Braun Silk-épil 9 9-561 Wet & Dry

Braun Silk-épil 9 Skin Spa 9-961v

Braun Silk-épil 9 Skin Spa 9-961v Best Reviewed jul 2017
8,2 (10)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Maria 09-06-2016

Fijne epilator

Mooie brede kop met veel pincetten, gaat een stuk sneller dat met mijn oude apparaat.
Het is misschien even wennen, maar dan is het pijnloos.
Je krijgt er niet de super-zachte-benen-zonder-stoppels van zoals beloofd, maar het komt in de buurt. En mijn benen blijven ook niet (tot) 4 weken glad, als ik 4 dagen haal dan is het veel. Toch erg tevreden over dit apparaat. Het lampje is een pluspunt, hij hoeft niet snel weer op te laden en schoonmaken kan gewoon onder de kraan: ideaal.

Er zit ook een scheerkop bij, maar die gebruik ik niet.

Gis 22-03-2017

Snel en effectief

Na een aantal jaren de silk pil 7 te hebben gebruikt, was deze aan vervanging toe. De 9e editie is een stuk krachtiger en door de bredere kop ben je sneller klaar. Nagenoeg pijnloos (voor zover dat kan bij epileren) en zeer glad resultaat. Handig lampje om alle haartjes te detecteren.

Pluspunten

• Krachtig motortje
  • Brede kop, daardoor sneller klaar
  • Pakt ook de kleine haartjes mee

Marjolein 11-06-2016

Tevreden klant

Wanneer je hem de eerste paar keer gebruikt doet het pijn en komen er rode bultjes maar dit wordt steeds minder. Het apparaat heeft veel mogelijkheden: er zit ook een scheerkop op. Wat ik erg handig vind, is dat er een houder bij zit die je aan het snoertje kan koppelen. Op die manier kan hij worden opgeladen maar dit kan ook zonder de houder. De gebruiksaanwijzing is in het Nederlands maar 4 bladzijden. Dit vind ik ook fijn: kort en bondig. Ik ben zeer tevreden!

CvdC 17-08-2016

Handig met Scheerfunctie

Fijn dat je hiermee eerst de juiste engte kunt trimmen. Hierdoor is het minder pijnlijk. scheren kan ook door de extra kop. precies wat we wensen.