Philips HX9954 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9954 op Kieskeurig.nl.

Anoniem1234 29-07-2018

De meest luxe Sonicare

Geschreven voor: Philips HX9954

Voelt fijn en luxe in het gebruik. Mooi design. Volledig qua toebehoren en fijne reisdoel. Kan volgens handleiding helaas niet onder de douche (de vorige Sonicare versies wel). De app is leuk, mooi, prettig, maar Sons teveel gedoe om dagelijks te gebruiken. Ook onduidelijk hoe om te gaan met meerdere gebruikers.

Liesje1 02-05-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954

Een fijne tandenborstel met goede eigenschappen. Ik vind het veel geld voor een tandenborstel maar dat is het zeker waard.

Frankytrecht 11-11-2017

Wat een mooie verschijning!

Geschreven voor: Philips HX9954

Ik heb bewust even gewacht met de review zodat ik hem kan scoren met ervaring. De tandenborstel werkt fantastisch in combinatie met de app, ik moest er in het begin even aan wennen maar heb nu zelfs met mijn tandsarts enkele functies uitgetest. Eindelijk geen gezeur meer over het feit dat de tandarts liever een rond borsteltje ziet ;-) ook hij is enthousiast over deze tandenborstel. Ik zou dit product aanbevelen indien mensen graag meer inzicht in hun gebitsverzorging willen hebben, de app informeerd. Ligt erg fijn in de hand, ook de tongborstel is fijn, maakt net de laatste stap compleet. Ik ben blij met mijn aankoop!

Adaiane 18-10-2017

Heerlijke tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954

Ik poetste al vanaf het begin van de introductie met Sonicare, maar wel oud model. Enthousiast over het merk en de nieuwe manier van poesten was ik dus al. Deze borstel is echt nog veel beter dan de vorige modellen. Dat begint al bij het design natuurlijk, maar ook maakt hij veel minder geluid en gaat de batterij langer mee. De extra tools en opties die aan de tandenborstel toegevoegd zijn fantastisch. Ik heb de witte variant en dat vind ik jammer. Ik had liever de donkerblauwe of zwarte. Mijn tanden zijn echt een stuk witter als ik met Sonicare poets. De usb oplader die in de reisetui zit is super handig, net als de reisetui zelf en de verschillende programma's. De app vind ik minder handig, die heb ik maar drie keer gebruikt. Ik heb echt meer tijd nodig als ik aan het poetsen ben.

Anna79 17-10-2017

Mooie tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954

Ten eerste: een heel mooie tandenborstel. De eerste poets-kennismaking is even wennen door het getril en gekietel, maar dat went na een paar dagen. Het resultaat: heerlijk schone tanden, die voelbaar glad zijn! Vier verschillende borsteltjes voor vier verschillende functies in een houder zijn fijn.

De poets-app die je kan installeren is leuk om te gebruiken en geeft inzicht in hoe goed je poetst, handig!

Wel had ik liever een gewone oplader gehad ipv het oplaadglas (heb niet veel ruimte op de wastafel). Wel zit er een reisoplader bij met usb.
De borsteltjes zijn vrij duur in aanschaf, maar verder een mooi en fijn apparaat voor schone en gladde tanden, blij mee!

Johan33 13-10-2017

Beste waarmee je je tanden kunt poetsen

Geschreven voor: Philips HX9954

Sinds enkele weken maak ik gebruik van de Philips Sonicare. Na hiervoor jaren een concurrerend merk te hebben gebruik, ben ik nu helemaal om. Philips toont aan dat het de fijnste en beste tandenborstel sinds jaren ontworpen heeft. Deze is effectief, bezit kwaliteit, ligt soepel in de hand en heeft een prachtig design.

ArthurNL 10-10-2017

Smart Sensortechnologie ONVOLDOENDE

Geschreven voor: Philips HX9954

Ik zou dit product niet aanbevelen. En wel hierom: Als tandenborstel is het een zeer goede borstel en qua design ziet het er prachtig uit. Maar het pretendeert iets (waarmee deze tandenborstel zich onderscheid): De smart sensortechniek. Helaas moet je je tandenborstel in soms onnatuurlijke posities houden anders herkent de app niet waar je aan het poetsen bent. Aan het eind had ik 60% van gebit niet gepoetst terwijl ik toch in 2 minuten elke plek in mijn mond heb gehad. Kortom de technologie die deze tandenborstel zo duur maakt WERKT NIET! Voor dit bedrag verwacht ik perfectie. Geen aanrader dus. Wel een goede tandenborstel

InsiderD 03-10-2017

Slimme tandenborstel die ik zeker aanbeveel

Geschreven voor: Philips HX9954

Het is een slimme tandenborstel die ik zeker aanbeveel. Ik noem het slim omdat je
bij deze tandenborstel de app kunt gebruiken die o.a. aangeeft welke gebieden
extra aandacht nodig hebben. Het is volledig op je persoon gericht en het resultaat
mag er zijn.
Ook zonder deze app maakt het gebruik van de nieuwste technieken en met de keus uit
vier opzetborstels – waaronder zelfs een tongreiniger- is het een fantastische tandenborstel.
Het opladen gaat via een design glas of via een mooi reisetui met usb.
De batterij heeft een lange duur en met het ergonomisch en fraai design van de borstel, heeft wat mij betreft deze tandenborstel alles in huis om je te verzekeren van een schone adem en gezond gebit.
Vandaar dat ik het zeker aanbeveel.