Philips Satinelle Advanced BRE630 - Reviews

Bedrijfstijd
40 min.
Oplaadtijd
2 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

Grietje 23-06-2017

Top epileerset

Het is makkelijk in de hand voor onder de douche. Niet duur en toch goed. Heb al eerder een epileerset van een ander merk gehad maar deze is overtreffend.

Inge81 27-08-2016

Spijt van de aankoop

Heb deze gekocht in juli omdat mijn oude (geen Philips) na 10 jaar wel een keer aan vervanging toe was. Ik heb nu 3 keer een poging gedaan om hem te gebruiken, maar van ellende de oude toch gepakt omdat die WEL alle haartjes (lang of kort) pakte.
Ik ben het ding echt beu en heb van ellende weer een andere gekocht (niet van Philips). Geen woorden die op een nette manier kunnen beschrijven hoe ik dit apparaat vind... gewoon triest!
10 keer over het zelfde haartje heen voordat het apparaat het pakt en ik overdrijf niet. Heb het zelfs gefilmd omdat mensen het niet geloofde. En d9t nog maar 1 van de klachten die ik heb.
Ik had de reviews eerder moeten lezen, maar wie verwacht dat zo'n apparaat zo slecht kan presteren.
Echt teleurgesteld! Hij gaat zo de prullenbak in.
Mvg inge

Bianca78 26-07-2016

Mooi, snoerloos maar helaas niet krachtig

Mooi design, vormgeving helaas niet op alle plekken even praktisch. Oksels zijn een uitdaging. Geeft uitslag,ingegroeide haren, breekt haren af en je moet tig keer over dezelfde plek. Snoerloos is handig. Zou hem omruilen als dat kon. Zonde van mijn geld. Wat heb je aan zoveel plukrotaties als hij de haartjes toch niet pakt

janssen1976 07-07-2016

goed genoeg

Ik heb samen met vriendinnen deze super fijne Philips epilader mogen uitproberen. Zowel onder de douche als droog werkt hij goed. Wel heb ik de ervaring mogen hebben dat ik twee keer over mijn benen heen moest. Oksel en schaamstreek is een no go met dit apparaat mits je een hoge pijngrens hebt. Maar onze beentjes zijn allemaal weer heerlijk glad! Bedankt dat wij deze hebben mogen testen!

Dainichi 04-07-2016

Pijnloos maar niet altijd efficiënt

Voor zover epilators gaan... Zo goed als pijnloos. Handig lampje, verrassend praktisch. Wel slecht in het oppikken van kleine, dunne haartjes... Maar nog steeds veruit de beste epilator die ik ooit gehad heb

KP 04-07-2016

Mooi voor het oog

6,8
Het design van dit product is prachtig. Deze ligt ook lekker in je hand en is daarom goed om te gebruiken. Een groot pluspunt is dat het zowel nat als droog te gebruiken is. Slecht omgevingslicht maakt niet uit door het lampje wat op het product zit. Het enige wat mij tegenvalt is het gewenste resultaat. Ik moet te vaak over een plek om de haartjes te verwijderen. Voorheen gebruikte in een zelfde soort product van een ander merk die de haartjes veel beter en sneller verwijderde. Als dat met de Philips variant ook was geweest had ik deze zeker aangeraden. Helaas is dat niet het geval.

KdeP 04-07-2016

Mooi design maar helaas minder resultaat

Het design van de Satinelle is prachtig. Deze ligt ook lekker in je hand. Het lampje op het apparaat is een goede toevoeging wanneer je geen goed licht hebt. Het is jammer dat je meerdere keren over dezelfde plek moet om het gewenste resultaat te krijgen. Hierdoor duurt het te lang. Wanneer je de haartjes sneller kan verwijderen zou ik dit product zeker aanraden. Dit is nu helaas niet het geval.

