Braun Silk-épil 9 9-561 Wet & Dry draadloze epilator met 6 extra's, inclusief een scheerhoofd en een tondeuse opzetstuk - Reviews

Epileren op lichtnet
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

9,1

CvdC 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Handig met Scheerfunctie

Fijn dat je hiermee eerst de juiste engte kunt trimmen. Hierdoor is het minder pijnlijk. scheren kan ook door de extra kop. precies wat we wensen.

Marjolein 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden klant

Wanneer je hem de eerste paar keer gebruikt doet het pijn en komen er rode bultjes maar dit wordt steeds minder. Het apparaat heeft veel mogelijkheden: er zit ook een scheerkop op. Wat ik erg handig vind, is dat er een houder bij zit die je aan het snoertje kan koppelen. Op die manier kan hij worden opgeladen maar dit kan ook zonder de houder. De gebruiksaanwijzing is in het Nederlands maar 4 bladzijden. Dit vind ik ook fijn: kort en bondig. Ik ben zeer tevreden!

Maria 09-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijne epilator

Mooie brede kop met veel pincetten, gaat een stuk sneller dat met mijn oude apparaat.
Het is misschien even wennen, maar dan is het pijnloos.
Je krijgt er niet de super-zachte-benen-zonder-stoppels van zoals beloofd, maar het komt in de buurt. En mijn benen blijven ook niet (tot) 4 weken glad, als ik 4 dagen haal dan is het veel. Toch erg tevreden over dit apparaat. Het lampje is een pluspunt, hij hoeft niet snel weer op te laden en schoonmaken kan gewoon onder de kraan: ideaal.

Er zit ook een scheerkop bij, maar die gebruik ik niet.