Philips SatinPerfect HP6583 - Reviews

Best Reviewed juni 2015
Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tanya 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voelt glad aan, maar verwijderd niet alle haartjes. Ik epileer al minstens 15 jaar maar mijn oude (10 jaar in gebruik gehad) geeft hetzelfde resultaat en had betere resultaten verwacht. Maar ben niet ontevreden.

Wilma 21-10-2015 Product paar weken in bezit

Nadat mijn oude ladyshave kapot was gegaan heb ik de keus gemaakt voor een epilator. Ik heb eerst reviews gelezen en ik moet zeggen dat ik me toen afvroeg of ik dat wel wilde, zeker na alle verhalen over de pijn. Ik vindt het erg meevallen. Natuurlijk is het wel wat gevoelig maar het resultaat is geweldig. Ik kan het zeker aanraden. Voor de gevoeliger plekken kun je ook prima het opzetstuk voor het scheren gebruiken. Ik ben er erg tevreden over en kan het echt aanraden.

Alena29 05-08-2015

Een mooie, maar vooral een goede epileerapparaat

Ik ben heel erg blij met dit epileerapparaat!
Aangezien ik een snelle haargroei heb, moet ik dagelijk scheren. Daarom gebruik ik graag een epileerapparaat, zodat mijn haren minder snel groeien en ik er dus niet iedere dag mee bezig ben.
De satinperfect epileerapparaat voldoet aan al mijn wensen. Het epileren is goed te doen, vooral ook omdat je het apparaat in bad kan gebruiken en het epileren daarom minder pijnlijk is. Ik gebruik ook graag de opzetstuk om de huid strak te trekken, waardoor ik nog minder pijn ervaar. Het epileren wordt, nadat je het vaker doet, steeds minder pijnlijk. De andere opzetstukken en het pincet werken ook prima. De opzetstuk voor mijn bikini lijn vind ik ook erg prettig. Ik merk ook dat ik geen last heb van ingegroeide haartjes meer. Mijn benen zijn na het epileren erg glad en dat is nu al een aantal dagen het geval. Voor mij is het dus erg prettig dat ik niet meer iedere dag hoef te scheren. Het epileren gaat net zo snel en is net zo makkelijk als je aan de pijn gewend bent. Het pincet is erg fijn en ook heel handig, aangezien er een lichtje bij zit.

San29 05-08-2015

Top!

Fijne epilator, zowel de grote als kleine precisie epilator. Mijn beenhaar is lastig, erg dun en fijn, maar oksels en bikinilijn gaat erg goed. De eerste keer is pijnlijk maar went snel. Beter dan scheren!

KaatjeZ 04-08-2015 Product maand in bezit

Mooi design, handig in gebruik.
Hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen.

Persoonlijk vind ik het epileren eg pijnlijk!

Karin1986 04-08-2015

Mooi design, handig in gebruik..

Design van de epilator is mooi. Ziet er erg vrouwelijk uit.
Het apparaat is handig in gebruik, de hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen.

Persoonlijk vind ik het epileren erg pijnlijk.

Naomitd 03-08-2015

Handig in gebruik, draadloos, snel

In het begin had ik wat moeite om het aan te krijgen en de hulpstukjes te wisselen (waar moet je nou op drukken?), maar toen die eenmaal aan was, ging het apparaatje als een speer. De eerst keer sinds lange tijd weer geepileerd, dus het was een hele klus. Fijn dat het draadloos is en dat je het in het bad kunt gebruiken. De haartjes van mijn benen pakt het niet zo goed, toch te fijne haartjes denk ik. In de schaamstreek gaat het beter. Razendsnel en goed. Echter toch ook wel gebroken haartjes zodat die als zwarte stoppels en ingegroeid binnen een paar dagen weer terug komen.

Al met al eindelijk wel een apparaat waar ik lekker vrij mee ben, handzaam, zeker vanwege het kleine tasjes met alle accesoires. Het pincetje is ook leuk erbij. Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik de hulpstukjes niet gebruik. Het idee is goed, maar het werkt niet echt. En in de schaamstreek wil ik het gewoon ook lekker snel doen.

egnig 03-08-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb sinds kort deze epilator in bezit. Mijn ervaring tot nu toe is positief. Het is een uitgebreid set met vele mogelijkheden (kapjes) om te kiezen voor het juiste resultaat. Het is even zoeken en uitproberen wat het best bij mij past. Ik vind het prettig dat de epilator een led-lampje heeft zodat je goed ziet wat je doet.
Het epileren van de benen vind ik niet pijnlijk, zeker met de beschermkap erop. Het viel me op dat het apparaat best krachtig is en de haren goed verwijderd. Bij mij gaf het meteen een 'scrubbeurt'; ik verloor ook veel huidschilfers.
De pincet met lampje voor gebruik bij bijv. de wenkbrauwen heb ik nog niet gebruikt, dit komt misschien nog.