Demmy 02-07-2016

Super slecht

Deze epilatie ziet er mooi uit leuke kopstukjes maar daar is ook alles mee gezegd.
Hij haald niet alle haren weg en ik krijg er verstopte haarzakjes van

Adriane 28-06-2016

Handig in gebruik, kleine 'flaws'

Het is een zeer handig en gemakkelijk epilator, doordat je het snoerloos tijdens het douchen kunt gebruiken. Ook zijn de verschillende opzetstukjes voor elk lichaamsdeel erg handig en fijn in gebruik. Wel is het door de 'gebogen' vorm wat onhandig in gebruik, zoals bij de oksels.

MoontjeHK 25-06-2016

Vormgeving is beter dan de prestatie

5,2
Via Insiders heb ik dit product getest, dit is mijn review:
Mooie vormgeving, ligt lekker in de hand.
De rond van de kop is alleen te rond en daardoor maakt het wat lastiger om een oppervlak goed te ontharen.
Het apparaat is ook niet erg kracht, dat maakt 'm langzamer en haalt ook niet alle haartjes weg.

testertje 25-06-2016

heerlijk product!

zo ideaal dat het onder de douche te gebruiken is! en het ligt geweldig in de hand! bovendien zijn het mooie vrouwelijke kleuren.

Samantha31 24-06-2016

Erg tevreden!

Na een aantal jaar toch maar mijn oude epilator ingeruild voor deze nieuwe. Geen seconde spijt van gehad! Erg gemakkelijk in gebruik, pijnloos en erg nauwkeurig. Zelfs de kleinste haartjes worden verwijderd. Zelfs meegenomen tijdens de vakantie, voor het geval dat... Na twee weken wel m'n benen wat bij moeten werken, maar dat is voor mij prima. Tussendoor heb ik t apparaat niet opnieuw op hoeven laden. Ik heb de speciale opzetstukken nog niet gebruikt, dat komt misschien nog. Ik ben Erg tevreden!

Desireevw 24-06-2016

Werkt niet

Ik gebruikte hiervoor een epilady van een ander merk, waar ik heel tevreden over ben. Hier zaten alleen heel weinig opties op. Deze heeft veel opties, qua standen, een lady shave en kan onder de douche worden gebruikt. Het duurt heel lang voor het apparaat een haartje te pakken heeft. Waar ik met het oude apparaat in zo'n 15 minuutjes (ligt aan hoelang ik niet gedaan heb) klaar ben, duurt het met dit apparaat zeker 45 minuten en dan zitten de kortste haartjes er nog. Niet fijn.

Miellaa 23-06-2016

Goed apparaat

Scheer goed en epileert goed,
Jammer dat hij alleen draadloos kan
Ook erg handig voor onder de douche
Gewoon een goed apparaat die fijn in de hand ligt
En zn werk goed doet!!

Anna 23-06-2016

Mooi apparaat, pijnloos epileren van de benen

Het apparaat ziet er mooi uit en ligt prettig in de hand. Wat ik fijn vind, is dat het snoerloos werkt.
Toen ik het apparaat de eerste keer gebruikte, was ik verbaasd, het motortje loopt langzamer dan ik gewend ben. Daardoor ben ik veel langer met mijn benen bezig. Van mij had hij dus krachtiger gemogen.

Het apparaat pakt niet meteen alle haartjes, soms moet ik meerdere keren over een haartje gaan voor deze wordt meegenomen en soms lukt het helemaal niet.

Haren blijven niet lang weg, ik moet nu vaker aan de slag dan met mijn vorige apparaat.

Ik gebruik het alleen droog, voor mijn benen en oksels. De vorm en de grote scheerkop zijn handig voor de benen. Helaas is de vorm minder handig voor de oksels.

Ookal epileer ik al jaren, toch had ik na het gebruik huidirritatie. Het is wel pijnloos.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

AnkeH 23-06-2016

Fijn en makkelijk apparaat

Het epileergedeelte is erg fijn en bijna pijnloos. Het kan zowel droog als nat (onder de douche) mijn voorkeur gaat uit naar droog, het effect is dan beter. Zachte en korte haartjes gaan iets lastiger mee. Voordeel is dat het bijna pijnloos is en makkelijk zonder draad/ snoer.
Het scheergedeelte kan makkelijk droog en nat. Je krijgt er verschillend stukjes bij voor de verschillende zones.
Scheren is iets meer werk dan met een scheermesje.

