Magimix M 130 - U - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
espresso, ristretto, lungo

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,3

• Slecht

Sterntje 27-07-2013 Product half jaar in bezit

5,6
Wij hebben het Zwarte model. Na ca twee maanden verscheen er roest op de bodem van het water reservoir. Na reclamatie kregen we zonder problemen een nieuw reservoir dat na een aantal maanden ook weer roest ontwikkelde. Mijn klachtenbrief aan Nespresso werd niet beantwoord. Dan maar telefonisch. Volgens de helpdesk medewerker kon die roest qua gezondheid geen kwaad(!?!?)maar dat bevestigen durfde hij niet.Na doordrammen onzerzijds bleek het een bekend probleem te zijn bij dit product. Eind augustus (!!)zou dat probleem opgelost zijn en krijgen wij automatisch een nieuw reservoirtje. Tot die tijd maar weer terug naar de oude vertrouwde Senseo machine (na > 6 jaar gebruik nooit een probleem mee gehad). Dat wij over dit service betoon niet overstromen van enthousiasme moge duidelijk zijn.

water6 28-07-2013

Ook mijn waterreservoir was gaan roesten en ook ik heb een nieuw reservoir gekregen. Toevallig net vanmorgen zag ik dat deze ook weer was gaan roesten ..... as maandag maar weer eens opbellen .....

Ingeborg van der Laan 13-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Nespresso maaimix binnen garantie termijn kapot.

Apparaat binnen garantie periode kapot. 2x laten maken. Werkt nog steeds niet. Stekker moet er en er uit pas dan kan je een kopje koffie maken.
Bij Nespresso wordt er geen gehoor aan gegeven.