Philips Satinelle Advanced BRE650/00 - Reviews

40 min.
Oplaadtijd
2 uur

Modres 17-07-2016 Product maand in bezit

Fijn product, ook voor korte haartjes

Super fijn apparaat, met veel extra accessoires die makkelijk te verwisselen zijn. De kleine accessoires blijven wel niet altijd even goed zitten. Kleine haartjes worden verwijderd, en het toestel ligt goed in de hand.

Liesvan88 04-07-2016 Product maand in bezit

Goed maar niet 100% glad

Deze epiltor werkt goed, hij is makkelijk in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Helaas geeft hij geen 100% glad resultaat.

NickyBS 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne epilator met veel extra's

Erg fijne epilator, onder de kraan af te wassen en draadloos. Erg fijn! Komt met veel extra's, deze zal ik niet allemaal gebruiken, maar toch leuk dat ze erbij zitten. De keramische schijven hebben erg veel grip.
Oofijn dat hij niet veel geluid maakt en draadloos is.

Eva 26-06-2016 Product maand in bezit

Veel mogelijkheden

Ik heb deze epilady nu enkele weken in bezit. Voorheen epileerde ik jarenlang met Braun. Het apparaat ligt fijn in de hand en is lekker compact. Het vermogen van Braun is beter en ik heb het idee dat Braun efficiënter epileert. Nu moet ik zeggen dat ik liever een epilady heb op het stroomnet dan op batterij omdat ik het idee heb dat deze beter functioneert op langere termijn. Er zitten heel veel opzetaccessoires bij (die ik persoonlijk niet gebruik). Om je oksels te epileren vind ik dit design handiger dan de Braun epilady.

Marjolijn2 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed voor een beginner

Na 3 keer de Satinelle epilator te hebben gebruikt kan ik zeggen dat deze pijnlozer werkt dan de Braun Silk-Epil die ik had.
Ik vind het echt een mega-verschil qua pijn en dat had ik niet verwacht.
De Philips Satinelle is minder rigoreus met het verwijderen van de kleinste haartjes en dus duurt het langer voordat alle haartjes weg zijn. Maar hij haalt niet alle haartjes weg helaas. De Braun presteert daar beter in (maar doet echt meer pijn).
De holte in de kop van het Satinelle apparaat is onhandig voor onder de oksels. Van mij had die kromming niet gehoeven, liever een platte kop.
Doordat het epileren zo goed als pijnloos gaat in vergelijking met de Braun vind ik het een goed apparaat en beveel ik het ook zeker aan. Neem echter wel de tijd voor het epileren.
De Wet en Dry functie is geweldig, onder de douche is het een fluitje van een cent en weer een aantal dagen haarvrij. Mijn oksels epileer ik 2-3 keer in de week. Mijn benen hoeven gelukkig niet zo vaak.
De 8 accessoires die er bij zitten gebruik ik lang niet allemaal. Ik vind het teveel van het goede.
De scrub borstel gebruik ik voor mijn gezicht (is niet aanbevolen in de gebruiksaanwijzing) en de scheerkop met trim-opzetstuk werkt uitstekend voor mijn bikinilijn.
Het massagehoofd heb ik 1 keer getest maar jeetje wat maakt dat een lawaai! Wel fijn voor als je nek vast zit maar ontspannen is het dan niet door het lawaai.
De overige opzetstukjes voor ontharen in je gezicht heb ik niet gebruikt, dan gebruik ik liever een normale pincet.
Voor mijn benen gebruik ik het opzetstukje om de huid strak te trekken. Dit werkt goed voor grote oppervlakken maar niet voor onder je oksels.
Samengevat: vrijwel pijnloos maar haalt 90% van de haartjes weg en dat vind ik niet goed genoeg.

Carin75 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Epileren gaat super!