Gerritsen 22-06-2016

Werkt goed

Ik heb hem nu 2x gebruikt 1x droog en 1x in bad maar hij pakt niet alle haartjes je moet vaak over hetzelfde stukje huid gaan verder werkt die perfect ligt lekker in de hand

Germaine 19-06-2016

Review Philips Satinelle Advanced BRE630/00

De Philips Satinelle Advanced ziet er leuk uit en is mooi vormgegeven. Het apparaat laadt snel op en is zowel nat als droog te gebruiken. Omdat ik bijna elke dag sport is het voor mij belangrijk om er altijd verzorgd uit te zien. Ik onthaar mijn onder benen, oksels en bikinilijn. Door het lampje is goed te zien of alle haren worden meegenomen. Ik heb gemerkt dat ik soms meerdere keren over een haartje moet gaan voor deze wordt meegenomen en soms lukt het helemaal niet om een haartje te laten meenemen. Helaas is mijn pincet dus niet werkloos. Het apparaat heeft wat moeite met de haartjes op mijn knieën en het lukt me nog niet om mijn oksels volledig haarloos te krijgen door de vorm van de Satinelle De opzetstukken zijn handig, maar blijven niet altijd goed zitten. Het is fijn dat er een scheerhoofd en trimkam bij zit die ik gebruik voor het overige lichaamshaar. Ik heb totaal geen last van huidirritatie en vindt de prijs/kwaliteit verhouding goed.

Babybecca 17-06-2016

Beter dan oude apparaat

Ik heb nu de epilator 2 x gebruikt. Het is een fijn apparaat voor ontharen van benen en oksels. Het epileren is minder pijnlijk In vergelijking met mijn oude apparaat van meer dan 15 jaar oud. Heb je nog een oude epilator dan is het zeker de moeite waard om deze te vervangen. Je gebruikt het apparaat snoerloos, het laadt in 1,5 uur op. Verder maakt het minder lawaai dan mijn oude apparaat, en speciaal aan dit apparaat is dat er een lichtje op zit zodat je de haartjes goed kan zien.

Minder vind ik aan het apparaat dat het epilatorgedeelte wat aan de binnenkant zit waardoor ik op sommige plekken moeilijk bijkom of het product maar op 1 manier kan gebruiken (1 richting op) maar dit kan ook een kwestie van gewenning zijn denk ik. Verder worden niet alle haartjes gepakt, maar dit was bij mijn oude apparaat ook zo. De accessoires die erbij zitten (scheerkop, gevoelige zones, massageroller) heb ik niet nodig, en het scheelt misschien in prijs als deze worden weggelaten. Daarnaast vind ik ook dat het tasje wat erbij zat wel wat luxer zou mogen gezien de prijs van het apparaat.

Roussia 17-06-2016

Handige epilator

De Philips Satinelle BR630 is mooi vormgegeven en licht prettig in de hand. Het apparaat houdt erg makkelijk vast tijdens het epileren. Met een handig trimhoofd om de haartjes op een goede lengte voor het epileren te krijgen. Het apparaat heeft 2 snelheden en een handig smartlight. Ik zou geen epilator meer zonder smartlight willen hebben, je ziet het zoveel beter. Het apparaat is droog en nat te gebruiken. Droog epileren heeft wel mijn voorkeur. De power van het apparaat valt mij een beetje tegen, van mij had hij iets krachtiger gemogen. De haartjes worden goed weggehaald, alleen de zachtere haartjes worden wel eens niet goed gepakt waardoor je er nog een keer overheen moet. Met de Philips Satinelle is het echt pijnloos epileren op de benen! De oksels en bikinilijn zijn iets gevoeliger. Ik heb helemaal geen last van irritaties! Het is ideaal dat het apparaat draadloos te gebruiken is, de batterij gaat erg lang mee. Al met al een prachtige en handige epilator!