Philips HX9954 blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9954 blauw op Kieskeurig.nl.

Nina Sophie 16-05-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Wat een geweldig product!!
Hele sjieke uitstraling mooie accessoires
Ik merkte na 1 x al verechil tanden voelen direct glad aan. De app is makkelijk te installeren echt geweldig !!!
Ik beveel dit product zeker aan

Elimar_CuNL 13-04-2021

goede borstel, app niet optimaal

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

De borstel is prima en het tandenpoetsen gaat uitstekend met een goed schoon gevoel erna. De app kan beter. Zo herkent hij niet als je de kauwvlakken poetst alleen de zijkanten. En als je daar te kort bent omdat je de kauwvlakken doet, dan zegt de app dat je tanden daar niet schoon zijn. Je krijgt telkens de waarschuwing dat je niet 2x per dag poetst hoewel dat wel zo is, maar omdat als je 's morgens gepoetst hebt, is 's avonds natuurlijk er nog niet in maar de app neemt dat al wel mee. Ook zegt de app steeds, dat je minder dan 2 min poetst hoewel de grafieken dat niet laten zien en elk programma minstens 2 min is. Dus ook hier heel demotiverend. Je moet ook wennen dat je rechtop moet staan, anders herkent de app de borstelbeweging niet.

Piotr50 21-03-2021

Not work over bluetooth

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

I lost a few hours to try to connect via bluetooth to iPhone and Android phone without any result. I followed all recommendations and instructions. I’m going to return this product even without any use.

Safheijnen 30-01-2021

Prettige tandenborstel met leuke app..

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

De basis taak het schoonmaken gaat goed, tanden voelen goed schoon. De verschillende opties werken goed. Ook zeker tav plak en wit maken gaat het goed.

Georgesemm 09-09-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Efficacité. Dents nettement plus propres qu’un brossage manuel. Peut être pas encore saisi la différence entre les différentes brosses. Produit peu bruyant.

Anoniem 11-10-2019

bloedend tandvlees behoort weer tot het verleden

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

fijn, mijn vorige Sonicare DiamondClean was na ruim 5,5 jaar ter ziele gegaan,. Enige tijd een gewone tandenborstel gebruikt wat resulteerde in weer volop bloedend tandvlees en veel tandsteen opbouw. Nu met gebruik van de nieuwe sonicare behoort dat weer volop tot het verleden gelukkig. En het Smart deel van de tandenborstel is erg fijn en helpt om correct te poetsen

Chayene 28-08-2019

Fijn en handig product

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer fijn product met veel verschillende functies. Met de app kan je bijhouden hoever je al bent en of je te hard of zacht poetst.

YGom 05-08-2019

Tandenborstel van deze tijd

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Deze borstel geeft aan wanneer u te hard poetst.
Voor mij ideaal omdat ik nu pas door heb hoe hard ik eigenlijk altijd aan het poetsen ben.
Doormiddel van de app kunt u perfect zien hoe en waar je poetst en welke stukken nog opnieuw moeten.
Doormiddel van het oplaadbaar glas zet je hem gemakkelijk weer terug waarbij die zichzelf oplaad
(Dit glas had overigens we wat hoger gemogen nu hangt het er een beetje los in)

Er zit zelfs een reistasje bij met USB waardoor je de tandenborstel gemakkelijk kunt opladen!

Product is wat aan de prijzige kant maar absoluut waar voor z'n geld.

Daniëlle H 26-07-2019

een heel fijn product!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de app, de look en de verschillende standen van de tandenborstel is mijn poetservaring zeker verbeterd. Door de app kom je er toch achter dat je nóg beter kan poetsen dan wat je al doet. Ik merkte dat ik tandenpoetsen met dit nieuwe product leuker begon te vinden en daardoor een frisser gevoel kreeg.

JY67 22-07-2019

Tandenborstel van deze tijd!!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips sonicare DiamondClean Smart is een slimme tandenborstel welke uitstekend werkt met de bijbehorende app.
De app geeft aan op welke plekken je nog wat beter moet poetsen en dat in 2minuten.

Er zitten 4 verschillende borsteltjes bij en geeft de tandenborstel geeft rood licht wanneer je te hard poets, ideaal wat mij betreft omdat ik vaak te hard poets wat helemaal niet nodig is.

