Philips Satinelle Prestige BRP586 - Reviews

Aantal snelheden
Afspoelbaar
Bedrijfstijd
40 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRP586 op Kieskeurig.nl.

Lindsy 05-10-2018

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

Ik ben enorm tevreden over het epileerapparaat en de reinniginzgsbortsel. Ze kunnen beide onder water, wat voor mij een groot voordeel is. Het ontharen en reinigen wordt aanzienlijk korter en gemakkelijker. Perfect voor mensen met een drukke agenda. Het mist ook zeker niet in effectiviteit, want het krijgt alle haartje perfect mee. Onder water doet het epileren ook minder pijn, wat dus altijd wel mooi is meegenomen. Op mijn gezicht voel ik direct het verschil tussen ene reiniging met de hand en een reiniging met de borstel. Het is ook klein, dus makkelijk om overal mee naartoe te nemen. Zo mis je nooit een goede reiniging. De beide apparaten liggen heel gemakkelijk in de hand. Kortom ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• kan onder water
  • lange batterijduur
  • handig om mee te nemen
  • efficiënt

Inge 03-10-2018

Fijne produkt

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

Epilator ligt fijn in de hand door de speciale vorm. erg handig met het lampje, Zo zie je goed waar je blijft.
De haartjes worden snel verwijderd enkel bij de wat kortere moet je soms een paar keer meer over gaan. De stukken zijn onderling snel wisselbaar.
De extra hulpstukken zijn een leuke extra:
Scrubben: werkt zijn goed, gladde benen
Pedicure: gladde voetjes
Trimmen: werkt snel en gemakkelijk
Massageopzetstuk: zalig gebruik in de nek

Pluspunten

• Werkt precies

Minpunten

LittleBerrie 02-10-2018

Veelzijdige en precieze epilady, handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

- mooi design, ligt goed in de hand
- veelzijdig gebruik door vele accessoires, koppen verwisselen gaat erg makkelijk en snel
- epileren gaat goed, haartjes blijven weken weg. Natuurlijk niet geheel pijnloos maar wel te verdragen.
- ook fijne haartjes worden uitgetrokken
- aparte gezichtsreiniger werkt heel goed, reinigt op een zachte manier en past binnen de dagelijkse verzorging.

Pluspunten

• mooi design
  • veelzijdig door vele accessoires
  • werkt goed en vlot

Minpunten

• massagekop hapert bij veel druk

Siska 24-09-2018

Prima toestel, valt veel beter uit dan gedacht.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

Even schetsen: ik sta vol blauwe plekken, wondjes en heb dikke (en redelijk lange) zwarte haren op mijn benen. Ik was heel kritisch voor ik het toestel uitprobeerde: ik ga al jaren naar de schoonheidsspecialiste omdat het me niet lukt om mijzelf met te pijnigen als ik wax of een epilady gebruik.
Maar die ene pijnlijke ervaring met een ladyshave jaren geleden, was helemaal niet wat ik ervaarde met dit toestel.
Ok, ontharen blijft pijnlijk, maar met dit toestel gaat het vlot en valt de pijn echt goed mee. Ik was sneller onthaard dan ik had verwacht, en de pijn was niet aangenaam, maar echt wel goed te verdragen. Alleen het geluid is misschien een minpuntje: subtiel ontharen is er niet bij: ik wilde naar een podcast luisteren maar door het lawaai lukte het me niet.
De extra opzetstukken zijn ook leuk: dat borsteltje maakt je huid echt zacht. Mijn vriend wil het constant gebruiken maar hij mag niet van mij :)
Kortom, had ik dit toestel eerde rontdekt, het had me enorm veel geld bespaard die ik jaren heb gegeven aan een schoonheidsspecialiste..

Sarah0703 24-09-2018

Een echte multitasker

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

Ik kreeg de Satinelle Prestige Wet & Dry van Philips om deze te testen.

Het scheerapparaatje is een handig ding en is ideaal voor je intieme zone met bij te werken. Het opzetstukje vond ik iets lastiger om te gebruiken, ik had de indruk dat dit de haren te veel plat drukte waardoor de haren niet werden afgeschoren.

De epilator was voor mij een hele openbaring, ik had een oud exemplaar van een ander merk die niet echt zijn werk deed. De epilator van Philips werkte op mijn benen zeer efficiënt en vrijwel pijnloos! Het ingebouwde lampje zorgt er voor dat je alle haartjes goed ziet staan.
Voor mijn bikinilijn ben ik iets terughoudender, hoewel het apparaat goed zijn ding doet vind ik het toch net iets te pijnlijk om voor een "brazillian" te gaan. De curve die de epilatorkop heeft maakt het ietsje lastiger om bij je bikinilijn alle haartjes te pakken te krijgen, gelukkig zijn er opzetstukjes die dat klusje net iets veiliger en makkelijker maken.
Ik heb de epilator zowel droog als in de douche gebruikt en kan dit laatste zeker aanbevelen!

De voetvijl doet wat een voetvijl moet doen, ik zou enkel nog eens moeten uitzoeken of je de vijlen kan vervangen en of er eventueel ruwere beschikbaar zijn.

De massagekop is voor mij een beetje dubbel, enerzijds
doet hij heel goed zijn ding. Ik gebruik hem op mijn bovenbenen voor en nadat ik mijn anticellulitecreme heb aangebracht en laat mijn vriend hem gebruiken om mijn schouders mee te masseren. Op je kuiten werkt hij ook zeer ontspannend. Anderzijds is hij vrij luid en kan je dus niet spreken van een ontspannende nekmassage. Ook heb ik de juiste hoek nog niet gevonden om mijn eigen nek te masseren.

De scrubborstel is een aangenaam borsteltje om ingegroeide haartjes mee tegen te gaan en om je huid mooi zacht mee te houden. Ook hiervoor ga ik opzoeken of het mogelijk is om nieuwe borstels bij te bestellen (misschien met een andere zachtheid)

Algemeen besluit: ik zou hem zeker aanbevelen! De Satinelle Prestige Wet & Dry bespaart je veel plek aan 5 verschillende apparaten. Het is een zuinig apparaat, je komt een heel eind met 1 oplaadbeurt. Hij kan makkelijk mee in bad of onder de douche waardoor je jezelf thuis lekker kan verwennen met een mini-spa.
Mijn benen zijn zijdezacht en stralen!
Het geluid neem ik er graag bij.

Jolanda35 10-06-2018

Het product is Prima

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRP586

een puntje Je kan er geen accessoires er bij kopen zoals kap voor het gladtrekken van de huid en een kap voor gezicht zone en kap voor de gevoelige zone en massage kap. ik vind dat het er bij moet zit. dan zou hij voor mij Compleet zijn en veder ben ik tevreden over dit product