Pluspunten:
Goede kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, praktisch in gebruik bijv. ledlampje, ook snoerloos en onder douche te gebruiken, snel op te laden

Minpunten:
maakt veel lawaai, handleiding vrij summier, aan/uit-knopje is lastig te bedienen, epilator is vrij snel leeg

Jane27 29-07-2015

Erg fijn,als je weet hoe je het precies moet gebruiken

Het apparaat ziet er erg mooi uit en heeft meerdere luxe opties en mogelijkheden. Dat is erg fijn en zorgt ervoor dat het apparaat vaak gebruikt kan worden voor meerdere "zones" en doeleinden.

Het is even goed uitzoeken hoe alles precies in zijn werk gaat en welk onderdeel je waarvoor kan gebruiken. Wanneer je dat duidelijk hebt is het een erg luxe apparaat met erg veel mogelijkheden.

Het is ontzettend fijn dat het apparaat ook gebruikt kan worden in het water, zowel in bad als onder de douche en dat is stukken fijner dan deze klus te klaren zonder water. Daarnaast werkt het lampje op het apparaat erg handig en kan je alles erg goed zien op welke plek dan ook!

Kortom ik ben erg enthousiast over het apparaat en het uiteindelijke gebruik ervan. Ik ben erg benieuwd hoe lang de haartjes precies weg blijven!

egnig 29-07-2015

Goed product

Ik heb sinds kort deze epilator in bezit. Mijn ervaring tot nu toe is positief.
Het epileren van de benen vind ik niet pijnlijk. De bikinilijn daarentegen doe ik liever met bijbehorende de ladyshave. Ik heb de epilator daarvoor ook geprobeerd, maar dat was erg pijnlijk.

meaanne 29-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat doet grotendeels wat het belooft. Het is een uitgebreide set. Aan alles is gedacht. Zeker het pincet voor je wenkbrauwen met spiegeltje en lampje. Ideaal.

Het doet bij mij niet wat het belooft qua 0 mm met de scheerkop. Verder is het een apparaat dat door zijn veelzijdigheid een must is voor iedereen.

Het epileren gaat snel en pijnloos, zeker wanneer je het opzetstuk gebruikt waarmee je je huid strak trekt.

Het feit dat het onder de douche gebruikt kan worden is een DIKKE plus.

rezmee 30-07-2015

Hoe lang doe je er ongeveer mee als de accu is opgeladen? En kun je hem ook gebruiken als hij in het stopcontact zit?

Anoniem 29-07-2015

Dit product voldoet aan de verwachtingen

Het is een heel fijn product dat goed onder de douche te gebruiken is. Het doet wat het belooft (strak trekken) en ontharen.

Het scheren (0 mm) wat het belooft is niet helemaal waar. Ik kom niet op de 0 mm. Het is niet slecht.. maar het kan beter.

Snel opgeladen en direct te gebruiken.

naomitd 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ideaal zo zonder snoer en dat je het lekker in bad kunt gebruiken. In het begin was het wat stoeien met al die verschillende opzetstukjes, maar uiteindelijk ga ik toch gewoon voor de normale. Apparaatje is heel precies al is het de eerste keer epileren wel een enorme klus. Nu gewoon lekker bijhouden maar dat is goed te doen vanwege de handzaamheid van het apparaatje.

telescoopvis 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb jaren geleden al eens een epilator gekocht van Philips, maar het verschil met deze is zo groot en wel degelijk merkbaar. Philips blijft zichzelf verbeteren.

Een uurtje heeft de SatinPerfect nodig om op te laden, daarna klaar voor gebruik. Fijn dat hij draadloos gebruikt wordt.
Wat een fijn en mooi apparaat is dit, in bijna één beweging heeft hij al een hele rij haartjes weggehaald.
Het fijne aan dit apparaat is dat er veel extra opzet stukjes bij zitten, en zeker ook dat hij onder de douche gebruikt kan worden.
Onder de douche wordt het gebruiksgemak vergroot, door de warmte van het water merk je minder dat de haartjes eruit worden getrokken en is de klus sneller geklaard.
Het lampje wat erop zit schijnt naar je huid, zo zie je wat je doet.
Ik raad dit apparaat zeker aan anderen aan, toppertje!

telescoopvis 24-07-2015

fijn om ook onder de douche te gebruiken

Toen ik de verpakking open maakte was ik blij verrast door het design van het apparaat. Ook allemaal fijne opzet stukjes die het epileren moeten vergemakkelijken.

