Oral-B Pro 2 2500 CrossAction - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

dannyh070 06-10-2017

Wat een heerlijke elektrische tandenborstel

Sinds een week ben ik in het bezit van de Oral- B PRO 2500. Bij aanvang heb ik het product meteen opgeladen gedurende een nacht. Dit heeft geleid dat ik hem na 7 dagen intensief gebruikt te hebben (2x per dag) weer moest opladen. De elektrische tandenborstel is zwart van kleur en heeft een mooi design. Hij is licht qua gewicht en ligt fijn in de hand. Het heeft twee poetstanden; een stand zorgt voor een grondige reiniging van het gebit met een hoge snelheid, tweede stand masseert het tandvlees met een lagere snelheid. Dit is ideaal voor als je gevoelig tandvlees hebt. Ik merk dat mijn tanden schoon worden en glad aanvoelen. Ik merk ook dat het mijn tandplak goed aanpakt.
De elektrische tandenborstel is voorzien van een rood signaallampje dat gaat branden wanneer je te hard drukt met je borstel. Het geeft om de 30 seconden een signaal af om af te wisselen in het gebied waar je aan het poetsen bent. Na twee minuten krijg je weer een signaal. Nadeel is wel dat hij dan gewoon verder gaat met poetsen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Lekker licht

Nicole30a 21-07-2017

Top

Voor deze prijs is dit echt een goed product .
je kan hem hard zetten of zachter.
en als je te hardt poetst dan geeft ie een Rood lampje ideaal .
De batterij gaat heel lang mee gebruik hem zelf 2 x daags en pas na 7 dagen moet ie op de lader

Enige min punt vind ik dat ie niet volledig onder water kan
Veder prima tandenborstel voor dit geld

Pluspunten

• Goeie rotering
  • Weet Waneer je te hard poetst

Minpunten

• Kan niet tegen water

Vuurvliegje82 14-07-2017

Frisse tanden in een handomdraai

Al jaren probeert de tandarts mij aan het electisch poetsen te krijgen en heb de boot altijd een beetje afgehouden. Nu ik deze tandenborstel in bezit heb denk ik had ik er maar jaren eerder aan begonnen. Mijn tanden voelen schoner en bij poets beurt 1 merkte ik al dat los tandsteen weg te poetsen is. Na 2 weken poetsen met deze borstel is de tandvlees ontsteking naar genoeg weg! Ik ben er heel blij mee voor mij geen handtandenborstel meer.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Fijne tandenborstel

JeGLe 12-07-2017

Geweldige poets ondersteuning

Deze Oral B is in een woord: Geweldig.
Tijdens het poetsen geeft het door middel van het onderbreken van trillen, aan dat je van quadrant moet wisselen. Na 4x onderbreekt hij dubbel zodat je weet dat je klaar bent met poetsen.
De mogelijkheid om de snelheid in te stellen is ook ideaal.

het is een erg fijn apparaat, zeker het meegeleverde reisdoosje maakt hem ideaal!

Pluspunten

• poets begeleiding
  • reisdoosje
  • lange levensduur