Jura Impressa J9.3 One Touch TFT - Reviews

espresso machine

slk200 06-05-2014 Product maand in bezit

9,4
Als reactie op de vraag van Emauel123:
We zijn alweer een paar weken verder maar we zijn alleen maar meer enthousiast geworden.
Constante kwaliteit en dan bedoel ik in ons geval, de aanmaak van schuim voor de Latte Macchiato. Het grote voordeel van dit type apparaten tov Nespresso apparaten is natuurlijk de kostprijs per kopje. Wij gebruiken overigens Hema koffie bonen.

slk200 22-04-2014 Product paar dagen in bezit

Als echte Latte Macchiato liefhebbers zijn we deze keer beland bij de Impressa J9.3 van Jura.
Geweldige machine met heel veel instelmogelijkheden voor de smaak waar jij van houdt.
Over elk onderdeel is goed nagedacht. Prachtige schuimvorming, net als de promo filmpjes op Youtube. Ook het design is een lust voor het oog en misstaat niet in de open keuken.
Tja de prijs is niet goedkoop, maar de garantie van 25 maanden en de goede regeling na die periode geven ons een goed gevoel dat wij niet in de steek gelaten worden wanneer er eens wat aan de hand is met het apparaat.

Emanuel123 05-05-2014

Ik heb al jaren lang het nespresso systeem en denk er over deze machine te kopen, is deze machine echt zo goed?