Het epileren gaat heel goed en het wordt mooi glad met deze epilator. Scheren gaat ook goed, maar wordt minder glad dan b.v. nat scheren met een mesje, waardoor je vaker moet scheren. Erg leuk de extra opzetkoppen voor masseren en een borstel. Ik vind het een erg fijn apparaat.

whizzygirl 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Meer min dan pluspunten

Persoonlijk vind ik deze epilator erg tegenvallen. Toen ik hem binnenkreeg had ik hoge verwachten. Mooi design en vele hulpstukken. Meteen aan de oplader gegooid en opladen was snel gebeurd. Meteen in gebruik genomen. Hij ligt lekker in de hand. Echter vind ik het vermogen en de snelheid tegenvallen. Nog een persoonlijk minpunt vind ik de bediening. Hij begint op de hoogste snelheid. Die kan je nog 1 stand lager zetten. Wil je hem dan echter weer sneller hebben gaat die eerst uit.
De massageborstel is erg fijn. Echte de precisie stukken blijven er niet goed opzitten. Deze zitten erg los, klemmen niet echt en vallen er daardoor ook snel weer af.
In vergelijking met mijn andere epilator is deze een stuk minder. De haren worden niet goed meegenomen. Wellicht omdat de grijpertjes allemaal op een hoogte zitten?
Nog een nadeel is dat je de kop niet uit elkaar kunt halen. Zo kan je niet zien of er toch niet nog ergens haren blijven zitten, dat vind ik niet echt hygiënisch.
Tip: nat is hij makkelijker in gebruik. Dan bedoel ik niet alleen met water maar even het lichaamsdeel insmeren met zeep. Hij glijd dan makkelijker en naar mijn mening epileert die dan een stuk beter.

Ineke Hendriks 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig product

Ik ben blij met de veelzijdigheid van het product, je kunt er zowel met scheren als epileren. Daarnaast ook masseren of je gezicht reinigen. Een waardevolle aanvulling zou naar mijn idee zijn om ook nog een opzetstuk toe te voegen voor het verwijderen van eelt.

Xenia1881 17-06-2016 Product paar weken in bezit

pijnloos en gemakkelijk epileren en scheren

Als je wil pijnloos en gemakkelijk epileren en scheren, moet je dit apparaat aanschaffen. In totaal kijg je 8 verschilende opzetstukken voor epileren, scheren, massage en exfolieren. Het apparaat heef 2 snelheden en een lampje voor gemakkelijk gebruik. Je kan zoveel benen, bikinilijn, oksels en ook je gezicht behandelen. Het apparaat heeft een moderne design, subtielen kleuren en ook een ruim tasje voor gemakkelijk opbergen. Je kan dit apparaat ook in de douche gebruiken. Het wordt heel snel opgeladen en je kan het snoerloos gebruiken gedurende 40 minuten. Ook zit er een borsteltje in voor het schoonmaken.

peggyvissers 15-06-2016 Product maand in bezit

gemakkelijk en veel mogelijkheden

Het apparaat is heel erg gemakkelijk in gebruik. Het begint al met het opladen van de batterij, die erg snel vol is en dan ook nog eens lang mee gaat voordat deze weer opgeladen dient te worden. Er zitten 2 snelheden op het apparaat en wat al helemaal fijn is is dat er een lampje bij de scheerkop zit, zodat je de haren goed ziet zitten. Het epileren is minder pijnlijk dan bij sommige andere apparaten. Wel blijven er soms toch nog wat haren achter, die om een of andere reden niet door het apparaat worden verwijdert. Dan nog de extra opties die er bij zitten zoals een massage en scrub borstel. Wel leuk en fijn om eens te proberen. Vooral om dat bij een ander te proberen, Oost het heerlijk is om je rug te laten masseren. Ook onder de douche te gebruiken. Helaas maakt het apparaat best veel geluid. Maar het werkt goed.

mmed 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader als je twijfelt om over te stappen

