Philips 4500 series HX6830 - Reviews

Laadstation
Snelheid instelbaar
Pulserende bewegingen
62000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4500 series HX6830 op Kieskeurig.nl.

JohnnyQ1 21-09-2018
  • Product gekregen

Mooie design en nog goed ook!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Wat een fijne ervaring. Een tandenborstel die er niet alleen goed uit ziet, maar ook nog eens goed poetst! Stijlvol zwart. De twee standen clean en white maken daadwerkelijk verschil. Overall poetst hij gewoon erg goed en de accuduur is fantastisch. Veel minder opladen dan mijn vorige tandenborstel. De druksensor werkt echt en de timer helpt je beter te poetsen. Daarnaast nog een mooi reisetui er bij en een extra opzetborstel. Kortom, ik zeg: kopen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Poetst goed
  • Druksensor

PatSaume 01-11-2018

Mooiste design tandenborstel tot nu toe

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

De Sonicare Protective Clean is qua design voor mij de mooiste tandeborstel op de markt. Matzwart ipv traditioneel wit. De performance is goed. De piepjes geven aan dat je een ander deel van je gebit moet poetsen en de druk indicatie voorkomt dat je te intensief poetst. Batterijduur is prima. Met één keer opladen ben ik nu al 2 weken aan het poetsen (iedere dag 2 x). Gebruik alleen de "clean" mode, maar de tandenbostel heeft ook nog een "white" programma. Merkte persoonlijk niet veel verschil tussen de programma's. Enig nadeel is dat de reisetui niet goed sluit.

Pluspunten

• Design en kleur
  • Indicatie voor poetsen ander deel gebit
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Reisetui sluit niet goed

Moes 14-10-2018

Philips elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Het is een mooie en sierlijke tandenborstel. Die goed zijn functie waar maakt namelijk tanden poetsen. Je tanden voelen en zien er schoon en glad uit. De tandenborstel is krachtig. De eerste keer moest ik even wennen aan het trillen en het zachte geluid maar hier ben je gauw aan gewend. Daarna wil je niets anders meer. Het opladen van de tandenborstel gaat gemakkelijk. Ook geeft de tandenborstel steeds de status van de batterij aan wat erg fijn is want zo zit je niet met een lege batterij. Nadeel of voordeel is dat het tandenborstelopzetstuk ovaal is vergelijkbaar met een handtandenborstel. De tandenborstel heeft twee poetsstanden namelijk clean en white. Daarnaast heeft hij een druksensor wat ideaal is. Tijdens het tandenpoetsen laat de tandenborstel een timer horen wat je helpt onthouden om een ander deel van je gebit te poetsen. Daardoor poets je je gehele gebit even lang en grondig. De tandenborstel wordt geleverd met een duidelijke handleiding en een reisetui wat erg ideaal is als je de tandenborstel wil meenemen. Ik vind deze tandenborstel een echte aanrader.

WJ85 14-10-2018

Een tandenborstel zoals hij hoort te zijn.

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Sinds enkele weken heb ik deze tandenborstel in gebruik. De verpakking beloofd een hoop en dat maakt deze tandenborstel allemaal waar. Zichtbaar en vooral voelbaar schonere tanden. Twee opzetborstels en een reisetui waren gelijk inbegrepen. Praktisch en mooi design, dat waren de zaken die mij gelijk opvielen. Vooral de donkere, mannelijke kleur stond mij erg aan. Een tandenborstel die gemakkelijk 1,5 week mee kan zonder op te laden. Kortom een aanrader van mijn kant.

Pluspunten

• Accuduur
  • Frisse tanden

Tim goris 12-10-2018

Super schoon

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Ik poets nu ongeveer een maand met de Philips4500 serie en kan niks anders zeggen dan perfect. Ik gebruik m ism de whitening borstel en merkt na 2 weken al wittere tanden., minder geïrriteerd tandvlees en een frissere mond.

