Magimix Gran Maestria M400-11335 Platinum platina

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Gran Maestria M400-11335 Platinum platina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Cora 24-10-2016

Mooie vorm

Heerlijk koffie makkelijk schoon te maken. De melk is lekker romig. Ben nog verschillende smaken aan het uitproberen zijn tot nu toe allemaal lekker. Alleen om je koffie kop op te warmen werkt voor mij niet de kopjes van mij zijn te breed.

piepies 28-12-2012

Vandaag 1e dag en ik zal meerdere updates geven. Dit is mijn 2e Nespresso Magimix machine. De 1e is een M100A en deze doet het na enkele jaren nog steeds prima maar ik wilde wat nieuws en mooier.
Ik twijfelde tussen de Latissima EN520 en deze, ik heb besloten om deze te nemen omdat ik denk dat als de melkopschuimer niet geintegreerd is, de machine waarschijnlijk toch minder makkelijk stuk gaat.
Deze Magimix M400 Gran Maestria Silver is een plaatje om te zien in de keuken, groot maar prachtig. De koffie is beduidend warmer dan dat ik gewend was en daar ben ik erg blij mee. Verder is de inhoud van ieder kopje koffie persoonlijk aan te passen in ml. De kopjeswarmer heb ik geprobeerd maar daar heb ik nog geen mening over, tja en de aeroccino is altijd al een perfect apparaatje geweest en die maakt het geheel gewoon af.
Voor een Nespressofan een geweldig apparaat!
Over de duurzaamheid kan ik nog niets vertellen, maar ik heb alle vertrouwen.