Philips HX9954 blauw - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9954 blauw op Kieskeurig.nl.

Anoniem 11-10-2019

bloedend tandvlees behoort weer tot het verleden

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

fijn, mijn vorige Sonicare DiamondClean was na ruim 5,5 jaar ter ziele gegaan,. Enige tijd een gewone tandenborstel gebruikt wat resulteerde in weer volop bloedend tandvlees en veel tandsteen opbouw. Nu met gebruik van de nieuwe sonicare behoort dat weer volop tot het verleden gelukkig. En het Smart deel van de tandenborstel is erg fijn en helpt om correct te poetsen

Chayene 28-08-2019

Fijn en handig product

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Het is een zeer fijn product met veel verschillende functies. Met de app kan je bijhouden hoever je al bent en of je te hard of zacht poetst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

YGom 05-08-2019

Tandenborstel van deze tijd

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Deze borstel geeft aan wanneer u te hard poetst.
Voor mij ideaal omdat ik nu pas door heb hoe hard ik eigenlijk altijd aan het poetsen ben.
Doormiddel van de app kunt u perfect zien hoe en waar je poetst en welke stukken nog opnieuw moeten.
Doormiddel van het oplaadbaar glas zet je hem gemakkelijk weer terug waarbij die zichzelf oplaad
(Dit glas had overigens we wat hoger gemogen nu hangt het er een beetje los in)

Er zit zelfs een reistasje bij met USB waardoor je de tandenborstel gemakkelijk kunt opladen!

Product is wat aan de prijzige kant maar absoluut waar voor z'n geld.

Daniëlle H 26-07-2019

een heel fijn product!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Door de app, de look en de verschillende standen van de tandenborstel is mijn poetservaring zeker verbeterd. Door de app kom je er toch achter dat je nóg beter kan poetsen dan wat je al doet. Ik merkte dat ik tandenpoetsen met dit nieuwe product leuker begon te vinden en daardoor een frisser gevoel kreeg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yggg 22-07-2019

Tandenborstel van deze tijd!!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

De Philips sonicare DiamondClean Smart is een slimme tandenborstel welke uitstekend werkt met de bijbehorende app.
De app geeft aan op welke plekken je nog wat beter moet poetsen en dat in 2minuten.

Er zitten 4 verschillende borsteltjes bij en geeft de tandenborstel geeft rood licht wanneer je te hard poets, ideaal wat mij betreft omdat ik vaak te hard poets wat helemaal niet nodig is.

Ik had mijn twijfels over het oplaadbare glas maar dit werkt perfect!

Voor mijn gevoel heb ik ook echt minder tandplak en m'n tanden voelen schoner aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vestjens 20-07-2019

Erg fijne design electrische tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik ben erg tevreden over het product en merk dat vooral het schoonmaken tussen de tanden een stuk eenvoudiger gaat. Daarnaast is de app gemakkelijk in gebruik en echt van toegevoegde waarde. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kleijne 17-07-2019

Hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Wat een fijne tandenborstel. Na deze een paar keer gebruikt te hebben voelen mijn tanden schoner en ze zijn witter. Ideaal dat er verschillende programma's gedaan kunnen worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 16-07-2019

Mooi vormgegeven tandenborstel met nuttige app

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Erg prettige tandenborstel die, in combinatie met de bijbehorende app, tips geeft over hoe je je tanden het best kunt onderhouden en stimuleert dit ook te blijven doen. Zo geeft de app direct na het poetsen aan wat eventueel nog een keer moet worden overgedaan. De "slimme" borstels die bijhouden hoe vaak er nog mee gepoetst kan worden is ook handig en zorgt ervoor dat je tijdig de borstels vervangt. De beker waarin kan worden opgeladen is eenvoudig te wassen en dus schoon te houden en met het reiskoffertje is de borstel op te laden zonder deze eruit te halen. Daarnaast is de tandenborstel ook nog eens luxe en erg mooi vormgegeven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MSmit 16-07-2019

Super fijn!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Gekregen net voor ik op vakantie ging super handige meeneem mogelijkheden met USB oplader.
Naast dat het een super mooie design heeft wat super mooi staat in mijn badkamer werkt hij makkelijk en erg fijn. Verschillende standen zorgen voor een frisse en schone mond!
App is makkelijk te installeren en werkt makkelijk en overzichtelijk
Zeker aan te raden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MaartenvdB 16-07-2019

Prachtige borstel met handige extra’s

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Zeer tevreden over de Sonicare. Aan het begin was het even wennen. Ik was een roterende borstel gewend. Na een tijdje went het trillende gevoel.
De luxe uitvoering is echt onderscheidend. De donker blauwe kleur valt op.
De bijgeleverde extra’s zoals een handig glas. Plaats de borstel in het glas en deze word meteen opgeladen. Er zit ook een reis etui met USB lader bij.
In de doos zitten meerdere opzet borstels. Elk met eigen kenmerken zoals bijvoorbeeld het witter maken van de tanden.
De borstel is te koppelen aan je mobiele telefoon. Zo kun je bijhouden hoe je poetst en welke zones extra aandacht kunnen gebruiken

Kort samengevat.
Een zeer fijne borstel met erg veel handige extra’s. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Suusislief 16-07-2019

Tandenpoetsen next generation!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Een heerlijk schone mond, gladde tanden, frisse adem, in een woord: fantastisch! Ik dacht dat ik al prima poetste, door gebruik van de bijbehorende app bleek dat het hier en daar nog wat beter kon. Geweldige poetservaring en nog eens een mooi design. Ik wil nooit meer anders. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Buijsman 16-07-2019

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Poetst schoon, luxe uitstraling, batterij gaat lang mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JWJ19 30-04-2019

Goede tandeborstel maar niet in het buitenland

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Wij kochten 2 tandeborstels met app, een extra 50 Euro per tandeborstel. Helaas wisten wij niet dat de app niet werkt in het land waar wij wonen. Verder is het een prima tandeborstel......

