Braun Silk-épil 9 9-561 Wet & Dry - Reviews

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden

Maria 09-06-2016

Fijne epilator

Mooie brede kop met veel pincetten, gaat een stuk sneller dat met mijn oude apparaat.
Het is misschien even wennen, maar dan is het pijnloos.
Je krijgt er niet de super-zachte-benen-zonder-stoppels van zoals beloofd, maar het komt in de buurt. En mijn benen blijven ook niet (tot) 4 weken glad, als ik 4 dagen haal dan is het veel. Toch erg tevreden over dit apparaat. Het lampje is een pluspunt, hij hoeft niet snel weer op te laden en schoonmaken kan gewoon onder de kraan: ideaal.

Er zit ook een scheerkop bij, maar die gebruik ik niet.

Gis 22-03-2017

Snel en effectief

Na een aantal jaren de silk pil 7 te hebben gebruikt, was deze aan vervanging toe. De 9e editie is een stuk krachtiger en door de bredere kop ben je sneller klaar. Nagenoeg pijnloos (voor zover dat kan bij epileren) en zeer glad resultaat. Handig lampje om alle haartjes te detecteren.

Pluspunten

• Krachtig motortje
  • Brede kop, daardoor sneller klaar
  • Pakt ook de kleine haartjes mee

Marjolein 11-06-2016

Tevreden klant

Wanneer je hem de eerste paar keer gebruikt doet het pijn en komen er rode bultjes maar dit wordt steeds minder. Het apparaat heeft veel mogelijkheden: er zit ook een scheerkop op. Wat ik erg handig vind, is dat er een houder bij zit die je aan het snoertje kan koppelen. Op die manier kan hij worden opgeladen maar dit kan ook zonder de houder. De gebruiksaanwijzing is in het Nederlands maar 4 bladzijden. Dit vind ik ook fijn: kort en bondig. Ik ben zeer tevreden!

CvdC 17-08-2016

Handig met Scheerfunctie

Fijn dat je hiermee eerst de juiste engte kunt trimmen. Hierdoor is het minder pijnlijk. scheren kan ook door de extra kop. precies wat we wensen.

Sandra 16-04-2018

Mooi apparaat

Deze epilator is een fijn apparaat, die helaas niet voor mij is bestemd.
Na een aantal keren proberen vond ik het nog steeds niet prettig in gebruik.
Ligt dit aan het apparaat? Nee, dat ligt aan mij. Ik ben niet sado masochistisch genoeg ingesteld.

Het apparaat doet echt zijn werk zoals het hoort.
Het is ook erg prettig hem te gebruiken onder de douche.
Alleen moet je hem niet vergeten op te laden. Is mij niet gebeurd, maar wel makkelijk te vergeten.

Ik mocht dit product testen en voor mij is dit ook genoeg geweest. Ik zou hem sowieso niet gekocht hebben omdat ik niet zo heel veel haargroei heb, maar na het uit geprobeerd te hebben weet ik zeker dat ik me nooit laat epileren, harsen of wazen. niet mijn ding.

NathalieDG 03-01-2018
  • Product gekregen

Handig en doeltreffend toestel

Ik heb de braun Silk-épil 9 gratis ontvangen en mogen testen. Ik had hiervoor al de Silk-Epil 7 en was er zeer tevreden van. Het valt meteen op dat de Silk-épil 9 een groter en breder opzetstuk heeft dan zijn voorganger en dus een grotere oppervlakte meeneemt per beweging. Het toestel is niet altijd even accuraat en er blijven soms wat verdwaalde haartjes staan maar in het algemeen levert het een glad en langdurig resultaat op. Het bereik wordt vergroot door zijn flexibele kop en de pulserende vibraties helpen het ongemak tegen te gaan. Bovendien is het zeer handig dat het toestel ook in bad of onder de douche gebruikt kan worden, dankzij het warme water wordt het ongemak van het epileren verder verlicht.