Braun Silk-épil 5 5-531 Wet & Dry - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Draaiend hoofd

Ivonne L 03-04-2018

Makkelijk in gebruik, bijna pijnloos ontharen

Dit product heb ik thuis gestuurd gekregen om te testen. Ook als ik dit niet gekregen had had ik deze waarschijnlijk zelf gekocht. Ik vind het fijn dat het apparaat een flexibele kop heeft, waardoor de meeste haartjes meegenomen worden in de eerste keer. Wat verder zeer handig is dat er twee verschillende standen opzitten en dat je het apparaat onder de douche of in bad kan gebruiken. Dit laatste zorgt ervoor dat als je haartjes al soepel zijn je deze er sneller en makkelijk en pijnlozer uithaalt. Voor mij is dit het ideale apparaat!

Pluspunten

• Te gebruiken onder de douche of in bad
  • Flexibele kop
  • Twee verschillende standen

MarjanvN 02-04-2018

Doet zijn werk goed, maar blijft gevoelig

Met de Braun Silk épil epileer je de huid van je benen, oksels en bikinizone. Epileren is nooit pijnloos, dus ook niet met deze Braun. Na enkele weken in gebruik raak je wel aan het gevoel gewend. Het helpt op een natte huid te epileren, dat is minder gevoelig. De Silk épil doet wel waar je m voor in huis hebt: hij epileert goed, en daar gingen we voor: gladde benen en oksels! Het apparaat ligt goed in de hand en laadt snel op. Ik ben blij dat ik m gratis heb mogen testen want na regelmatig gebruik overtuigt het product pas goed!

Pluspunten

• ook draadloos te gebruiken
  • laadt snel op
  • doet zijn werk goed

Minpunten

• blijft gevoelig voor de huid
  • geen opbergetui

Suzanne S. 30-12-2017

Erg tevreden

Ik ontving de Braun Silk épil 5-531 gratis om te testen.
Nadat ik ruim een maand geleden de epilator ontving om te testen, schrijf ik nu een review over hoe deze mij bevalt.
De inhoud van de doos bevat de epilator, een oplader, een ander opzetstukje, een pincet met verlichting en een schoonmaakborsteltje.
De epilator heeft twee verschillende snelheidsstanden waarop hij gezet kan worden. Normale snelheid of extra snel. Zelf vond ik de normale snelheid prima. De epilator haalt grondig de haartjes weg en ik heb zelf het idee dat er weinig tot geen haartjes achterblijven.
De accu van de Silk épil gaat ook lang mee.
Na een maand gebruiken ben ik erg tevreden over de Braun Silk épil 5-531

Kathleen24 28-12-2017

Super dat het draadloos is en ook onder de douche kan!

Ik heb deze epilator gratis ontvangen om te testen. In het verleden had ik reeds andere epilators van Braun. Eén van de grootste voordelen van dit model vind ik dat het draadloos is en je het zowel nat als droog kan gebruiken. Doordat het draadloos is zit je niet vast aan het stopcontact en kan je overal net wat beter aan. Het epileren is veel minder pijnlijk dan met de vorige modellen die ik had. Een mogelijks nadeel is dat het op mijn benen niet altijd even goed werkt, ik heb heel licht en dun haar op mijn benen waardoor de epilator hier precies een minder goede grip op heeft.

Pluspunten

• Draadloos
  • Nat en droog
  • Goede accuduur

Minpunten

• Minder goede grip op lichte haren

Charlotte L 21-11-2017

Gebruiskvriendlijk

Ik heb de epilator ontvangen en was heel nieuwsgierig en benieuwd om hem te gebruiken. Ik had nog nooit eerder een scheerapparaat gebruikt, maar het was geen aangename ervaring, auw! Het is eerder pijnlijk. Het apparaat is wel gebruiksvriendelijk, maar niet voor mij jammergenoeg.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• pijnlijk