Philips 4500 series HX6830 zwart - Reviews

Geschikt voor
volwassene
Poetsstand
standaard/clean, whitening

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4500 series HX6830 zwart op Kieskeurig.nl.

JohnnyQ1 21-09-2018
  • Product gekregen

Mooie design en nog goed ook!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Wat een fijne ervaring. Een tandenborstel die er niet alleen goed uit ziet, maar ook nog eens goed poetst! Stijlvol zwart. De twee standen clean en white maken daadwerkelijk verschil. Overall poetst hij gewoon erg goed en de accuduur is fantastisch. Veel minder opladen dan mijn vorige tandenborstel. De druksensor werkt echt en de timer helpt je beter te poetsen. Daarnaast nog een mooi reisetui er bij en een extra opzetborstel. Kortom, ik zeg: kopen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Poetst goed
  • Druksensor

13Nestor1 26-12-2020

Utile et pratique

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Pour sa simplicité, ainsi que son autonomie, recharge après 2 semaines et cela en employant 2 fois par jour.
Nettoie et donne une sensation bien être après chaque utilisation.
Très bonne prise en main ainsi qu'une facilité d'entretien très facile.
Je ne peut que recommander ce produit

Huberts 16-12-2020

Heel er tevreden!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Dit is al mijn vierde Sonicare elektrische tandenborstel. Hij poetst fantastisch en voldoet in alle opzichten aan mijn verwachtingen. Mocht deze borstel over een aantal jaren aan vervanging toe zijn dan wordt dat het weer een Sonicare!

T loo 11-12-2020

Poetst goed en is prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Er zitten 2 standen op en beide nu uitgeprobeerd. De witte tanden stand is iets rauwer in trillen. Wel prettig. Je komt door de smalle kleine borstelkop overal bij. Ook achterin mij je achterste kiezen. Tanden voelen echt glad en schoon.
De eerste keer zo gelachen om het gekriebel van mijn gehemelte, maar dat is met een paar poetsbeurten weg, dan ben je gewend aan de trilling.
Batterij gaat echt lang mee. Laden is ook in een paar uur klaar.
Ik vind het met 2 standen de perfecte tandenborstel voor mij. Meer heb je niet nodig.
Ik heb hiervoor altijd het andere merk gebruikt, maar ik wil niet meer terug.

Voske123 02-12-2020

Sonicare HX6839

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Nette tandenborstel maar basic en met basic accessoires geleverd. Waardoor de prijs echt te hoog is. Ik had eerst een hoger model 9xxx die werkte na net twee jaar al niet meer.
Maar voor de nieuwe 9xxx serie betaal je een vermogen. Dus maar een basic variant gekocht. Werkt wel maar minder goed dan de 9xxx serie. Echter meer dan 200€ voor een tandenborstel uitgeven?!

Anoniem 30-11-2020

Strong & White Teeth with Philips

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

All of my family members use these toothbrushes made by Philips though bit pricy but we don't want to compromise our mouth hygiene with other cheap brands with low quality. Philips must consider bringing the price down so many can afford to these quality toothbrushes.

John H. 24-10-2020

UItstekende elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Als je zuinig bent op je gebit, wacht dan niet te lang met de vervanging van de elektrische borstel. De verbeterde techniek is direct merkbaar en zorgt voor een goed gereinigd gebit. Met de keuze voor iets duurdere borstels, haal je het beste resultaat.

Melletje 16-10-2020

Heel veel lawaai

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Deze tandenborstel poetst voor mijn gevoel niet goed. Hij maakt ook ontzettend veel herrie. Ligt ook niet fijn in de hand, veel te glad waardoor hij makkelijk wegdraait. Niet echt fijn dus...

Fluitje 11-10-2020

Elektrische tandenborstel sonicare

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Minder lawaai dan de OralB.
Op advies vriendin gekocht, aanschaf nieuwe borstels die zijn te duur dat
Zij goedkoper moeten

Johaa1 26-09-2020

Het product reinigt geweldig

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Al na het eerste gebruik heb ik schonere tanden dan een ander bekende elektronische tandenborstel. Vooral de achterste kiezen en randen bij het tandvlees worden goed schoongemaakt.

Merlenoir 24-08-2020

Très bon produit !

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

En tant que Dentiste, je trouve le temps de brossage largement insuffisant ! La brosse s'arrête après le brossage d'une demi-arcade correct. Il faut donc la relancer à trois reprises pour un brossage correct et complet. Cela induit chez l'utilisateur Lambda une impression de brossage correct alors qu'il n'en est rien !

Epeet 18-08-2020

Een stijlvol product

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

vergeleken met mijn vorige sonicare een slanker model en toch goede ergonomische eigenschappen en uitstekende poetsfuncties

Dtc0314 17-08-2020

Goede tandenborstel.

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Een fijne tandenborstel die goed in de hand ligt en doet wat hij moet doen en dat is de tanden schoonmaken en een glad en schoon gebit achterlaten.

Mavej 17-05-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Prettig in gebruik, duidelijke reinigingsprogramma's. Gladde tanden, reinigt goed.
Maakt weinig geluid, lange batterijduur.

LTEGRS 09-02-2020

Heel erg goed

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Mijn tanden voelen écht tandarts-schoon na een poetsbeurt. Het is in het begin even wennen doordat het pulseert en niet roteert maar eens je dit gewoon bent wil je niks anders meer. De prijs-kwaliteit is meer dan goed en daarbovenop is de tandenborstel ook nog eens heel erg mooi. Enige aandachtspuntje is wel de volledige tandenborstel na elke poetsbeurt goed af te spoelen en af te drogen aangezien er anders zeer snel witte strepen van de tandpasta te zien zijn.

Ballie 29-01-2020

Product werkt heel goed

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

De verschillende poetsstanden ervaar ik als zeer prettig. Zoals ook de lange levensduur van de batterij.

Sjorsje 06-01-2020

Leuke set

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Prima tandenborstels, geweldige poetservaring en de batterij gaat echt lang mee. de poetsdruksensor is leuk maar het lampje zie je niet, je hoort wel het geluid veranderen als je te hard drukt.
De tandenborstels zijn wel een beetje glad dus wel wennen om ze goed vast te houden tijdens het poetsen.

chevaux 27-12-2019

Correspond bien à mon attente

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Très agréable à utiliser, on s'y adapte assez vite. Il me semble que les dents sont effectivement plus blanches après quelques semaines d'utilisation et le brossage est très très bon. Le minuteur s'avère pratique

Anoniem 06-12-2019

Philips sonicare blijf mijn eerste keuze

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Philips sonicare blijf mijn eerste keuze als het gaat om gebitsverzorging. Ik ben al haast twee decennia gebruiker van deze fantastische sonicare producten. In één woord, geweldig.

Hoefje 03-11-2019

prima produkt

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Uitstekend produkt tegen een zeer redelijke prijs, geeft aan dat de twee minuten poetstijd nog niet over zijn, kractige borsteltjes, kortom goede koop gewwest.