Epileren blijft vaak toch een pijnlijke bezigheid, maar geeft op langere termijn wel een langer gladder resultaat dan scheren.

Wat ik zo fijn aan deze epilator vindt is dat het ook een lampje bevat wat op jouw huid schijnt zodat je kan zien wat je doet.

Het epileren onder de douche is fijn, de warmte van het water over je lichaam verzacht de pijn van de haartjes die getrokken worden, dit gaat lekker snel zo.

jorienvds 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Voor een aantal jaar geleden heb ik ook geprobeerd te ontharen met een epileer apparaat, dat is niet goed bevallen. Het apparaat trok niet alleen mijn haartjes eruit, maar ook mijn hele huid omhoog wat zorgde voor een geïrriteerde en kapotte huid. Na jaren van scheren wou ik epileren toch een nieuwe kans geven, en daar heb ik beslist geen spijt van.
Gisteren heb ik de Philips Satinperfect ontvangen. Wat meteen opviel was het mooie design en de vele accessoires. Na maar een uurtje aan de lader was de Satinperfect klaar voor gebruik. Er zitten verschillende opzetstukjes bij, dus het was even uitzoeken welke waarvoor diende. Ik heb als eerste het opzetstuk gebruikt die de huid strak trekt, hierdoor doet het epileren minder zeer. Er zijn 2 standen, de zachtste is wat minder gevoelig dan de harde stand en daardoor beter geschikt voor beginners zoals ik.
Het apparaat ligt erg makkelijk in de hand. Een groot voordeel vind ik het lichtje erop, hierdoor heb je een goed zicht wat je doet. Ondanks dat ik erg korte haartjes op mijn been had, pakte de Satinperfect ze zonder moeite mee, geweldig! Ik heb de Satinperfect zowel droog als nat geprobeerd, maar merk daarin niet echt verschil qua efficiëntie of pijn. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over de Satinperfect.
Het enige nadeel is dat de accu naar 40 min. leeg is, voor beide benen moet dit genoeg zijn maar niet om ook nog de bikinilijn erbij te doen.

Jorienvds 22-07-2015

Erg makkelijk in gebruik en een mooi design

Noharm 21-07-2015

Een mooie epilatorset met veel accessoires

Ik was al prettig verrast bij het open maken van de verpakking. Overal is aan gedacht. Er zitten allerlei accessoires bij en zelfs een pincet met een lampje, voor haartjes die je niet elektrisch kan epileren. Die zit gelijk in mijn handtas, hartstikke handig.

Voor mij is het belangrijk dat het epileren zo pijnloos mogelijk gaat. Ik moet zeggen dat dit apparaat dat goed kan. Helemaal pijnloos is het natuurlijk nooit. Er zit een 'skin stretcher' bij die ervoor zorgt dat de huid die ge-epileerd wordt goed wordt strak getrokken waardoor er minimale kans op pijn is. Leuke uitvinding van Philips. Het apparaat ziet er leuk uit, ligt goed in de hand en het opladen gaat redelijk snel.

Zowel met droog epileren als onder de douche doet hij het goed. Je kunt hem zelfs met scheerschuim gebruiken om irritatie te voorkomen.

Ik heb hem nu 1x gebruikt voor mijn benen maar ben enthousiast. Het is een blijvertje :)
Nu ben ik nog benieuwd hoe snel de haartjes weer terug komen....

noor.gratis 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb onlangs voor het eerst de Philips SatinPerfect Wet&Dry epilator met skin stretcher getest (HP6583/02).

Bertine44 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het klopt dat epileren niet pijnloos is, maar het is wel goed te doen. Omdat ik graag van het scheren af wilde, koos ik na lang zoeken voor deze epilator en ....
Ik ben ontzettend blij ermee! De epilator ligt goed in de hand, opzetstukken zijn duidelijk en resultaat mag er nadien dan ook zijn. Heerlijk glad, yes laat de zomer maar komen.
Echt een aanrader, ook voor beginners.