Philips HX9954 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frankytrecht 11-11-2017

Wat een mooie verschijning!

Ik heb bewust even gewacht met de review zodat ik hem kan scoren met ervaring. De tandenborstel werkt fantastisch in combinatie met de app, ik moest er in het begin even aan wennen maar heb nu zelfs met mijn tandsarts enkele functies uitgetest. Eindelijk geen gezeur meer over het feit dat de tandarts liever een rond borsteltje ziet ;-) ook hij is enthousiast over deze tandenborstel. Ik zou dit product aanbevelen indien mensen graag meer inzicht in hun gebitsverzorging willen hebben, de app informeerd. Ligt erg fijn in de hand, ook de tongborstel is fijn, maakt net de laatste stap compleet. Ik ben blij met mijn aankoop!

Isabelle 31-10-2017
  • Product gekregen

Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!
31 oktober 2017
Ja de mooiste, al bij het uitpakken, maar voor mij is het toch het belangrijkste wat hij kan, en daarin kan hij nooit meer overtroffen worden. De verschillende opzetborstels zijn super handig, maar ook de mogelijkheid om de intensiteit aan te passen komt zeker van pas. Aanvankelijk was het wel een beetje aanpassen, ook omdat poetsen met deze tandenborstel aanvoelt als een totaal nieuwe ervaring. Onmiddellijk heel krachtig voor zo een licht en compact toestel. De intensiteit werd de eerste dagen dan ook op een lagere stand gezet, maar ondertussen ben ik het helemaal gewend en heb ik deze al wat opgedreven. Mondhygiëne is voor mij zo belangrijk, vooral al heel mijn volwassen leven en toch voelt het aan alsof mijn tanden nooit eerder zo gereinigd werden als nu met de Philips Sonicare. De app is niet zo mijn ding, maar je hoeft hem ook niet te gebruiken.

Pluspunten

• tandarts-schoon-gevoel
  • laadt snel op
  • batterijduur
  • design

poemperoem 31-10-2017

Technologisch gestuurde tandenborstel

Ongelooflijk wat deze tandenborstel allemaal kan. Deze tandenborstel gaat technologisch zeer ver. Automatisch wordt de geplaatste opzetborstel herkend, zodat de juiste functie en timer gebruikt wordt bij het poetsen.
Ook tot 2 weken lang wordt er bijgehouden hoe je poetst zonder synchronisatie met de beschikbare app. Verschillende functies met verschillende borstels voor een gewenst resultaat: wittere tanden, sterker tandvlees,...
Het toestel en de accessoires hebben ook een leuk design. Zo is er een handig stolpje waar de borstels in geplaatst en beschermd worden. De reisetui bevat een oplaadfunctie via usb, hoe handig is dit!
Kortom een super tandenborstel.

Misschien één klein nadeel in het begin is het wel wat wennen aan de borstels, want die spetteren nogal veel. Ook de prijs vind ik persoonlijk nogal hoog voor een tandenborstel, maar eens je natuurlijk al die extra's en troeven gewoon bent, wil je ze niet meer kwijt. Ik doe het vooral voor wittere tanden en heb toch de indruk dat het werkt.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • veel mogeijkheden
  • design
  • reisetui met lader

Minpunten

• prijs
  • spetterd veel

missladyt 27-10-2017

degelijke kwalitatieve tandverzorging

Ik mocht deze tandenborstel testen en ik kan niets anders dan positieve feedback geven! Ik heb intussen mijn ouden elektrische tandenborstel in een hoekje opgeborgen want tanden poetsen met deze PHILIPS SONICARE is de max. Mijn tanden zijn zichtbaar witter geworden en voelen super glad aan.
De app is makkelijk te installeren en is ook duidelijk in gebruik. Al gebruik ik deze niet elke keer.
Mooi design! Met 4 verschillende opzetstukken die telkens een andere functie hebben. Er is zelfs een leuk reisetui bij.
Ik raad deze tandenborstel aan, ik zou echt niet meer zonder kunnen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• hoog prijskaartje

Els 26-10-2017
  • Product gekregen

Overtreft opnieuw zijn voorgangers!

