De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Koffie soort(en)
caffe latte, cappuccino, espresso, koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic op Kieskeurig.nl.

José van den Brand 28-01-2021

Eenvoudige bediening, met heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Wij zijn erg blij met onze aankoop. Wij hadden hiervoor ook al een Delonghi volautomaat, toch hebben we ook naar andere merken gekeken. Maar de keus viel toch op deze. Een van de redene: de melk afgifte komt door een aparte uitloop. Dit vond ik belangrijk omdat er dan geen melk resten in koffieuitloop komen, die bij niet juiste reiniging kunnen verzuren.

De app werkt heel fijn, en je kunt makelijk de hoeveelheid aanpassen, maar ook het hoeveelheid melk, koffie, schuim, aroma.
En bean adapt bean werkt ook heel makelijk, de maalgraad de hoeveelheid bonen en de temperatuur worden automatisch aangepast aan de bonen.

Pluspunten

• melkafgifte via aparte uitloop
  • makelijk automatisc reinigen melksysteem

Marcel 03-12-2020

Mooie en vooral goed

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Het beste apparaat wat je kan kopen voor een perfect kopje koffie. Lekker warm en de koffie zetter stelt zichzelf in voor de beste smaak

WKSOUL 06-11-2020

Mooi, goede espresso en vele opties

Geschreven voor: De'Longhi PrimaDonna ECAM610.55.SB metallic

Op zoek naar een goed espresso apparaat die de barista espresso benaderd en zeer goed is getest. Met het dubbele thermoblock zet je snel een goede latte machiato met de perfecte koffie- en melktemperatuur. Tevens beschikt de PrimaDonna SOUL over een variabele maalunit.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden.
  • Goede espresso. Lekker cappuccino enz.