Philips SatinSoft HP6521

Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart

Braun Silk-épil 5 5/500 SensoSmart
9,2 (9)
Bekijk alle Epilatoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinSoft HP6521 op Kieskeurig.nl.

Mustafatma 18-01-2015

Een topproduct die degelijk werkt. Hiernaast voldoende mogelijkheden wat het apparaat je biedt. Sinds ik deze apparaat in mijn bezit heb werkt deze prima en voldoet het aan al mijn verwachtingen. Hieruit blijkt dat ik een juiste keuze heb gemaakt tijdens de aankoopdatum van dit product

sweetdex 22-12-2014

Een fijn epileer apparaat. Wanneer het op de natte huid gebruikt wordt, plakken de haartjes soms wat aan de huid en werkt het minder goed dan op een droge huid. Verder een degelijk apparaat wat fijn in de hand ligt.

J. Nicolai 12-12-2014

Ben blij met de aankoop. Vooral doordat het product waterbestendig is! In het begin wel pijnlijk, maar dat is een kwestie van wennen. Het apparaat geeft overigens wel twee kapjes mee die het minder pijnloos maken. Ook geeft het apparaat best veel lawaai!

remcofried 06-12-2014

We hadden een hele oude, de nieuwe is 3 x zo snel en glad.
Mogelijkheden zijn naar wens.
Simpel in gebruik en makkelijk hanteerbaar.
Is moeilijk te zeggen na kort gebruik maar lijkt in orde.

Babs pronk 05-12-2014

Gebruiksgemak. Ligt makkelijk in de hand
Resultaat: Gladde benen.
Mogelijkheden: de accu laadt snel.

Dive88 29-11-2014

Mijn eerste epilator en het resultaat is boven mijn verwachtingen! Pakt alle haartjes snel en pijnloos.

jannie1995 16-11-2014

op zoek naar een betaalbare epilator. Na positieve reviews deze Philips besteld.Net in mijn bezit, eerste keer gebruikt. Lijkt prima te werken..Met de cashback actie van Philips een goede epilator voor een hele leuke prijs!

Sabri66 15-11-2014

erg fijn en gemakkelijk gebruik. ik heb eerder altijd Philips gebruikt. Ik raad het iedereen aan. ook vind ik het fijn dat hij veel opties heeft. ik ga zeker een paar meenemen naar turkije.

B. v. E. 12-11-2014

Erg fijn product, voldoet aan de specificaties en ergonomisch in de hand. Het massage hulpstuk is niet zo fijn als wat ik bij mijn vorige epilady had, maar dat is ook prijs-kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

Marthe0207 05-11-2014

Het formaat is gebruiksvriendelijk, praktisch en makkelijk op te bergen. De verschillende onderdelen zorgen ervoor dat er diverse mogelijkheden zijn om het te gebruiken.