Ik heb nog maar mijn pakketje uitgepakt, en mijn dochter is al meteen weg van het ontwerp. Wat een hippe tandenborstel! En bovendien poetst hij je tanden ook nog eens super. Na iedere poetsbeurt voelen ze superzacht aan. Ik gebruik al lang een Philips Sonicare, dus de trilbewegingen ben ik al gewoon. Voor iemand die dit de eerste keer gebruikt, is het waarschijnlijk wat wennen.
De app is ook een fantastische meerwaarde! In het begin wat moeite om te snappen hoe tandenborstel en app verbinden met bleutooth, maar na een paar keer lukt dat wel. Geduld blijkt de gouden tip te zijn en dan gaat alles vanzelf. Sinds we de app gebruiken, is het bijna onmogelijk om je tanden nog op een slechte manier te poetsen. :-)
Misschien nog een klein minpuntje: in tegenstelling tot mijn vorige Sonicare, is dit model gladder (en dus glibberiger) en ligt die niet zo makkelijk stil als je die plat legt.

Pluspunten

• app

Minpunten

• beetje glibberig

Janac 25-10-2017

Wow.... innovatie van de elektrische tandenborstel

App: Het is even wennen om een (gratis) app op te installeren voor het tandenpoetsen. Om de Sonicare app te gebruiken moet je een Philips account aanmaken en dit voelt toch wel erg persoonlijk. Daarentegen heb je wel de optie om je data niet te delen (heb alleen nog geen optie gezien om dit achteraf te wijzigen). Account dus aangemaakt, want alleen daarmee behaal je het volledig potentieel van de tandenborstel en zie je wat je aandachtspunten zijn met borstelen (kan zelfs maandelijkse overzichten ontvangen). De app geeft precies aan waar je poetst, hoe hard je poetst (dan gaat ook een lampje branden) en waar je nog een keer extra moet poetsen. Je kan zelfs doelen instellen. Handig als je de neiging hebt te hard te borstelen en last hebt van terugtrekkend tandvlees. Voordeel en nadeel van de app is dat deze veel mogelijkheden heeft maar dus gelijk ingewikkeld oogt.

Borstelkoppen: vier verschillende borstelkoppen worden meegeleverd in een mooie houder, zodat de borsteltjes ook netjes en hygiënisch kunnen worden opgeborgen. Voor mij is daarbij ideaal de tandplak opzetborstel. Overigens schijnen ''oudere'' borstelkoppen ook gewoon te werken op de Philips DiamondClean Smart .

Poetsstanden: De Philips DiamondClean Smart heeft 5 verschillende poetsstanden en 3 intensiteitsniveaus. De poetsstanden corresponderen weer met de meegeleverde borstelkoppen en dus is er voor elk wat wils

Oplaadglas: Het meegeleverde glas is een drinkbeker en gelijk ook een oplader. Door de tandenborstel te plaatsen in het glaasje wordt deze opgeladen. (zelfs de iPhone gaat nu pas draadloos opladen). Het glaasje gebruik ik zelf dan weer niet, omdat ik dit nog zonde vind.

Batterijduur: De batterij gaat érg lang mee (minder lang als je de app gebruikt), met name gezien ik gewend was om elke dag mijn tandenborstel op te laden. Volgens mij is ca eenmaal per week hier voldoende bij tweemaal per dag poetsen. Automatisme bij mij is echter om de tandenborstel standaard te plaatsen in het oplaadglas.

Reisetui en -oplader: In de etui zit tot mijn verassing nog een usb lader - erg handig voor vakantie.

Conclusie: Wow, was mijn eerste reactie bij openen van de doos en het zien van de stylish donkerblauwe met gouden PhilipsDiamondCleanSmart. Hiermee verbleekte mijn oude elektrische tandenborstel volledig. Voorheen poetste ik nog wel eens mijn tanden onder de douche, maar ik weet niet of de wel waterproof is met alle features (en daarbij vind ik dit nog zonde). De PhilipsDiamondCleanSmart is écht innovatie op tandenborstelgebied. Als je de volledige aandacht wil geven aan je gebit, is deze tandenborstelset zeker een aanrader.

r1m1 25-10-2017

Aanrader

Bij het openen van de doos Wow wat een unieke tandenborstel een leuke oplader ( het oog wil ook wat ) en handige lader voor onderweg. Advies is om even rustig de tijd te nemen om alles door te lezen , de app te installeren en proberen van alle nieuwigheden. Tijdens het poetsen was het voor mij wennen aan het spetteren maar het resultaat mag er zijn. een heel glad gevoel aan mijn tanden, Na 2 minuten zijn uw tanden grondig gepoetst er kan een keuze gemaakt worden uit diversen opzetborsteltjes en poets standen voor witte tanden / gevoelig tandvlees kortom een volledige gebitsverzorging inclusief tongreiniging . De app geeft aan waar je moet poetsen en hoe lang al weet je dit na verloop van tijd zelf ook wel. Na het tandenpoetsen kan deze worden geplaatst in een glas wat tevens de oplader is een designstuk een maal per 2 weken laden is voldoende.