Pluspunten

• Accu duur langer als 2 weken
  • Schonere tanden

Minpunten

• Het trillen is wennen

Melis 12-10-2018

Fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Hele fijne tandenborstel met een mooi design! Tandem voelen na het poetsen echt schoon. Daarnaast komt hij ook in alle hoekjes door de kleine opzetborstel.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Schone tanden

JYT85 11-10-2018

Een hele nieuwe poetservaring

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Ik gebruikte al jaren een andere elektrische tandenborstel merk. Het verbaasde me hoe anders het poetste, ipv draaiende bewegingen, meer trillen. Het is best wel heftig als je het voor het eerst gebruikt, maar na een paar dagen poetsen, kan ik daar goed aan wennen. Het automatisch stoppen, was ook wel wennen. Maar ik vind hem heel erg fijn poetsen, ook dat het heel erg zacht is. Het steeltje van de borstel is ook wat dunner dan wat ik gewend ben en dat is ook wel fijn. Het ziet er natuurlijk ook wel heel er mooi uit. Het poetsen voelt gewoon iets luxer, is ook wel een motivatie hoor.

• Krachtig
  • Zachte borstel

Minpunten

• Stopt vanzelf

susanne81 11-10-2018

Super schone tanden!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

De tandenborstel doet wat hij beloofd. Ik heb schonere tanden dan ooit! Hij is erg makkelijk in gebruik en de accu gaat erg lang mee. Ook de timer om in de gaten te houden of je lang genoeg poetst, is ideaal. Het enige waar ik aan het moeten wennen is het harde geluid 'in mijn hoofd'. Dat vond ik vrij overheersend. Maar na een paar weken gebruik, ben ik eraan gewend en heb ik er geen last meer van. Al met al, beveel ik de tandenborstel zeker aan!

J-1977 10-10-2018

Perfect!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Erg fijne tandenborstel. Handig in gebruik. Mooie vormgeving. Tanden plakvrij! Tandvleesproblemen zijn verleden tijd na een maand gebruik: veel beter van kleur en minder last van ongemakken. Trillen is wennen, en vrij hard, dat wel.

Pluspunten

• Schone frisse en wittere tanden

Minpunten

• Trillling hard

J1977 10-10-2018

Super!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Tanden voelen echt glad na gebruik. Tandenborstel is prettig in gebruik, trilt wel erg hard. Minder last van tandvleesproblemen na maand gebruik.

IVZ 10-10-2018

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Wat een fijne tandeborstel! Allereerst een mooi design, zwarte ziet er chique uit. Wel je tandpastavlekken goed wegpoetsen. Complete set met een reiskoker en een compacte oplader, wel zo fijn in de kleine badkamer. Borstel poetst erg fijn en ook de extra standen zijn erg fijn. Een schoon en fris gebit voor een prima prijs.

• Schoon gebit

MJW 10-10-2018

Philips Sonicare

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

In het begin moest ik erg wennen aan de nieuwe tandenborstel.
De tandenborstel trilt anders dan dat ik gewend ben van een elektrische, maar na een paar keer poetsen ben je hier wel aan gewend. Ook beweegt de kop niet, waardoor je zelf heen en weer moet gaan met de tandenborstel.

Fijn vind ik dat er een timer op zit, die na elke 30 seconden een extra tril geeft zodat je aan de andere tand kunt beginnen. Zo poets je nooit korter dan 2 minuten.

Mooi desgin, kleur zwart, weer eens wat anders..

Het verschil tussen de clean optie en de white optie vind ik niet zichtbaar merkbaar. Ook trilt de tandenborstel naar mijn idee niet anders. Ik weet ook niet of ik dit een aanvulling vind op de opties.

