Philips Satinelle Prestige BRE650 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRE650 op Kieskeurig.nl.

Marjolijn2 10-10-2016

Aanvullende review: ik raad het product toch af

Ter aanvulling op mijn review van 22 juni:
Ik heb toch mijn vorige Braun epilator weer uit de kast gehaald. Deze doet echt meer pijn maar is veel rigoreuzer in het verwijderen van de haartjes. Helaas is het toch 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'.
De Philips epilator trekt de haartjes er lang niet allemaal uit en breekt veel haartjes af. Daarom doet het minder zeer.
Als beginnende epileerder kun je dit apparaat gaan gebruiken maar houdt er dan wel rekening mee dat je langer bezig bent voor 1 been.

Pluspunten

• Comfortabele vormgeving
  • Werkt lang op 1 acculading
  • Lampje

Minpunten

• Breekt veel haartjes af
  • Haalt echt te weinig haartjes weg
  • Te veel onnodige accessoires
  • Kromme kop is onhandig bij oksels

Marjanne 20-11-2016

Fijn product

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Dit is mijn eerste epileer apparaat en hij werkt super! Hij pakt ook goed 'de kleine haartjes' mits deze donker zijn, de lichte blonde haartjes helaas niet. Maar deze zie je ook niet goed op de benen en deze kan je dan nog mooi met de scheerkop verwijderen. De scrubborstel is ook erg fijn. De kleine opzetkapjes gerbruik ik verder niet.

Pluspunten

• Lampje
  • Afspoelbar

Minpunten

• Teveel extra opzetstukken

jmtenhooven 09-11-2016

goed apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

ik heb dit apparaat gekozen om zijn vele mogelijkheden .apparaat ligt goed in de hand en is prettig in het gebruik

Carin75 22-06-2016

Epileren gaat super!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Het epileren gaat heel goed en het wordt mooi glad met deze epilator. Scheren gaat ook goed, maar wordt minder glad dan b.v. nat scheren met een mesje, waardoor je vaker moet scheren. Erg leuk de extra opzetkoppen voor masseren en een borstel. Ik vind het een erg fijn apparaat.

Creabea 29-11-2020

Fijne apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Goed werkend. Alleen het opdrukken voor het gezicht is te hoog waardoor je geen haartjes weg krijgt. Voor de rest ben ik dik tevreden

AG 27-11-2020

Pakt de haartjes niet

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Pakt haartjes bijna niet, ik zou sneller klaar zijn met pincet.. ik had een hele oude goedkoope philips hiervoor en die was beter.2 sterren omdat het mooi is

Charlie84 20-11-2020

Niet zo’n geweldige epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Pakt de haartjes zeer slecht. Je haartjes moet lang zijn wilt hij ze pakken, en dan nog moet je even de epilator erop houden en bewegen om te laten pakken. De massage is lekker maar kocht hem voor de epilator. Maar die valt tegen. Ben ruim half uur bezig voor 2 onderbenen en dan misschien net de helft aan haartjes gepakt. Ligt wel lekker in de hand en is draadloos. Laadt snel op.

Zalwel 23-10-2020

Ben zeer tevreden met de Satinelle van Philips

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Met de Philips Satinelle Prestige Wet & Dry-epileerapparaat trek je bijna pijnloos je haartjes van je benen, armen en gezicht, ook heel handig dat het oplaadbaar is en makkelijk mee te nemen op vakantie.

Bibi5 03-10-2020

Handig in gebruikt haalt de haren goed weg

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Perfect formaat en ligt goed in de hand. De opzetstukken gebruik ik zelf (nog) niet om te epileren want zonder werkt het ook erg goed, en mn huid is niet zo gevoelig. Het opzetstuk met de massage rollers is ook echt super fijn vooral na het sporten!

Joly5 05-08-2020

Snoerloos epileren

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Epileert gemakkelijk. Goed met lichtje op kop. Snoerloos indien opgeladen heel makkelijk. Mag ook nat gebruikt worden maar nog niet uitgetest. Bijgeleverde pincet met lampje ook handig om de wenkbrauwen te epileren.