Pluspunten

• Geweldig poetsresultaat
  • Batterij gaat lang mee
  • Handige lader voor onderweg
  • Tandarts schoon gevoel na elke poetsbeurt

Litysa 25-10-2017

Geen bloedend tandvlees meer!

Het uitpakken van deze tandenborstel bracht de ene verbazing naar de andere, zo luxe en aan alles is gedacht. Het opladen is super makkelijk gewoon terug in het glas zetten, een super luxe reisetui met usb stekker om in de auto op te kunnen laden. De app werkt makkelijk en overzichtelijk op mijn Iphone, alles wijst vanzelf ik heb uiteraard wel eerst alles netjes gelezen en ik ben begonnen aan de in 21 dagen gezonder tandvlees programma omdat ik al 2 jaar last heb van bloedend tandvlees, maar sinds ik deze borstel gebruik heb ik er vanaf dag 1 geen last meer van gehad. Mijn vorige tandenborstels maakte een ronddraaiende beweging, en deze maakt een trillende beweging....veel prettiger en blijkbaar een stuk beter voor mijn tandvlees, ik ga nu na 14 dagen beginnen aan de white clean en hoop op extra witte tanden.

Esbruin 24-10-2017

Geweldig resultaat!

Ok, misschien niet t belangrijkste bij een tandenborstel, maar dit is de mooiste tandenborstel die ik ken! Ik heb de donkerblauwe/rosé- variant en vind em prachtig. Ook de accessoires zijn echt premium: mooie reisetui, mooi oplaadglas (innovatief!) en mooie houder voor de verschillende borstels.

Maar dan t belangrijkste: deze tandenborstel geeft een geweldig poetsresultaat! M'n tanden zijn echt gladder en witter. Bovendien is poetsen ideaal met de app. Zo weet je zeker dat je niets vergeet. Ik had een elektrische tandenborstel van een ander merk, met ronde kop, maar deze tandenborstel geeft een veel beter resultaat. Bovendien kun je variëren in standen, met bijbehorende borstel (whitening, clean, deep clean en gumcare) en er is een aparte borstel voor je tong. Dit is echt tandverzorging voor degene die z'n gebit serieus neemt.

De app zorgt ervoor dat je begeleid wordt in t poetsen. Ik weet zeker dat de tandarts tevreden zal zijn!

• Wittere gladdere tanden
  • Poetsbegeleiding met app

Minpunten

• Oplaadglas neemt meer ruimte in dan gewone oplader

Esbruin 23-10-2017

Geweldig resultaat!

Daphne23 23-10-2017

Gladde, wittere tanden

Dit is dus de mooiste tandenborstel die ik ooit heb gezien. Ik poets al jaren met Sonicare, maar nog nooit had ik zo'n fancy apparaat! De mijne is diep-donkerblauw met gouden details. Om de tandenborstel op te laden zet je 'm gewoon in het bijgeleverde glaasje, ook al zo mooi. Je hebt dus niet meer zo'n lelijke lader op de wastafel staan, maar een chic glas met je superknappe tandenborstel erin :)

Ok, dan het poetsen. Ik poets al heel lang elektrisch met Sonicare, maar er zijn toch weer een aantal dingen verbeterd. Ik heb nog niet alle opzetstukken gebruikt, maar de meeste functies wel. Ik doe nu meestal 's ochtends de gewone 'clean' en 's avonds de 'deep clean' of de 'gum care'.

De voordelen:
- Je tanden voelen echt superglad. Deze borstel haalt heel veel tandplak weg. En dat gladde gevoel is er na de lunch ook nog.
- Hij geeft aan wanneer je van kant moet wisselen, zodat je overal goed poetst.
- Na een paar dagen lijken mijn tanden witter. Ze glanzen meer.
- Hij is zo mooi, dat maakt dat ik echt meer plezier in het tandenpoetsen heb.
- Hij is een stuk stiller dan mijn oude Sonicare.