Eerdere ervaring om te epileren was geen succes: pijnlijk, duurde lang, apparaat had een snoer, enz. Toen ik de kans kreeg om de Satinelle Wet&Dry epilator te proberen, aarzelde ik geen moment! Wat is dit een fijn apparaat en het is echt veel minder pijnlijk dan ik dacht. Sommige stukjes, bijvoorbeeld rond mijn enkels en oksels, zijn natuurlijk wat gevoeliger dan mijn benen. Maar omdat het apparaat zo snel en grondig te werk gaat, want het pakt zelfs hele korte en kleine haartjes mee, is het uiteindelijk veel minder gedoe dan elke keer scheren! Het resultaat is een zachte en gladde huid, ben benieuwd wanneer ik voor de eerste keer weer moet ‘bijwerken’, maar vooralsnog ben ik erg tevreden en zou ik de Satinelle aanraden als je twijfelt om de overstap te maken van scheren naar epileren.

Gemma 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden én een lampje waardoor je minder haren mist!

Ik heb deze epilator pas een kleine tijd in bezit, maar ondanks dat ik nog weinig had om te epileren (Ik had het enkele dagen daarvoor nog geëpileerd en er komt bij mij niet veel haar meer terug) stond ik te springen om de epilator te proberen. Daar waar ik al geen haar meer had naar mijn gevoel, kreeg deze epilator het voor elkaar om toch nog haren eruit te trekken! De vele extra opties zijn erg leuk, al zijn ze niet allemaal zo goed als gehoopt. Het lichtje is echt super, maar het is jammer dat je hem niet aan kunt zetten zonder dat de epilator draait (Als je denkt dat de haren weg zijn en je hangt hem er boven schrik je meer van de pijn dan dat je dit verwacht). Het borsteltje dacht ik dat vooral voor een milde scrub was, maar daar was hij te zacht voor (Helaas!) De massage kop is denk ik vooral fijn als je hem bij iemand anders tijdens een massage gebruikt. De scheerkop heb ik nog niet kunnen proberen, maar ziet er decent uit.

Al met al doet hij zeker wat hij moet doen als epilator en daarbij zitten er een paar extra's bij!

ashleyp 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn beginnersapparaat en veel accesoires

Ik had voorheen een staandaard epilady van een ander merk. Die kon vrij pijnlijk zijn maar deed zijn werk goed. Nu dit apparaat in bezit en een groot verschil qua gevoel en gemak. Het ligt makkelijk in de hand en is een stuk minder pijnlijk.
Wel moet ik bekennen dat het resultaat niet optimaal is. Achteraf zie ik vaak toch nog dat hij niet alle haartjes mee pakt en vooral kleine haartjes (die hij juist beweert te kunnen pakken) worden niet mee genomen.
In het geheel genomen toch een fijn apparaat vooral omdat deze een stuk minder pijnlijk is. Overigens is de bijgeleverde massagekop erg fijn en kan dit apparaat snoerloos en onder het water worden gebruikt.

LoesjeLuca 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig !!!

Heerlijk apparaat! Voor ervaren gebruikers een vrijwel pijnloze epileerbeurt! Fijn dat er een massage kop bij zit. Zodat je deze in combinatie met een huidverstevigende crème prima kunt gebruiken voor huidverbetering bij cellulitis bijvoorbeeld van de bovenbenen. Ben zelf ook fan van de reinigingskop. Onder de douche je gezicht reinigen en scrubben geeft een heerlijk frisse ervaring! Zou willen dat ik mijn " antieke" Braun epilator veel eerder had vervangen.

Winnie 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal, door veel mogelijkheden.

Nog niet eerder een dergelijk apparaat gebruikt. Mijn eerste aankoop en spijt dat ik dit niet jaren eerder heb gedaan. Geen gehannes meer!

Judith 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product, mooie vormgeving

De epilator ligt prettig in de hand en epileert vrijwel pijnloos. Je moet de epilator alleen wel hard aandrukken op de huid, maar daar is aan te wennen.

Yeimy Minguel 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer blij met Philips

Deze BRE650/00 heeft een mooi vorm,veel gebruiksmogelijkheden en top merk en een goede prijs.
Ik zal altijd voor Philips kiezen.