Ik had mijn twijfels over het oplaadbare glas maar dit werkt perfect!

Voor mijn gevoel heb ik ook echt minder tandplak en m'n tanden voelen schoner aan!

DV1990 20-07-2019

Erg fijne design electrische tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden over het product en merk dat vooral het schoonmaken tussen de tanden een stuk eenvoudiger gaat. Daarnaast is de app gemakkelijk in gebruik en echt van toegevoegde waarde.

Kleijne 17-07-2019

Hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne tandenborstel. Na deze een paar keer gebruikt te hebben voelen mijn tanden schoner en ze zijn witter. Ideaal dat er verschillende programma's gedaan kunnen worden.

markvee1978 16-07-2019

Mooi vormgegeven tandenborstel met nuttige app

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg prettige tandenborstel die, in combinatie met de bijbehorende app, tips geeft over hoe je je tanden het best kunt onderhouden en stimuleert dit ook te blijven doen. Zo geeft de app direct na het poetsen aan wat eventueel nog een keer moet worden overgedaan. De "slimme" borstels die bijhouden hoe vaak er nog mee gepoetst kan worden is ook handig en zorgt ervoor dat je tijdig de borstels vervangt. De beker waarin kan worden opgeladen is eenvoudig te wassen en dus schoon te houden en met het reiskoffertje is de borstel op te laden zonder deze eruit te halen. Daarnaast is de tandenborstel ook nog eens luxe en erg mooi vormgegeven.

MSmit 16-07-2019

Super fijn!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekregen net voor ik op vakantie ging super handige meeneem mogelijkheden met USB oplader.
Naast dat het een super mooie design heeft wat super mooi staat in mijn badkamer werkt hij makkelijk en erg fijn. Verschillende standen zorgen voor een frisse en schone mond!
App is makkelijk te installeren en werkt makkelijk en overzichtelijk
Zeker aan te raden!

Mbeek 16-07-2019

Prachtige borstel met handige extra’s

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de Sonicare. Aan het begin was het even wennen. Ik was een roterende borstel gewend. Na een tijdje went het trillende gevoel.
De luxe uitvoering is echt onderscheidend. De donker blauwe kleur valt op.
De bijgeleverde extra’s zoals een handig glas. Plaats de borstel in het glas en deze word meteen opgeladen. Er zit ook een reis etui met USB lader bij.
In de doos zitten meerdere opzet borstels. Elk met eigen kenmerken zoals bijvoorbeeld het witter maken van de tanden.
De borstel is te koppelen aan je mobiele telefoon. Zo kun je bijhouden hoe je poetst en welke zones extra aandacht kunnen gebruiken

Kort samengevat.
Een zeer fijne borstel met erg veel handige extra’s.

Suusislief 16-07-2019

Tandenpoetsen next generation!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk schone mond, gladde tanden, frisse adem, in een woord: fantastisch! Ik dacht dat ik al prima poetste, door gebruik van de bijbehorende app bleek dat het hier en daar nog wat beter kon. Geweldige poetservaring en nog eens een mooi design. Ik wil nooit meer anders.

Buijsman 16-07-2019

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Poetst schoon, luxe uitstraling, batterij gaat lang mee

JWJ19 30-04-2019

Goede tandeborstel maar niet in het buitenland

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Wij kochten 2 tandeborstels met app, een extra 50 Euro per tandeborstel. Helaas wisten wij niet dat de app niet werkt in het land waar wij wonen. Verder is het een prima tandeborstel......

Ronald1965B 06-03-2019

Mooi product, doet waarvoor ‘t gemaakt is.

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Poetsresultaat is prima, connectie met app kan iets beter. De app registreert niet altijd waar je aan het poetsen bent. Na de eerste 2 minuten volgt een vast schema in de app, dit kan te maken hebben met het type borstel maar dat weet ik nog niet omdat ik tot op heden maar één type borstel gebruikt heb.

Anoniem1234 29-07-2018

De meest luxe Sonicare

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Voelt fijn en luxe in het gebruik. Mooi design. Volledig qua toebehoren en fijne reisdoel. Kan volgens handleiding helaas niet onder de douche (de vorige Sonicare versies wel). De app is leuk, mooi, prettig, maar Sons teveel gedoe om dagelijks te gebruiken. Ook onduidelijk hoe om te gaan met meerdere gebruikers.