De nadelen:
- Wat nieuw is bij deze tandenborstel, is dat hij een signaal geeft als je te hard drukt. Ik poets blijkbaar veel te hard, want ik heb mijn stijl echt moeten aanpassen. Goed dat de borstel dit aangeeft natuurlijk, maar ik kom nu moeilijk bij mijn verstandskiezen boven. Maar goed, als je die niet meer hebt, kun je overal prima bij.
- Het zit echt niet in mijn systeem om mijn telefoon mee naar boven te nemen. Laat staan de douche in. Het is wel geinig dat je kunt kijken hoe je poetst en hoe beter kan, maar ik zie mezelf dit niet maanden volhouden.

De Sonicare is wel wat duurder dan een Oral B bijvoorbeeld, maar hij is ook echt beter. Je poetst meer tandplak weg, je tanden voelen schoner en gladder en je mond is langer fris. Ik vind de Sonicare die extra euro’s echt waard.

Pluspunten

• Je tanden voelen echt superglad.
  • Hij geeft aan wanneer je van kant moet wisselen.
  • Tanden worden witter en glanzender.
  • Stille borstel

Dierentuin 22-10-2017

Super tandenborstel.

Voorheen poetste ik met Oral B. Nooit weer.
Erg fijne en mooie tandenborstel. Mooi en fijn oplaadglas. Het reisetui is erg handig. Meenemen en opladen in 1.
Hij poetst erg fijn. Niet te hard en niet te zacht. Handig dat hij de opzetborstels automatisch herkent. De tongborstel vind ik erg fijn. Al die andere die zijn het toch net niet.
De app is makkelijk in gebruik. Je kan duidelijk zien als je wat vergeten bent. Alleen jammer dat je niet kan zien of je op het kauwvlak van de kiezen hebt gepoetst.
Ik ben erg tevreden en voor mij geen andere tandenborstel meer!

Pluspunten

• Hele fijne app. Je ziet precies probleemgebieden.

DaanVe 22-10-2017

Slimme tandenborstel

Al een paar weken poets ik met deze nieuwe Sonicare tandenborstel. Na al jaren gepoetst te hebben met een ouder model is dit model echt een verademing.

De borstel bevat een aantal mooie functionaliteiten, die het maken dat deze tandenborstel echt van nu is. De 4 opzetborstels inclusief tongborstel, maken het dat ik kan kiezen wat er op dat moment het best bij me past. Ook kan ik kiezen tussen 4 poetsstanden, die weer corresponderen met de opzetborstel, slim!

De borstel heeft een stoer design, opladen wordt zelfs gedaan dmv het plaatsen in een stijlvol glas. Goed over nagedacht. Wat voor mij erg fijn werkt is de app, daardoor weet ik precies hoe ik poets en waar het beter moet. Deze slimme app laat me zien dat ik nog wel eens een hoekje oversla...Ook zit er aan de onderkant van de borstel een indicator die aangeeft wanneer je te hard poetst, handig want dat gebeurt me nogal eens. Toch gebruik ik de app niet altijd, als ik haast heb zet ik hem niet aan, geen probleem want poetsen kan ook zonder gebruik te maken van de app.

De meegeleverde reis etui incl. oplader is ideaal. Voor mijn werk ben ik veel onderweg, van deze etui heb ik dus al een paar keer gebruik gemaakt. De batterij gaat erg lang mee, dus snel opgeladen hoeft ie niet te worden.

Voor mij is dit de ideale nieuwe manier van poetsen, ik weet zeker dat ik mijn gebit op deze manier maximaal de aandacht geef.