Ronald1965B 06-03-2019

Mooi product, doet waarvoor ‘t gemaakt is.

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Poetsresultaat is prima, connectie met app kan iets beter. De app registreert niet altijd waar je aan het poetsen bent. Na de eerste 2 minuten volgt een vast schema in de app, dit kan te maken hebben met het type borstel maar dat weet ik nog niet omdat ik tot op heden maar één type borstel gebruikt heb.

Anoniem1234 29-07-2018

De meest luxe Sonicare

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Voelt fijn en luxe in het gebruik. Mooi design. Volledig qua toebehoren en fijne reisdoel. Kan volgens handleiding helaas niet onder de douche (de vorige Sonicare versies wel). De app is leuk, mooi, prettig, maar Sons teveel gedoe om dagelijks te gebruiken. Ook onduidelijk hoe om te gaan met meerdere gebruikers.

Liesje1 02-05-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Een fijne tandenborstel met goede eigenschappen. Ik vind het veel geld voor een tandenborstel maar dat is het zeker waard.

Fab810 21-01-2018

Fiabilité catastrophique

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

2 modèles changés sous garantie et le troisième qui lache aussi au bout d’un an . À ce prix c’est inconcevable

Frankytrecht 11-11-2017

Wat een mooie verschijning!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik heb bewust even gewacht met de review zodat ik hem kan scoren met ervaring. De tandenborstel werkt fantastisch in combinatie met de app, ik moest er in het begin even aan wennen maar heb nu zelfs met mijn tandsarts enkele functies uitgetest. Eindelijk geen gezeur meer over het feit dat de tandarts liever een rond borsteltje ziet ;-) ook hij is enthousiast over deze tandenborstel. Ik zou dit product aanbevelen indien mensen graag meer inzicht in hun gebitsverzorging willen hebben, de app informeerd. Ligt erg fijn in de hand, ook de tongborstel is fijn, maakt net de laatste stap compleet. Ik ben blij met mijn aankoop!

Isabelle 31-10-2017
  • Product gekregen

Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!
31 oktober 2017
Ja de mooiste, al bij het uitpakken, maar voor mij is het toch het belangrijkste wat hij kan, en daarin kan hij nooit meer overtroffen worden. De verschillende opzetborstels zijn super handig, maar ook de mogelijkheid om de intensiteit aan te passen komt zeker van pas. Aanvankelijk was het wel een beetje aanpassen, ook omdat poetsen met deze tandenborstel aanvoelt als een totaal nieuwe ervaring. Onmiddellijk heel krachtig voor zo een licht en compact toestel. De intensiteit werd de eerste dagen dan ook op een lagere stand gezet, maar ondertussen ben ik het helemaal gewend en heb ik deze al wat opgedreven. Mondhygiëne is voor mij zo belangrijk, vooral al heel mijn volwassen leven en toch voelt het aan alsof mijn tanden nooit eerder zo gereinigd werden als nu met de Philips Sonicare. De app is niet zo mijn ding, maar je hoeft hem ook niet te gebruiken.

Pluspunten

• tandarts-schoon-gevoel
  • laadt snel op
  • batterijduur
  • design

poemperoem 31-10-2017
  • Product gekregen

Technologisch gestuurde tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ongelooflijk wat deze tandenborstel allemaal kan. Deze tandenborstel gaat technologisch zeer ver. Automatisch wordt de geplaatste opzetborstel herkend, zodat de juiste functie en timer gebruikt wordt bij het poetsen.
Ook tot 2 weken lang wordt er bijgehouden hoe je poetst zonder synchronisatie met de beschikbare app. Verschillende functies met verschillende borstels voor een gewenst resultaat: wittere tanden, sterker tandvlees,...
Het toestel en de accessoires hebben ook een leuk design. Zo is er een handig stolpje waar de borstels in geplaatst en beschermd worden. De reisetui bevat een oplaadfunctie via usb, hoe handig is dit!
Kortom een super tandenborstel.

Misschien één klein nadeel in het begin is het wel wat wennen aan de borstels, want die spetteren nogal veel. Ook de prijs vind ik persoonlijk nogal hoog voor een tandenborstel, maar eens je natuurlijk al die extra's en troeven gewoon bent, wil je ze niet meer kwijt. Ik doe het vooral voor wittere tanden en heb toch de indruk dat het werkt.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • veel mogeijkheden
  • design
  • reisetui met lader

Minpunten

• prijs
  • spetterd veel