Tester 77 04-08-2020

Voldoet niet aan verwachting

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Scheert niet alle haartjes weg, dus toch nog aan de slag met scheermesje. Veel ingegroeide haren na gebruik . Nat beter te gebruiken dan droog. Voor deze prijs mag je meer verwachten

Cin013 28-07-2020

Pas adapté pour certaines zones plus petites

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

la tête étroite prévue pour les zones délicates et du visage n'est pas adaptée. Le fait qu'elle soit courbée et que la zone d'épilateur se trouve dans le creux empêche une épilation à certains endroits plus difficiles d'accès. L'ayant acheté en grande partie pour cette fonctionnalité, je regrette mon achat.

Sarakee 27-07-2020

Épilateur

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Super produit les accessoires sont très pratiques juste qu il faut passe plusieurs fois l l'épilateur pour vraiment bien avoir ts les poils ces un peu dommage

Biekewieke 28-05-2020

Beste apparaat ooit

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Dit is mijn tweede Santinelle en kan het iedereen aanbevelen Is voor alle lichaamsdelen zelfs voor de meest intieme delen Voor mij het product vd eeuw Brigitte

Anoniem 23-05-2020

Het is een mooi apparaat maar daar blijft het bij

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Een mooi en fijn in de hand liggend apparaat .Maar oh wat een teleurstelling . Met mijn vorige lady shave waren mijn beenharen zo weg ,bij dit apparaat helemaal niet ,ik erger me dat ik zovaak erover moet gaan en telkens nog die haartjes zie..hard duwen of zachtjes ,niets veranderd ,het apparaat doet zijn werk niet .Ook de borstel voor het gelaat is echt wel hard en stijf ... Goed om je gelaat te kwetsen .

Skippy2310 05-03-2020

het product is licht.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Stond eerst wat sceptisch tegenover een nieuwe epilator ik dacht die eerste die uitgekomen waren zijn de beste.
Tot ik het gebruikte ik dacht zo licht.
De kop super interessant deze loop wat gebogen dat hij dichter tegen het lichaam de kleine haartjes kan meenemen.
Ook het led licht is handig.
Ook de gezichtsborstel is leuk.
Het product is voor mij geslaagd.

Marleenv88 02-01-2020

Mooi design, matig apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Mooi design, veel opzetstukken. Borsteltje en massage opzetstukken doen zijn werk. Groot pluspunt is dat het apparaat ook onder de douche gebruikt kan worden.

Groot minpunt is dat het apparaat niet goed epileert. De kortere haren laat hij gewoon zitten. Ook als je er meerdere keren overheen gaat. Zo heb je dus nooit gladde benen als resultaat en duurt het epileren letterlijk uren. Spijt van mijn aankoop...!

Smit H. 16-10-2019

Niet echt mijn ding.

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

Ik ging af op wat gebruikers schreven. Echter alle info staat op giga vellen papier, wat bij het uitpakken tevoorschijn komt. Tekeningen erbij als uitleg, i.p.v. foto's van het apparaat zelf. Het had handig geweest om dit alles in een boekje te laten verschijnen, zo ook een tasje erbij om het te vervoeren of op te bergen.Het scheert niet in één keer glad. Weet dat het pijnlijker is dan met een mesje scheren.Ik weet niet wat ik hiermee moet.

Hendrix 05-07-2019

Het leek een upgrade..

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie concept, met fijne accessoires. De trim kam en borsteltje zijn heel handig en ik gebruik het wel vaker. Het epileer apparaat ziet er mooi uit en ligt lekker in mijn hand. De werking van het apparaat valt tegen. Na 5/6 keer over hetzelfde gebied te gaan lukt het niet om alle haartjes te pakken. Langer of korter haartjes maakt geen verschil. Ook merk ik dat er veel haartjes afbreken waardoor ik stoppels kreeg. Jammer.

Rossum 18-06-2019

Fijn product met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips Satinelle Prestige BRE650

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot op heden gebruikte ik altijd een scheermes. Helaas heeft dit ertoe geleid dat ik veelvuldig moest scheren en ook vaak bultjes kreeg na afloop van het scheren. Vanwege dit, en in de hoop dat de haartjes langer weg zouden blijven met een epileer apparaat, heb ik de Philips Satinelle Prestige geprobeerd. Ik ben erg te spreken over het apparaat. Ik heb na afloop van het epileren, geen last van bultjes en daarnaast blijven mijn haartjes langere tijd weg. Ook pakt het apparaat goed 'de kleine haartjes' mee mits deze donker zijn, de lichte blonde haartjes helaas niet. De scrubborstel is ook erg fijn. De kleine opzetkapjes gerbruik ik verder niet.