AnnBogaert 22-10-2017

Super

Reeds van bij opening van de doos had ik een waw-gevoel en dat is doorheen het gebruik deze week alleen maar versterkt. Het design van deze tandenborstel is echt schitterend, ook de accessoires die erbij geleverd zijn, hebben een moderne en leuke look. Aan te raden om eerst de handleiding goed door te nemen. Op die manier kan je uitzoeken welke opzetborstel het best bij je past. De app wijst zichzelf uit, maar werkte bij mij niet onmiddellijk. Ik vind het persoonlijk een leuk hebbeding, maar ben hier eigenlijk weinig mee bezig. Ik was altijd een ander merk van elektrische tandenborstel gewoon. Ik was er heel tevreden over. Deze Philips trilt echter veel harder, dus voor mij waren de 3 intensiteitsstanden wel een opluchting. De fijne opzetborstel zorgt ervoor dat je gemakkelijk de achterste kiezen kan bereiken. Na het poetsen heb je echt een fris en proper gevoel, de tanden voelen glad aan. Alleen de bedenking waar je de opzetborstels kan aankopen. Ik kon al lezen dat ze ook vrij duur zijn om te vervangen. Iets wat ik uiteindelijk er wel voor over heb, aangezien ik zeer tevreden ben over het poetsresultaat. Ik gebruik de white-opzetborstel. Kan nog niet zeggen dat ik een verschil zie qua kleur, misschien komt dit nog. De bijgeleverde tongspray is leuk en efficient. De batterij gaat zeer lang mee (nu al enkele dagen zonder te moeten herladen). Het glas is leuk, alleen de vraag of dit te bestellen is wanneer het zou breken. Door een kleine trilling geeft de tandenborstel aan dat je voldoende hebt gepoetst. Handig, al was ik niet altijd klaar wanneer de tijd al voorbij was. De reistas met usb oplader is super handig en echt vernieuwend. Zeker een meerwaarde! Ik kan deze tandenborstel echt alleen maar aanbevelen. Hij is zijn hogere prijs meer dan waard!

Hilko 22-10-2017

Geweldige tandenborstel

Al enkele jaren poets ik mijn tanden elektrisch met de ronde-B en al jaren ben ik eigenlijk niet tevreden over het poetsresultaat. Wat een schril contrast met deze Philips set! Ongelooflijk, zo'n groot verschil. Ik ben heel tevreden met het poetsresultaat, mn tanden voelen schoon aan en ook tussen de tanden en kiezen merk ik dat de borstel veel schoner poetst. Na die oude ronde moest ik vaak nog met een tandenstoker of floss draad aan de slag, omdat ik dan voelde dat er ergens nog iets tussen zat. Bij deze Philips is het resultaat wel in 1x goed!
Deze borstel is sowieso een heel ander niveau. Je merkt het al bij het openen van de doos. Alles ademt 'premium'. De verpakking, de inhoud, de accessoires, hoe het er uit ziet, hoe het aan voelt... alles! De oplader is contactloos, ok, dat had mn oude ook, maar hier is het een glas die op een contactloze oplader 'staat' die dus ook gelijk als spoel-glas gebruikt kan worden. Briljant en mooi.
Direct na mijn eerste gebruik begon het acculampje te knipperen; even was ik bang dat ik continu moest opladen, maar na meerdere keren gebruik ontdekte ik dat het lampje wat sneller gaat knipperen als de borstel bijna leeg is. Een week elke dag 1 a 2 keer poetsen zonder te hoeven laden is prima mogelijk. Daarna ben ik wel gaan opladen, dus ik weet niet hoe lang de borstel het daadwerkelijk kan uithouden, maar in ieder geval meer dan een week. Prima!
Op alle vlakken is dit een geweldige tandenborstel die uitermate goed presteert. Ok, het kost wel wat, maar het zijn wel je tanden. Top product, een echte aanrader!

Pluspunten

• accuduur meer dan een week
  • poetsresultaat geweldig
  • prachtig design
  • draadloos opladen met waterglas
  • tongreiniging

Minpunten

• duur

Lilie1980 22-10-2017

Prima tandenborstel met slimme opties

Al jaren poets ik met de Sonicare tandenborstel van Philips, mijn gebit blijft er gezond en fris door. Twee keer per dag poetsen zit volledig in mijn systeem, een goede tandenborstel is daarbij essentieel.
Deze nieuwe generatie tandenborstel is echt wel poetsen 2.0! De beleving hiervan begint al bij het uitpakken van de verpakking.

De tandenborstel wordt geleverd in een stijlvolle doos, waarin alle onderdelen zorgvuldig apart zijn verpakt. Ook zit er een duidelijke instructie bij hoe de tandenborstel werkt – bijna onnodig want het spreekt eigenlijk voor zich.

De verpakking bestaat uit:
- tandenborstel
- 4 opzet borstels (incl. tongborstel)
- stijlvol oplaad glas
- mondwater
- reis etui

Philips heeft aandacht besteed in de beleving van dit product, dat is zichtbaar!