Pluspunten

• mooi design
  • goede borstel

WillemA81 10-10-2018

Mooie tandenborstel, die zijn werk goed doet!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Het is een mooie sjieke zwarte tandenborstel, fijn gewicht, je hebt echt iets vast zeg maar. De reisetui ziet er in vergelijking met de tandenborstel ietwat "goedkoop" uit, deze had net wat mooier afgewerkt mogen zijn, maar hè een is maar een reisetui... De tandenborstel was al een beetje opgeladen dus meteen kunnen proberen. Eerste indruk is een fijn gevoel qua poetsen. De quadpacer is erg handig als timer, al is dat wel even wennen. Merkte daaraan dat ik eigenlijk "van hot naar her" poetste. Kan nog niet meteen zeggen dat mijn tanden witter worden, maar schoon voelen ze in ieder geval wel echt aan! De accu gaat erg heel lang mee, gebruikt de tandenborstel 2 keer per dag en gaat zeker nu al zeker 3 weken mee!

Pluspunten

• lange accuduur
  • gewicht ligt fijn in de hand
  • tanden worden erg schoon

cris70 09-10-2018

goede acuduur

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Echt een aanrader, makkelijk en safe in gebruik.De baterij gaat echt lang mee en de stand voor witte tanden werkt echt.

Daan1979 09-10-2018

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Ik ben heel tevreden over de tandenborstel. Moest in het begin wel wennen, want hij trilt echt heel hard. Maar maakt mijn tanden echt heel goed schoon en je hoeft nauwelijks druk uit te oefenen. Het schone gevoel blijft ook lang. Door het smalle ontwerp kun je makkelijk achterin poetsen en de timer zorgt ervoor dat je niet te kort poetst. Wat wel een nadeel is vind ik, is dat ie nogal spettert! Je kan beter niet je tanden poetsen als je al aangekleed bent voor je werk bv. Goed je mond dicht houden dus.

Karl28 09-10-2018

Schoon en mooi!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Prima product, mijn eerste elektrische tandenborstel en ik ben heel blij mee! Gelijk zo een super schoon gevoel na de poetsen!

Keg 09-10-2018

Chic en krachtige electrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Ik heb de kans gekregen om de Philips elektrische tandenborstel te testen.
Wat mij als eerste opviel is dat de tandenborstel over je tanden glijdt terwijl je geen druk voelt (nu ik vaak onbewust druk oefen op mn tandenborstel). De timer is handig in het poetsen van je tanden, je hoeft zelf geen tijd bij te houden en of te tellen om van poetskant te veranderen. De batterij gaat heel lang mee, erg prettig, nu ik vaak vergeet om mn tandenborstel op te laden. De kleur en opbergdoos is chic. De twee standen ‘clean’ en ‘white’ is prettig. Vooral op dagen dat je veel koffie of met gekleurde kruiden hebt gekookt. Al met al is het een aanrader!

Pluspunten

• Batterrijduur
  • Kleur
  • Opbergdoos
  • Timer
  • Twee standen

IvZ15 08-10-2018

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Erg fijne tandenborstel die er erg mooi uit ziet. Zwarte design is erg mooi. Borstel poetst fijn en de poetsdruksensor vind ik erg prettig. Achteraf een schoon gebit en prettig gevoel in de mond. Compleet geleverd met reiskoker en een fijne kleine oplader.

Ceekaa 08-10-2018

Fijne borstel!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Een fijne borstel. Mooi en handzaam design, vooral de smalle hals vind ik heel prettig. Even wennen aan de rechte borstel ipv rond, en de borstel gaat zo snel dat je moet oppassen dat je de spiegel nietbonderspettert maar al snel in de gaten hoe dat te voorkomen. Ik ben zeer tevreden over de borstel, Ik hoop mijn tandarts ook! En een prachtige borstel om te zien,! En o Ja, de batterijduur is ook een groot pluspunt! Geen oplader meer nodig op vakantie, thuis opladen is meer dan voldoende!

Sina2 08-10-2018

Mooi en krachtige borstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830

Het design is mooier dan andere merken. Het is krachtig en werkt goed. Veel opties die even wat tijd vergden om deze te kennen. Of de functie voor wittere tanden echt helpt kan ik nog niet zeggen, daar gebruik ik het nog niet lang genoeg voor.