  • Scherm
  • Waterreservoir groot
  • Uitneembare melk reservoir

Minpunten

• Groot en lomp
  • App reageerd soms slecht

José van den Brand 28-01-2021

Eenvoudige bediening, met heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Wij zijn erg blij met onze aankoop. Wij hadden hiervoor ook al een Delonghi volautomaat, toch hebben we ook naar andere merken gekeken. Maar de keus viel toch op deze. Een van de redene: de melk afgifte komt door een aparte uitloop. Dit vond ik belangrijk omdat er dan geen melk resten in koffieuitloop komen, die bij niet juiste reiniging kunnen verzuren.

De app werkt heel fijn, en je kunt makelijk de hoeveelheid aanpassen, maar ook het hoeveelheid melk, koffie, schuim, aroma.
En bean adapt bean werkt ook heel makelijk, de maalgraad de hoeveelheid bonen en de temperatuur worden automatisch aangepast aan de bonen.

Pluspunten

• melkafgifte via aparte uitloop
  • makelijk automatisc reinigen melksysteem

Marcel 03-12-2020

Mooie en vooral goed

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Het beste apparaat wat je kan kopen voor een perfect kopje koffie. Lekker warm en de koffie zetter stelt zichzelf in voor de beste smaak

WKSOUL 06-11-2020

Mooi, goede espresso en vele opties

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Op zoek naar een goed espresso apparaat die de barista espresso benaderd en zeer goed is getest. Met het dubbele thermoblock zet je snel een goede latte machiato met de perfecte koffie- en melktemperatuur. Tevens beschikt de PrimaDonna SOUL over een variabele maalunit.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden.
  • Goede espresso. Lekker cappuccino enz.