Poetsen + app
Nadat ik de tandenborstel 24 uur aan het stopcontact heb gelegd (om er zeker van te zijn dat de batterij goed was opgeladen) ben ik begonnen aan mijn eerste poetsbeurt. Dit gelijk in combinatie met het gebruik van de Sonicare app die gratis te downloaden is. Na gekozen te hebben voor de tandplak opzetborstel ben ik gestart met poetsen – het gebuik van de app is echt een beleving. De app werkt zeer intuitief, fijn! Hij geeft precies aan waar je poetst, hoe hard je poetst en waar je nog een keer extra moet poetsen – erg handig!

Wat me opvalt is de gladde houder – mijn eerdere Sonicare had een rubberen achterkant wat meer grip gaf bij het vasthouden. Dit mis ik eerlijk gezegd, de houder is nu te glad voor mij. De opzetborstel is iets aan de grote kant, wellicht bestaan er ook kleinere versies. Wat ik erg fijn vind is het lampje dat begint te knipperen als ik weer eens te hard druk met de borstel, dit doe ik bijna continue – wat een eye opener is dat! Door het knipperen van het lampje ben ik bewust van mijn harde drukken en pas ik dit nu aan.

Wat heel fijn is, is het schone gevoel na de poetsbeurt. De tandenborstel in combinatie met de app geven me echt het gevoel dat ik nu nog beter voor mijn gebit kan zorgen, ook omdat ik weet aan welke gebieden in nog meer aandacht moet besteden.

Al met al ben ik erg gelukkig met mijn nieuwe Sonicare! Hij wordt intensief gebruikt en geeft mooie resultaten.
Een aanrader!

Hilko38 22-10-2017

Geweldige tandenborstel

Al enkele jaren poets ik mijn tanden elektrisch met een ander merk en al jaren ben ik eigenlijk niet tevreden over het poetsresultaat. Wat een schril contrast met deze Philips set! Ongelooflijk, zo'n groot verschil. Ik ben heel tevreden met het poetsresultaat, mn tanden voelen schoon aan en ook tussen de tanden en kiezen merk ik dat de borstel veel schoner poetst. Na die oude ronde moest ik vaak nog met een tandenstoker of floss draad aan de slag, omdat ik dan voelde dat er ergens nog iets tussen zat. Bij deze Philips is het resultaat wel in 1x goed!

Litysa 20-10-2017

Geen bloedend tandvlees meer!

Blumke 20-10-2017

Geweldige tandenborstel.

Via insiders mag ik deze tandenborstel testen. Het design is super mooi, een handige app legt je precies uit hoe je moet poetsen, waar je nog extra moet poetsen. In het begin wel heel erg wennen, de borstel trilt veel harder dan een gewone elektrische tandenborstel. Het ‘kietelt’ tot achter in m’n keel. Maar het resultaat is echt geweldig! Alsof je 2 keer per dag een reiniging laat door je tandarts! Meer dan tevreden over de tandenborstel! Het enige wat ik niet nodig vind, is het glas om op te laden. Deze neemt nogal wat ruimte in op m’n wastafel. Een gewone lader die je aan de muur kunt hangen zou in mijn geval fijner zijn.

Pluspunten

• Super schone tanden

Minpunten

• De lader als glas

yvesd 20-10-2017

Aanrader toestel voor een schitterend poetsresultaat

Het pakket wordt geleverd met 4 verschillende opzetstukken, dit om zo grondig mogelijk de volledige mond te kunnen poetsen. Er is gedacht aan de tanden, de tong, het tandvlees en zelfs de frisse adem (er wordt een ademspray bijgeleverd).En ja, na een eerste poetsbeurt merk je wel het verschil. Het resultaat zie je direct. De tanden zijn veel gladder en mooier gepoetst dan voorheen (poetste ook al elektrisch). De app heb ik de eerste 2 weken gebruikt, nu niet meer. De verbinding werkte niet optimaal en als ik opnieuw begon te poetsen kleurden de vlakken niet mee, dus is niet individueel. Dit gadget hoeft er dus niet bij. Het gevoel aan de mond is wel wennen, gaat nu beter, in het begin was het raar. Ook je tong reinigen kriebelt enorm in het begin, na enkele keren ben je eraan gewoon. Ik vind het een toptoestel. Het opladen via het glas is ook top. Het design van het glas is heel mooi in de badkamer. Ik zou nog graag een extra set hebben voor mijn partner, zodat we niets steeds een ander borsteltje moeten opzetten.

Pluspunten

• zeer goed poetsresultaat
  • goed resultaat op enkel 2 minuten
  • mooi design
  • handig op te laden, ook op reis
  • reisetui

Minpunten

• app werkt niet altijd
  • de prijs